Jak być lepszym kierownikiem marketingu?

kierownik marketingu

Kierownik marketingu w głównej mierze odpowiada za nadzór nad prawidłowym wykonaniem założeń marketingowych firmy lub przedsiębiorstwa. Osoba ta jest wysokiej klasy specjalistą, który uczestniczy w tworzeniu strategii marketingowej na każdym jej etapie. Jak być najlepszym możliwym kierownikiem marketingu?

Aby stale poprawiać swoją pracę jako kierownik marketingu, warto nieustannie podnosić swoje kompetencje – zarówno twarde, jak i miękkie. Nie trzeba ograniczać się do płatnych kursów stacjonarnych, często odbywających się na drugim krańcu Polski. Obecny dostęp do e-learningu, kursów online czy książek pozwala na stałe podnoszenie kompetencji oraz kwalifikacji bez wychodzenia z domu. Im wyższa wiedza oraz zdobyte doświadczenie, tym lepsza jakość pracy.

Dobry kierownik do spraw marketingu powinien być również otwarty na pomysły innych. Warto wziąć pod uwagę każdy pomysł i przemyśleć go samemu lub przedyskutować ze współpracownikami. Posada kierownika nie oznacza, że sugestie podwładnych nie są dobre. Często korzystając z pomocy i podpowiedzi osób podlegających kierownikowi, zyskuje on w ich oczach uznanie. Doceniani pracownicy pracują wydajniej i starają się wykonywać powierzone zadania jak najlepiej, dlatego dobry kierownik powinien zawsze słuchać podwładnych i starać się wykorzystywać wartościowe pomysły.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. sprzedaży tworzyw sztucznych

    MT Recycling Plastics Sp. z o.o.

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Wrocław, ul. Krakowska 141-155

    Dodane: wczoraj

    Twój zakres obowiązków: Rozbudowa bazy klientów, pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych Opieka nad podległymi klientami Realizacja planów sprzedażowych Koordynacja i doradztwo oraz...

  • Ekspert e-commerce (Product Owner)

    Orange Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Rozwój sprzedaży, udział w projektach dotyczących rozwoju i wdrożenia nowych produktów Analiza efektywności procesu sprzedaży, raportowanie oraz rekomendacje zmian Bieżący monitoring...

  • B2B Marketing Expert (Product Marketer)

    Upmenu

    Lokalizacja: świętokrzyskie/

    Dodane: wczoraj

    Opis stanowiska: Poszukujemy doświadczonego i skutecznego Product Marketera, który poprowadzi działania marketingowe w UpMenu - na rynku polskim i zagranicznym. Twoje kompetencje i...

  • B2B Marketing Expert (Product Marketer)

    Upmenu

    Lokalizacja: łódzkie/

    Dodane: wczoraj

    Opis stanowiska: Poszukujemy doświadczonego i skutecznego Product Marketera, który poprowadzi działania marketingowe w UpMenu - na rynku polskim i zagranicznym. Twoje kompetencje i...