Jak być lepszym kierownikiem marketingu?

kierownik marketingu

Kierownik marketingu w głównej mierze odpowiada za nadzór nad prawidłowym wykonaniem założeń marketingowych firmy lub przedsiębiorstwa. Osoba ta jest wysokiej klasy specjalistą, który uczestniczy w tworzeniu strategii marketingowej na każdym jej etapie. Jak być najlepszym możliwym kierownikiem marketingu?

Aby stale poprawiać swoją pracę jako kierownik marketingu, warto nieustannie podnosić swoje kompetencje – zarówno twarde, jak i miękkie. Nie trzeba ograniczać się do płatnych kursów stacjonarnych, często odbywających się na drugim krańcu Polski. Obecny dostęp do e-learningu, kursów online czy książek pozwala na stałe podnoszenie kompetencji oraz kwalifikacji bez wychodzenia z domu. Im wyższa wiedza oraz zdobyte doświadczenie, tym lepsza jakość pracy.

Dobry kierownik do spraw marketingu powinien być również otwarty na pomysły innych. Warto wziąć pod uwagę każdy pomysł i przemyśleć go samemu lub przedyskutować ze współpracownikami. Posada kierownika nie oznacza, że sugestie podwładnych nie są dobre. Często korzystając z pomocy i podpowiedzi osób podlegających kierownikowi, zyskuje on w ich oczach uznanie. Doceniani pracownicy pracują wydajniej i starają się wykonywać powierzone zadania jak najlepiej, dlatego dobry kierownik powinien zawsze słuchać podwładnych i starać się wykorzystywać wartościowe pomysły.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Category/Procurement Manager

    ManpowerGroup

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań Analiza wzorców wydatków i...

  • Specjalista ds. Produktu

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Wola Mrokowska

    Dodane: wczoraj

    Główne zadania: zarządzanie powierzoną grupą produktów, w tym budowanie marki oraz informacji o produktach, ścisła współpraca z działem R&D w zakresie rozwoju produktów, wprowadzanie...

  • Specjalista ds. e-marketingu

    CYFROWA FOTO - MPP

    Lokalizacja: podkarpackie/ Zaczernie, k. Rzeszowa

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków ścisła opieka nad strategią e-marketingową naszej marki aktywne uczestnictwo w opracowywaniu planów marketingowych oraz strategii komunikacji online monitorowanie i...

  • Specjalista ds. Promocji i e-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdańsk

    Dodane: wczoraj

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej i PR. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Analizowanie i...