Jak kierownik marketingu powinien rekrutować zespół?

rekrutacja do pracy

Kierownik marketingu nic by nie zdziałał, gdyby nie jego doświadczony zespół. Powinien on więc zadbać odpowiednio wcześnie o to, aby w jego zespole znalazły się odpowiednie osoby do pracy. Nie zawsze sam kierownik może wpływać na dobór ludzi do pracy, gdyż w większości przypadków decydują o tym rekruterzy. Jednak to właśnie kierownik powinien wiedzieć, jakich ludzi potrzebuje najbardziej.

Kogo nie może zabraknąć w dziale marketingu?

Kiedy kierownik marketingu rekrutuje ludzi do pracy, powinien postarać się o to, aby byli oni odpowiednio zróżnicowani. Najlepiej, jeśli każdy ma kompetencje, które wzajemnie się uzupełniają. Dzięki temu można bowiem rozwiązać znacznie szybciej pojawiające się regularnie problemy. Dział stworzony z ludzi o różnorodnych kompetencjach to również szansa na obsłużenie większej ilości klientów oraz zaproponowanie bardziej różnorodnych rozwiązań aktualnym klientom.

Kierownik marketingu powinien zadbać o to, aby w jego dziale znalazły się zarówno osoby z dużym doświadczeniem, jak i osoby, które będą chciały wziąć na siebie mniej skomplikowane obowiązki. Dzięki temu odciążą oni specjalistów z najłatwiejszych, powtarzalnych zadań. A oni będą mogli skupić się na zadaniach koncepcyjnych oraz tych, które wymagają dużo większego doświadczenia oraz wiedzy z zakresu marketingu.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Telemarketer

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Pcc Poland to rodzinna firma, która od samego początku, mimo nieustannego rozwoju, cały czas opiera się na wartościach takich jak m.in. uczciwość, jakość, praktyka i entuzjazm. Ważne jest...

  • Web Content Reviewer with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: dzisiaj

    Can you see yourself working for one of the most admired, top performing and fastest growing companies in the world? You are fluent in German and are looking for a new opportunity to put your...

  • Specjalista ds. marketingu

    Koimex S.A.

    Lokalizacja: lubuskie/ Świebodzin

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: budowanie marek należących do Spółki oraz kreowanie komunikacji z otoczeniem zewnętrznym prowadzenie komercyjnych kampanii reklamowych (media społecznościowe, prasa,...

  • Specjalista ds. Marketingu

    DRIAL POLAND Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Twój zakres obowiązków: obsługa serwisów www, prowadzenie sekcji blogowej, współtworzenie profili Social Media i zarządzanie nimi przygotowanie i aktualizacja treści marketingowych (np....