Jak zachować work–life balance jako kierownik marketingu?

work life balance

Kierownik marketingu ma codziennie bardzo wiele pracy do wykonania. Niejednokrotnie więc zmuszony jest zabierać nadmiar pracy do domu. To powoduje, że trudno mu zachować równowagę pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym. Wielu psychologów podkreśla jednak, jak ważne jest to, aby nie popaść w pracoholizm.

Jak więc zachować ten pożądany przez wiele osób work–life balance?

Kierownik marketingu powinien dobrze radzić sobie z zarządzaniem swoim czasem. Jeśli nie radzi sobie w tej dziedzinie, zdecydowanie powinien zadbać o to, aby dowiedzieć się jak najwięcej na ten temat. Dobrze podzielony czas pracy powoduje, że kierownik marketingu jest w stanie zrobić znacznie więcej w krótszym czasie. Przyczynia się to do poprawienia efektywności jego pracy. Oczywiście nie zawsze uda mu się uniknąć pracy po godzinach, jednak ma szansę poprawić wygląd codziennego życia.

Żeby zachować work-life balance, kierownik marketingu powinien zadbać o jeszcze kilka aspektów codziennego życia. Musi mieć motywację, żeby nie zostawać w pracy po godzinach. Może być to wciągające hobby lub życie rodzinne. Brak zainteresowań poza pracą szybko doprowadzi do tego, że to właśnie wokół niej będą skupiać się wszystkie wysiłki kierownika marketingu. Przy takim podejściu trudno będzie mu zachować work-life balance. Warto więc zastanowić się, nad jakimi obszarami życia trzeba popracować.

Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Junior Category Manager Cleaning

    ISS Facility Services Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Opis stanowiska: Opracowanie standardów i procedur dla Kategorii Cleaning Wybór i negocjacje warunków współpracy z obecnymi oraz nowymi dostawcami Budowanie i zarządzanie relacjami z...

  • Category Manager Fashion & Accessories

    Baltona SA

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

      Profil stanowiska:   Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zapewnienie optymalnej oferty w kategoriach modowych (Fashion & Accessories), odpowiadającej zmieniającym się...

  • Senior Brand Manager

    Orange Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Aleje Jerozolimskie 160

    Dodane: dzisiaj

    Rozwój i utrzymanie narzędzi i produktów w zakresie usług M2M oraz wypracowanie strategii dla dalszych rozwiązań, w tym: Zarządzanie taryfą telemetryczną Platforma zarządzania...

  • Kierownik obszaru sprzedaży OZE

    ELEMONT Sp. z o.o.

    Lokalizacja: śląskie/ Katowice

    Dodane: dzisiaj

      Zadania na stanowisku: Pozyskiwanie zapytań ofertowych w zakresie inwestycji w odnawialne źródła energii ( głównie farmy fotowoltaiczne ) w ramach współpracy B2B Aktywna sprzedaż usług...