Jak kierownik marketingu powinien rekrutować zespół?

rekrutacja do pracy

Kierownik marketingu nic by nie zdziałał, gdyby nie jego doświadczony zespół. Powinien on więc zadbać odpowiednio wcześnie o to, aby w jego zespole znalazły się odpowiednie osoby do pracy. Nie zawsze sam kierownik może wpływać na dobór ludzi do pracy, gdyż w większości przypadków decydują o tym rekruterzy. Jednak to właśnie kierownik powinien wiedzieć, jakich ludzi potrzebuje najbardziej.

Kogo nie może zabraknąć w dziale marketingu?

Kiedy kierownik marketingu rekrutuje ludzi do pracy, powinien postarać się o to, aby byli oni odpowiednio zróżnicowani. Najlepiej, jeśli każdy ma kompetencje, które wzajemnie się uzupełniają. Dzięki temu można bowiem rozwiązać znacznie szybciej pojawiające się regularnie problemy. Dział stworzony z ludzi o różnorodnych kompetencjach to również szansa na obsłużenie większej ilości klientów oraz zaproponowanie bardziej różnorodnych rozwiązań aktualnym klientom.

Kierownik marketingu powinien zadbać o to, aby w jego dziale znalazły się zarówno osoby z dużym doświadczeniem, jak i osoby, które będą chciały wziąć na siebie mniej skomplikowane obowiązki. Dzięki temu odciążą oni specjalistów z najłatwiejszych, powtarzalnych zadań. A oni będą mogli skupić się na zadaniach koncepcyjnych oraz tych, które wymagają dużo większego doświadczenia oraz wiedzy z zakresu marketingu.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

    Lokalizacja: kujawsko-pomorskie/ Toruń

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii PR i marketingowej. Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych (prowadzenie profili). Przygotowanie i dystrybucja treści publikowanych w sieci...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    MEDIKAR

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Wdrażanie i nadzorowanie realizacji planów marketingowych Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach Opracowywanie materiałów promocyjnych Kształtowanie wizerunku firmy w mediach i...

  • Młodszy Specjalista ds. Treści Produktowych (eApteka)

    Super-Pharm

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Twój zakres obowiązków Tworzenie i edytowanie opisów produktowych (leków RX, leków OTC, wyrobów medycznych, suplementów diety, sprzętu medycznego, kosmetyków i innych zawartych w portfolio...

  • Specjalista ds marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie

    Lokalizacja: kujawsko-pomorskie/ Mogilno

    Dodane: wczoraj

    - tworzenie i zarządzanie treścią na stronach spółki- utrzymywanie oraz dbanie o relacje z dotychczasowymi partnerami, - planowanie i realizacja startegii marketingowej poszukiwanie nowych...