Młodszy kierownik marketingu – co robi?

kierownik marketingu

Wiele osób, które myślą o karierze w marketingu bierze pod uwagę pracę jako kierownik. Żeby jednak pracować na stanowisku zarządzającym, zwykle potrzebne są niezbędne umiejętności, jakie można nabyć tylko w praktyce. Większość kierowników marketingu wcześniej odbywała więc praktyki oraz staże w różnych firmach oraz agencjach. Po nich najczęściej byli specjalistami, a następnie awansowali na młodszych kierowników projektu.

Na co trzeba się przygotować, jeśli myśli się o takiej pracy?

Młodszy kierownik marketingu najczęściej współpracuje bezpośrednio z menadżerem. Jest dla niego wsparciem przy wielu zadaniach, ale również ma możliwość uczyć się od bardziej doświadczonych od siebie. Dzięki temu ten czas pracy jest dla niego bardzo owocny. Z jednej strony ma szansę podnosić swoje kwalifikacje, a z drugiej wnosi do organizacji nową energię, chęć do działania oraz wiedzę o aktualnych trendach.

Do głównych zadań młodszego kierownika marketingu należą te zlecone przez przełożonego. Uczy się więc on analizować statystyki, tworzyć prezentacje oraz kontaktować się z klientem. Chociaż wciąż ma mniejszy zakres odpowiedzialności, jego stanowisko jest dość samodzielne. Raportuje on przełożonym, ale nie może oczekiwać, że będzie prowadzony za rękę. Im bardziej się wykaże na tym stanowisku, tym większa szansa, że szybciej zostanie kierownikiem marketingu.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. produktu i wsparcia sprzedaży

    Elis Textile Service Sp. z o.o.

    Lokalizacja: pomorskie/ Nowy Tuchom, k/Chwaszczyna

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania Jeśli: masz doświadczenie w zarządzaniu produktami zarówno w aspektach technicznych jak i marketingowych oraz lubisz inicjować zmiany i ulepszenia w ofercie produktowej, dobrze...

  • Specjalista ds. Marketingu

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków, ul. Kamieńskiego 51

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Przygotowanie materiałów ofertowych (gazetka, inserty, ulotki) oraz harmonogramu dla tych działań Ścisła współpraca z Działem Zakupów w zakresie pozyskania niezbędnych...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Social Media

    Nowy Styl

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: wczoraj

    Twój zakres obowiązków: tworzenie treści spójnych z wizerunkiem i celami marek (Nowy Styl, Kusch+Co) współpraca z innymi członkami zespołu i teamami w celu tworzenia jakościowego contentu...

  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na...