Jak kierownik marketingu powinien rekrutować zespół?

rekrutacja do pracy

Kierownik marketingu nic by nie zdziałał, gdyby nie jego doświadczony zespół. Powinien on więc zadbać odpowiednio wcześnie o to, aby w jego zespole znalazły się odpowiednie osoby do pracy. Nie zawsze sam kierownik może wpływać na dobór ludzi do pracy, gdyż w większości przypadków decydują o tym rekruterzy. Jednak to właśnie kierownik powinien wiedzieć, jakich ludzi potrzebuje najbardziej.

Kogo nie może zabraknąć w dziale marketingu?

Kiedy kierownik marketingu rekrutuje ludzi do pracy, powinien postarać się o to, aby byli oni odpowiednio zróżnicowani. Najlepiej, jeśli każdy ma kompetencje, które wzajemnie się uzupełniają. Dzięki temu można bowiem rozwiązać znacznie szybciej pojawiające się regularnie problemy. Dział stworzony z ludzi o różnorodnych kompetencjach to również szansa na obsłużenie większej ilości klientów oraz zaproponowanie bardziej różnorodnych rozwiązań aktualnym klientom.

Kierownik marketingu powinien zadbać o to, aby w jego dziale znalazły się zarówno osoby z dużym doświadczeniem, jak i osoby, które będą chciały wziąć na siebie mniej skomplikowane obowiązki. Dzięki temu odciążą oni specjalistów z najłatwiejszych, powtarzalnych zadań. A oni będą mogli skupić się na zadaniach koncepcyjnych oraz tych, które wymagają dużo większego doświadczenia oraz wiedzy z zakresu marketingu.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. sprzedaży tworzyw sztucznych

    MT Recycling Plastics Sp. z o.o.

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Wrocław, ul. Krakowska 141-155

    Dodane: wczoraj

    Twój zakres obowiązków: Rozbudowa bazy klientów, pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych Opieka nad podległymi klientami Realizacja planów sprzedażowych Koordynacja i doradztwo oraz...

  • Ekspert e-commerce (Product Owner)

    Orange Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Rozwój sprzedaży, udział w projektach dotyczących rozwoju i wdrożenia nowych produktów Analiza efektywności procesu sprzedaży, raportowanie oraz rekomendacje zmian Bieżący monitoring...

  • B2B Marketing Expert (Product Marketer)

    Upmenu

    Lokalizacja: świętokrzyskie/

    Dodane: wczoraj

    Opis stanowiska: Poszukujemy doświadczonego i skutecznego Product Marketera, który poprowadzi działania marketingowe w UpMenu - na rynku polskim i zagranicznym. Twoje kompetencje i...

  • B2B Marketing Expert (Product Marketer)

    Upmenu

    Lokalizacja: łódzkie/

    Dodane: wczoraj

    Opis stanowiska: Poszukujemy doświadczonego i skutecznego Product Marketera, który poprowadzi działania marketingowe w UpMenu - na rynku polskim i zagranicznym. Twoje kompetencje i...