Jak kierownik marketingu powinien rekrutować zespół?

rekrutacja do pracy

Kierownik marketingu nic by nie zdziałał, gdyby nie jego doświadczony zespół. Powinien on więc zadbać odpowiednio wcześnie o to, aby w jego zespole znalazły się odpowiednie osoby do pracy. Nie zawsze sam kierownik może wpływać na dobór ludzi do pracy, gdyż w większości przypadków decydują o tym rekruterzy. Jednak to właśnie kierownik powinien wiedzieć, jakich ludzi potrzebuje najbardziej.

Kogo nie może zabraknąć w dziale marketingu?

Kiedy kierownik marketingu rekrutuje ludzi do pracy, powinien postarać się o to, aby byli oni odpowiednio zróżnicowani. Najlepiej, jeśli każdy ma kompetencje, które wzajemnie się uzupełniają. Dzięki temu można bowiem rozwiązać znacznie szybciej pojawiające się regularnie problemy. Dział stworzony z ludzi o różnorodnych kompetencjach to również szansa na obsłużenie większej ilości klientów oraz zaproponowanie bardziej różnorodnych rozwiązań aktualnym klientom.

Kierownik marketingu powinien zadbać o to, aby w jego dziale znalazły się zarówno osoby z dużym doświadczeniem, jak i osoby, które będą chciały wziąć na siebie mniej skomplikowane obowiązki. Dzięki temu odciążą oni specjalistów z najłatwiejszych, powtarzalnych zadań. A oni będą mogli skupić się na zadaniach koncepcyjnych oraz tych, które wymagają dużo większego doświadczenia oraz wiedzy z zakresu marketingu.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Expert – Marketing & Communication

    ING Bank Śląski S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    O zespole: Departament Rozwoju Produktów to gorące serce firmy, w którym odgrywają się kluczowe role dla rozwoju naszej Spółki. Jesteśmy świetnie współpracującym zespołem ludzi z dużą...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Public Relations

    Nowy Styl

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: dzisiaj

    Twój zakres obowiązków: prowadzenie relacji z mediami, w tym: planowanie, realizacja i monitorowanie inicjatyw medialnych; przygotowywanie materiałów dla mediów; utrzymywanie stałych...

  • Specjalista ds. usług marketingowych sklepu internetowego

    Super-Pharm

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Opis stanowiska Zarządzanie budżetem marketingowym sklepu internetowego Budowanie relacji z partnerami biznesowymi oraz prowadzenie negocjacji handlowych dotyczących usług marketingowych, akcji...

  • Specjalista ds. content marketingu

    Roca Polska Sp. z o.o.

    Lokalizacja: śląskie/ Gliwice

    Dodane: dzisiaj

    Jeżeli posiadasz: Do ś w iadczenie w Content marketingu, pisaniu treści SEO i przygotowywaniu materiałów marketingowych online, Mile w idziane do ś w iadczenie w branży...