Kierownik marketingu marki premium – co powinien umieć?

marka premium

Kierownik marketingu jest potrzeby właściwie w każdej firmie, która coś sprzedaje. Każda branża wymaga jednak od kierownika trochę innego podejścia do swoich zadań. Jedną ze specyficznych rynków jest rynek towarów luksusowych. Zarządzanie działaniami marketingowymi w firmie zajmującej się obsługą klientów premium, wymusza na kierowniku trochę inne podejście.

Co powinien wiedzieć kierownik marketingu, aby rozumieć branżę, w której pracuje?

Przede wszystkim kierownik marketingu musi zdawać sobie sprawę z tego, do kogo oferowane są produkty, Musi doskonale poznać personę klienta idealnego. Tylko w ten sposób będzie w stanie efektywnie identyfikować potrzeby klientów. Identyfikacja taka pozwala dużo lepiej ocenić, jakie produkty będą najlepiej się sprzedawać. Jako, że ideą jest zaspokajanie potrzeb klientów premium, kierownik marketingu powinien zawsze dbać o bardzo wysoką jakość jego działań.

Kierownik marketingu musi doskonale orientować się w celach strategicznych firmy. To właśnie one najlepiej oddają istotę dążeń całej organizacji. Jeśli zarządza marką premium, powinien doskonale orientować się w aktualnych trendach na rynkach dóbr luksusowych. Tylko oferując najwyższej jakości produkty, odpowiadające na teraźniejsze potrzeby klientów, może liczyć na zwiększenie sprzedaży.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Telemarketer

    Powiatowy Urząd Pracy w Żninie

    Lokalizacja: kujawsko-pomorskie/ Żnin

    Dodane: dzisiaj

    Aktywne pozyskiwanie klientów, zdalne obsługiwanie stałych i nowych klientów, procesowanie dokumentów zgodnie ze standardami firmy (w tym elektroniczny obieg dokumentów). Wymagania konieczne:...

  • Młodszy analityk treści

    Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: dzisiaj

    Analiza treści internetowych w języku hiszpańskim; Analiza treści internetowych pod kątem kryteriów funkcjonalności wyszukiwarki Google na rynek hiszpański; Kreowanie marki klienta pod kątem...

  • Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej

    Praca.pl

    Lokalizacja: lubuskie/

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i...

  • Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej

    Praca.pl

    Lokalizacja: lubelskie/

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i...