Jak zachować work–life balance jako kierownik marketingu?

work life balance

Kierownik marketingu ma codziennie bardzo wiele pracy do wykonania. Niejednokrotnie więc zmuszony jest zabierać nadmiar pracy do domu. To powoduje, że trudno mu zachować równowagę pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym. Wielu psychologów podkreśla jednak, jak ważne jest to, aby nie popaść w pracoholizm.

Jak więc zachować ten pożądany przez wiele osób work–life balance?

Kierownik marketingu powinien dobrze radzić sobie z zarządzaniem swoim czasem. Jeśli nie radzi sobie w tej dziedzinie, zdecydowanie powinien zadbać o to, aby dowiedzieć się jak najwięcej na ten temat. Dobrze podzielony czas pracy powoduje, że kierownik marketingu jest w stanie zrobić znacznie więcej w krótszym czasie. Przyczynia się to do poprawienia efektywności jego pracy. Oczywiście nie zawsze uda mu się uniknąć pracy po godzinach, jednak ma szansę poprawić wygląd codziennego życia.

Żeby zachować work-life balance, kierownik marketingu powinien zadbać o jeszcze kilka aspektów codziennego życia. Musi mieć motywację, żeby nie zostawać w pracy po godzinach. Może być to wciągające hobby lub życie rodzinne. Brak zainteresowań poza pracą szybko doprowadzi do tego, że to właśnie wokół niej będą skupiać się wszystkie wysiłki kierownika marketingu. Przy takim podejściu trudno będzie mu zachować work-life balance. Warto więc zastanowić się, nad jakimi obszarami życia trzeba popracować.

Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

    Synevo Sp. z o.o.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, ul. Dąbrowskiego 204/208

    Dodane: dzisiaj

    Telefoniczna obsługa Klienta w branży medycznej; Obsługa wiadomości tekstowych z różnych kanałów komunikacji; Udzielanie Klientom informacji dotyczących oferowanych badań laboratoryjnych;...

  • Product Manager

    VECTRA S.A.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdynia

    Dodane: dzisiaj

    Zadania: Stałe monitorowanie trendów rynkowych, działań konkurencji oraz postępu technologicznego mającego wpływ na rozwój produktów telefonicznych i usług głosowych, Definiowanie,...

  • Specjalista ds. Marketingu

    VECTRA S.A.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdynia

    Dodane: dzisiaj

    Jakie będą twoje zadania? Tworzenie i zarządzanie akcjami komunikacji marketingowej kierowanymi do bazy klientów Grupy Vectra – od briefu, przez nadzór nad kreacjami, po raporty i...

  • Specjalista ds. rozwoju i wprowadzania produktów

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE TOMASZ ŁYSOŃ SP. Z O.O. SP. K.

    Lokalizacja: małopolskie/ Klecza Dolna

    Dodane: dzisiaj

    analizował(a) trendy rynkowe, potrzeby klientów oraz kroki konkurencji, rozwijał(a) grupy produktowe, poszerzał(a) ofertę produktową firmy, analizował(a) wyniki sprzedaże, brać udział w...