Jak być lepszym kierownikiem marketingu?

kierownik marketingu

Kierownik marketingu w głównej mierze odpowiada za nadzór nad prawidłowym wykonaniem założeń marketingowych firmy lub przedsiębiorstwa. Osoba ta jest wysokiej klasy specjalistą, który uczestniczy w tworzeniu strategii marketingowej na każdym jej etapie. Jak być najlepszym możliwym kierownikiem marketingu?

Aby stale poprawiać swoją pracę jako kierownik marketingu, warto nieustannie podnosić swoje kompetencje – zarówno twarde, jak i miękkie. Nie trzeba ograniczać się do płatnych kursów stacjonarnych, często odbywających się na drugim krańcu Polski. Obecny dostęp do e-learningu, kursów online czy książek pozwala na stałe podnoszenie kompetencji oraz kwalifikacji bez wychodzenia z domu. Im wyższa wiedza oraz zdobyte doświadczenie, tym lepsza jakość pracy.

Dobry kierownik do spraw marketingu powinien być również otwarty na pomysły innych. Warto wziąć pod uwagę każdy pomysł i przemyśleć go samemu lub przedyskutować ze współpracownikami. Posada kierownika nie oznacza, że sugestie podwładnych nie są dobre. Często korzystając z pomocy i podpowiedzi osób podlegających kierownikowi, zyskuje on w ich oczach uznanie. Doceniani pracownicy pracują wydajniej i starają się wykonywać powierzone zadania jak najlepiej, dlatego dobry kierownik powinien zawsze słuchać podwładnych i starać się wykorzystywać wartościowe pomysły.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Starsza Specjalistka / Starszy Specjalista ds. Marketingu

    Medicover Stomatologia

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Al. Jerozolimskie 96

    Dodane: wczoraj

    Zgłoś się do nas jeśli: chcesz być częścią bardzo dynamicznie rozwijającej się firmy jaką jest Medicover Stomatologia posiadasz min. 3-letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu lub...

  • Specjalista ds. Marketingu

    Perpemo

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, przy stacji metra Świętokrzyska

    Dodane: wczoraj

    Planowanie i realizacja działań marketingowych; Działania marketingowe w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram itp.); Konfiguracja i nadzorowanie kampanii (google ads, meta itp.);...

  • Specjalista ds. marketingu

    ADN Akademia

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Obowiązki: Tworzenie materiałów informacyjnych na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Przygotowywanie projektów graficznych Aktualizacja treści na stronie internetowej firmy oraz...

  • Marketingowiec z doświadczeniem – kampanie digital i offline

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: łódzkie/ Piotrków Trybunalski

    Dodane: wczoraj

    Planowanie i prowadzenie kampanii Google i Meta Ads, Tworzenie treści na media społecznościowe oraz materiały promocyjne, Organizacja wydarzeń i wsparcie działań sprzedażowych, Bieżąca...