Jak kierownik marketingu powinien rekrutować zespół?

rekrutacja do pracy

Kierownik marketingu nic by nie zdziałał, gdyby nie jego doświadczony zespół. Powinien on więc zadbać odpowiednio wcześnie o to, aby w jego zespole znalazły się odpowiednie osoby do pracy. Nie zawsze sam kierownik może wpływać na dobór ludzi do pracy, gdyż w większości przypadków decydują o tym rekruterzy. Jednak to właśnie kierownik powinien wiedzieć, jakich ludzi potrzebuje najbardziej.

Kogo nie może zabraknąć w dziale marketingu?

Kiedy kierownik marketingu rekrutuje ludzi do pracy, powinien postarać się o to, aby byli oni odpowiednio zróżnicowani. Najlepiej, jeśli każdy ma kompetencje, które wzajemnie się uzupełniają. Dzięki temu można bowiem rozwiązać znacznie szybciej pojawiające się regularnie problemy. Dział stworzony z ludzi o różnorodnych kompetencjach to również szansa na obsłużenie większej ilości klientów oraz zaproponowanie bardziej różnorodnych rozwiązań aktualnym klientom.

Kierownik marketingu powinien zadbać o to, aby w jego dziale znalazły się zarówno osoby z dużym doświadczeniem, jak i osoby, które będą chciały wziąć na siebie mniej skomplikowane obowiązki. Dzięki temu odciążą oni specjalistów z najłatwiejszych, powtarzalnych zadań. A oni będą mogli skupić się na zadaniach koncepcyjnych oraz tych, które wymagają dużo większego doświadczenia oraz wiedzy z zakresu marketingu.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Główny specjalista ds. marketingu i komunikacji

    PGE Ekoserwis S.A.

    Lokalizacja: śląskie/ Rybnik

    Dodane: dzisiaj

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Realizację działań z obszaru marketingu i komunikacji. Tworzenie i publikację treści reklamowych, PR, newsletterów, artykułów...

  • Główny specjalista ds. marketingu i komunikacji

    PGE Ekoserwis S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Bełchatów

    Dodane: dzisiaj

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Realizację działań z obszaru marketingu i komunikacji. Tworzenie i publikację treści reklamowych, PR, newsletterów, artykułów...

  • Pricing Specialist [rekrutacja online]

    NOKIA

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Wrocław

    Dodane: dzisiaj

    Localization: Wrocław Customer Pricing Team in Wroclaw connects telecommunications with business. We structure Nokia’s offers commercially, to achieve short- and long-term objectives to increase...

  • Specjalista ds. Social Media

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Poszukujemy kreatywnej, samodzielnej i ciekawej świata osoby do pracy w Dziale Marketingu Cyfrowego. Jeśli jesteś zainteresowany, dołącz do nas! Do Twoich obowiązków będzie należeć: Udział...