Jak być lepszym kierownikiem marketingu?

kierownik marketingu

Kierownik marketingu w głównej mierze odpowiada za nadzór nad prawidłowym wykonaniem założeń marketingowych firmy lub przedsiębiorstwa. Osoba ta jest wysokiej klasy specjalistą, który uczestniczy w tworzeniu strategii marketingowej na każdym jej etapie. Jak być najlepszym możliwym kierownikiem marketingu?

Aby stale poprawiać swoją pracę jako kierownik marketingu, warto nieustannie podnosić swoje kompetencje – zarówno twarde, jak i miękkie. Nie trzeba ograniczać się do płatnych kursów stacjonarnych, często odbywających się na drugim krańcu Polski. Obecny dostęp do e-learningu, kursów online czy książek pozwala na stałe podnoszenie kompetencji oraz kwalifikacji bez wychodzenia z domu. Im wyższa wiedza oraz zdobyte doświadczenie, tym lepsza jakość pracy.

Dobry kierownik do spraw marketingu powinien być również otwarty na pomysły innych. Warto wziąć pod uwagę każdy pomysł i przemyśleć go samemu lub przedyskutować ze współpracownikami. Posada kierownika nie oznacza, że sugestie podwładnych nie są dobre. Często korzystając z pomocy i podpowiedzi osób podlegających kierownikowi, zyskuje on w ich oczach uznanie. Doceniani pracownicy pracują wydajniej i starają się wykonywać powierzone zadania jak najlepiej, dlatego dobry kierownik powinien zawsze słuchać podwładnych i starać się wykorzystywać wartościowe pomysły.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Expert – Marketing & Communication

    ING Bank Śląski S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    O zespole: Departament Rozwoju Produktów to gorące serce firmy, w którym odgrywają się kluczowe role dla rozwoju naszej Spółki. Jesteśmy świetnie współpracującym zespołem ludzi z dużą...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Public Relations

    Nowy Styl

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: dzisiaj

    Twój zakres obowiązków: prowadzenie relacji z mediami, w tym: planowanie, realizacja i monitorowanie inicjatyw medialnych; przygotowywanie materiałów dla mediów; utrzymywanie stałych...

  • Specjalista ds. usług marketingowych sklepu internetowego

    Super-Pharm

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Opis stanowiska Zarządzanie budżetem marketingowym sklepu internetowego Budowanie relacji z partnerami biznesowymi oraz prowadzenie negocjacji handlowych dotyczących usług marketingowych, akcji...

  • Specjalista ds. content marketingu

    Roca Polska Sp. z o.o.

    Lokalizacja: śląskie/ Gliwice

    Dodane: dzisiaj

    Jeżeli posiadasz: Do ś w iadczenie w Content marketingu, pisaniu treści SEO i przygotowywaniu materiałów marketingowych online, Mile w idziane do ś w iadczenie w branży...