Kierownik marketingu marki premium – co powinien umieć?

marka premium

Kierownik marketingu jest potrzeby właściwie w każdej firmie, która coś sprzedaje. Każda branża wymaga jednak od kierownika trochę innego podejścia do swoich zadań. Jedną ze specyficznych rynków jest rynek towarów luksusowych. Zarządzanie działaniami marketingowymi w firmie zajmującej się obsługą klientów premium, wymusza na kierowniku trochę inne podejście.

Co powinien wiedzieć kierownik marketingu, aby rozumieć branżę, w której pracuje?

Przede wszystkim kierownik marketingu musi zdawać sobie sprawę z tego, do kogo oferowane są produkty, Musi doskonale poznać personę klienta idealnego. Tylko w ten sposób będzie w stanie efektywnie identyfikować potrzeby klientów. Identyfikacja taka pozwala dużo lepiej ocenić, jakie produkty będą najlepiej się sprzedawać. Jako, że ideą jest zaspokajanie potrzeb klientów premium, kierownik marketingu powinien zawsze dbać o bardzo wysoką jakość jego działań.

Kierownik marketingu musi doskonale orientować się w celach strategicznych firmy. To właśnie one najlepiej oddają istotę dążeń całej organizacji. Jeśli zarządza marką premium, powinien doskonale orientować się w aktualnych trendach na rynkach dóbr luksusowych. Tylko oferując najwyższej jakości produkty, odpowiadające na teraźniejsze potrzeby klientów, może liczyć na zwiększenie sprzedaży.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Telemarketer

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Pcc Poland to rodzinna firma, która od samego początku, mimo nieustannego rozwoju, cały czas opiera się na wartościach takich jak m.in. uczciwość, jakość, praktyka i entuzjazm. Ważne jest...

  • Web Content Reviewer with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: dzisiaj

    Can you see yourself working for one of the most admired, top performing and fastest growing companies in the world? You are fluent in German and are looking for a new opportunity to put your...

  • Specjalista ds. marketingu

    Koimex S.A.

    Lokalizacja: lubuskie/ Świebodzin

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: budowanie marek należących do Spółki oraz kreowanie komunikacji z otoczeniem zewnętrznym prowadzenie komercyjnych kampanii reklamowych (media społecznościowe, prasa,...

  • Specjalista ds. Marketingu

    DRIAL POLAND Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Twój zakres obowiązków: obsługa serwisów www, prowadzenie sekcji blogowej, współtworzenie profili Social Media i zarządzanie nimi przygotowanie i aktualizacja treści marketingowych (np....