Młodszy kierownik marketingu – co robi?

kierownik marketingu

Wiele osób, które myślą o karierze w marketingu bierze pod uwagę pracę jako kierownik. Żeby jednak pracować na stanowisku zarządzającym, zwykle potrzebne są niezbędne umiejętności, jakie można nabyć tylko w praktyce. Większość kierowników marketingu wcześniej odbywała więc praktyki oraz staże w różnych firmach oraz agencjach. Po nich najczęściej byli specjalistami, a następnie awansowali na młodszych kierowników projektu.

Na co trzeba się przygotować, jeśli myśli się o takiej pracy?

Młodszy kierownik marketingu najczęściej współpracuje bezpośrednio z menadżerem. Jest dla niego wsparciem przy wielu zadaniach, ale również ma możliwość uczyć się od bardziej doświadczonych od siebie. Dzięki temu ten czas pracy jest dla niego bardzo owocny. Z jednej strony ma szansę podnosić swoje kwalifikacje, a z drugiej wnosi do organizacji nową energię, chęć do działania oraz wiedzę o aktualnych trendach.

Do głównych zadań młodszego kierownika marketingu należą te zlecone przez przełożonego. Uczy się więc on analizować statystyki, tworzyć prezentacje oraz kontaktować się z klientem. Chociaż wciąż ma mniejszy zakres odpowiedzialności, jego stanowisko jest dość samodzielne. Raportuje on przełożonym, ale nie może oczekiwać, że będzie prowadzony za rękę. Im bardziej się wykaże na tym stanowisku, tym większa szansa, że szybciej zostanie kierownikiem marketingu.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Copywriter / Redaktor

    Freelance Editing Group

    Lokalizacja: / London

    Dodane: dzisiaj

    Na stanowisko redaktora, poszukujemy osób mających doświadczenie w pisaniu prac naukowych, artykułów naukowych i t.d. na rożne tematy oraz z różnych kierunków, zaczynając od nauk...

  • Marketing & Brand Manager

    HEXELINE SP. Z O. O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź

    Dodane: dzisiaj

    OPIS STANOWISKA Opracowanie i wdrażanie kreatywnych, kompleksowych strategii marketingowych, które zwiększą rozpoznawalność marki, wzmocnią jej pozycję na rynku, zbudują relację z klientami...

  • Specjalista ds. Marketingu Cyfrowego i Mediów Społecznościowych

    Neotech Sp. z o.o

    Lokalizacja: podlaskie/ Białystok

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Opracowywanie i realizacja strategii marketingowej Organizowanie i monitoring kampanii reklamowych Analizowanie skuteczności działań marketingowych Tworzenie materiałów...

  • Specjalista do spraw marketingu i handlu

    Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku

    Lokalizacja: łódzkie/ Radomsko

    Dodane: wczoraj

    według programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: ! obsługa urządzeń biurowych Wymagania inne: