Jak być lepszym kierownikiem marketingu?

kierownik marketingu

Kierownik marketingu w głównej mierze odpowiada za nadzór nad prawidłowym wykonaniem założeń marketingowych firmy lub przedsiębiorstwa. Osoba ta jest wysokiej klasy specjalistą, który uczestniczy w tworzeniu strategii marketingowej na każdym jej etapie. Jak być najlepszym możliwym kierownikiem marketingu?

Aby stale poprawiać swoją pracę jako kierownik marketingu, warto nieustannie podnosić swoje kompetencje – zarówno twarde, jak i miękkie. Nie trzeba ograniczać się do płatnych kursów stacjonarnych, często odbywających się na drugim krańcu Polski. Obecny dostęp do e-learningu, kursów online czy książek pozwala na stałe podnoszenie kompetencji oraz kwalifikacji bez wychodzenia z domu. Im wyższa wiedza oraz zdobyte doświadczenie, tym lepsza jakość pracy.

Dobry kierownik do spraw marketingu powinien być również otwarty na pomysły innych. Warto wziąć pod uwagę każdy pomysł i przemyśleć go samemu lub przedyskutować ze współpracownikami. Posada kierownika nie oznacza, że sugestie podwładnych nie są dobre. Często korzystając z pomocy i podpowiedzi osób podlegających kierownikowi, zyskuje on w ich oczach uznanie. Doceniani pracownicy pracują wydajniej i starają się wykonywać powierzone zadania jak najlepiej, dlatego dobry kierownik powinien zawsze słuchać podwładnych i starać się wykorzystywać wartościowe pomysły.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Główny specjalista ds. marketingu i komunikacji

    PGE Ekoserwis S.A.

    Lokalizacja: śląskie/ Rybnik

    Dodane: dzisiaj

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Realizację działań z obszaru marketingu i komunikacji. Tworzenie i publikację treści reklamowych, PR, newsletterów, artykułów...

  • Główny specjalista ds. marketingu i komunikacji

    PGE Ekoserwis S.A.

    Lokalizacja: łódzkie/ Bełchatów

    Dodane: dzisiaj

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Realizację działań z obszaru marketingu i komunikacji. Tworzenie i publikację treści reklamowych, PR, newsletterów, artykułów...

  • Pricing Specialist [rekrutacja online]

    NOKIA

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Wrocław

    Dodane: dzisiaj

    Localization: Wrocław Customer Pricing Team in Wroclaw connects telecommunications with business. We structure Nokia’s offers commercially, to achieve short- and long-term objectives to increase...

  • Specjalista ds. Social Media

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Poszukujemy kreatywnej, samodzielnej i ciekawej świata osoby do pracy w Dziale Marketingu Cyfrowego. Jeśli jesteś zainteresowany, dołącz do nas! Do Twoich obowiązków będzie należeć: Udział...