Dlaczego kierownik marketingu powinien stale śledzić informacje z branży?

aktualne trendy

Kierownik marketingu ma wiele spraw na głowie. W tej branży trzeba bardzo szybko reagować na pojawiające się zmiany oraz być gotowym stale ulepszać projekty, które się prowadzi. Dobry kierownik marketingu powinien więc stale śledzić pojawiające się informacje dotyczące jego branży.

Dlaczego jest to takie istotne? Co można stracić, jeśli zaniedba się ten obowiązek?

Trendy w marketingu stale się zmieniają. Coraz popularniejszy staje się real time marketing, co powoduje, że trzeba działać w wielu przypadkach natychmiast, aby osiągnąć zamierzone efekty. Oczywiście ważna długofalowa strategia jest niezwykle istotna, jednak trzeba liczyć się z tym, aby dopasowywać w ramach niej najnowsze trendy. W ten sposób można na bieżąco trafić do swoich odbiorców. Content, który wpisuje się w aktualne trendy, powoduje, że kierownik marketingu może efektywniej docierać do zainteresowanych osób.

Kierownik marketingu powinien więc mieć aktualną wiedzę na temat marketingu. Żeby ją zdobyć warto brać udział w eventach branżowych, wykorzystywać szkolenia, które organizuje pracodawca, ale również wybierać się na szkolenia samodzielnie wyszukane. W odświeżaniu wiedzy bardzo pomaga ponadto regularne czytanie literatury oraz prasy branżowej. W ten sposób ma szansę nie tylko zdobyć wiedzę o najnowszych trendach, ale także zainspirować się do wdrożenia tej wiedzy w jego codzienną pracę.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Junior Category Manager Cleaning

    ISS Facility Services Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Opis stanowiska: Opracowanie standardów i procedur dla Kategorii Cleaning Wybór i negocjacje warunków współpracy z obecnymi oraz nowymi dostawcami Budowanie i zarządzanie relacjami z...

  • Category Manager Fashion & Accessories

    Baltona SA

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

      Profil stanowiska:   Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zapewnienie optymalnej oferty w kategoriach modowych (Fashion & Accessories), odpowiadającej zmieniającym się...

  • Senior Brand Manager

    Orange Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Aleje Jerozolimskie 160

    Dodane: dzisiaj

    Rozwój i utrzymanie narzędzi i produktów w zakresie usług M2M oraz wypracowanie strategii dla dalszych rozwiązań, w tym: Zarządzanie taryfą telemetryczną Platforma zarządzania...

  • Kierownik obszaru sprzedaży OZE

    ELEMONT Sp. z o.o.

    Lokalizacja: śląskie/ Katowice

    Dodane: dzisiaj

      Zadania na stanowisku: Pozyskiwanie zapytań ofertowych w zakresie inwestycji w odnawialne źródła energii ( głównie farmy fotowoltaiczne ) w ramach współpracy B2B Aktywna sprzedaż usług...