Jak być lepszym kierownikiem marketingu?

kierownik marketingu

Kierownik marketingu w głównej mierze odpowiada za nadzór nad prawidłowym wykonaniem założeń marketingowych firmy lub przedsiębiorstwa. Osoba ta jest wysokiej klasy specjalistą, który uczestniczy w tworzeniu strategii marketingowej na każdym jej etapie. Jak być najlepszym możliwym kierownikiem marketingu?

Aby stale poprawiać swoją pracę jako kierownik marketingu, warto nieustannie podnosić swoje kompetencje – zarówno twarde, jak i miękkie. Nie trzeba ograniczać się do płatnych kursów stacjonarnych, często odbywających się na drugim krańcu Polski. Obecny dostęp do e-learningu, kursów online czy książek pozwala na stałe podnoszenie kompetencji oraz kwalifikacji bez wychodzenia z domu. Im wyższa wiedza oraz zdobyte doświadczenie, tym lepsza jakość pracy.

Dobry kierownik do spraw marketingu powinien być również otwarty na pomysły innych. Warto wziąć pod uwagę każdy pomysł i przemyśleć go samemu lub przedyskutować ze współpracownikami. Posada kierownika nie oznacza, że sugestie podwładnych nie są dobre. Często korzystając z pomocy i podpowiedzi osób podlegających kierownikowi, zyskuje on w ich oczach uznanie. Doceniani pracownicy pracują wydajniej i starają się wykonywać powierzone zadania jak najlepiej, dlatego dobry kierownik powinien zawsze słuchać podwładnych i starać się wykorzystywać wartościowe pomysły.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Młodszy Specjalista ds. Treści Produktowych (eApteka)

    Super-Pharm

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Twój zakres obowiązków Tworzenie i edytowanie opisów produktowych (leków RX, leków OTC, wyrobów medycznych, suplementów diety, sprzętu medycznego, kosmetyków i innych zawartych w portfolio...

  • Specjalista ds marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie

    Lokalizacja: kujawsko-pomorskie/ Mogilno

    Dodane: wczoraj

    - tworzenie i zarządzanie treścią na stronach spółki- utrzymywanie oraz dbanie o relacje z dotychczasowymi partnerami, - planowanie i realizacja startegii marketingowej poszukiwanie nowych...

  • Pracownik call center/telemarketer

    Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

    Lokalizacja: opolskie/ Kędzierzyn-Koźle

    Dodane: wczoraj

    TELEMARKETER JEST ODPOWIEDZIALNY ZA KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTAMI FIRMY, WYKONUJE POŁĄCZENIA, SZUKA NABYWCÓW USŁUG LUB BADA ICH OPINIE ORAZ POTRZEBY, W CZASIE PRACY TELEMARKETERA MOŻNA NABYĆ...

  • Specjalista ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów Kompleksowe negocjacje warunków współpracy Pozyskiwanie ofert...