Młodszy kierownik marketingu – co robi?

kierownik marketingu

Wiele osób, które myślą o karierze w marketingu bierze pod uwagę pracę jako kierownik. Żeby jednak pracować na stanowisku zarządzającym, zwykle potrzebne są niezbędne umiejętności, jakie można nabyć tylko w praktyce. Większość kierowników marketingu wcześniej odbywała więc praktyki oraz staże w różnych firmach oraz agencjach. Po nich najczęściej byli specjalistami, a następnie awansowali na młodszych kierowników projektu.

Na co trzeba się przygotować, jeśli myśli się o takiej pracy?

Młodszy kierownik marketingu najczęściej współpracuje bezpośrednio z menadżerem. Jest dla niego wsparciem przy wielu zadaniach, ale również ma możliwość uczyć się od bardziej doświadczonych od siebie. Dzięki temu ten czas pracy jest dla niego bardzo owocny. Z jednej strony ma szansę podnosić swoje kwalifikacje, a z drugiej wnosi do organizacji nową energię, chęć do działania oraz wiedzę o aktualnych trendach.

Do głównych zadań młodszego kierownika marketingu należą te zlecone przez przełożonego. Uczy się więc on analizować statystyki, tworzyć prezentacje oraz kontaktować się z klientem. Chociaż wciąż ma mniejszy zakres odpowiedzialności, jego stanowisko jest dość samodzielne. Raportuje on przełożonym, ale nie może oczekiwać, że będzie prowadzony za rękę. Im bardziej się wykaże na tym stanowisku, tym większa szansa, że szybciej zostanie kierownikiem marketingu.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

    Synevo Sp. z o.o.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, ul. Dąbrowskiego 204/208

    Dodane: dzisiaj

    Telefoniczna obsługa Klienta w branży medycznej; Obsługa wiadomości tekstowych z różnych kanałów komunikacji; Udzielanie Klientom informacji dotyczących oferowanych badań laboratoryjnych;...

  • Product Manager

    VECTRA S.A.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdynia

    Dodane: dzisiaj

    Zadania: Stałe monitorowanie trendów rynkowych, działań konkurencji oraz postępu technologicznego mającego wpływ na rozwój produktów telefonicznych i usług głosowych, Definiowanie,...

  • Specjalista ds. Marketingu

    VECTRA S.A.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdynia

    Dodane: dzisiaj

    Jakie będą twoje zadania? Tworzenie i zarządzanie akcjami komunikacji marketingowej kierowanymi do bazy klientów Grupy Vectra – od briefu, przez nadzór nad kreacjami, po raporty i...

  • Specjalista ds. rozwoju i wprowadzania produktów

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE TOMASZ ŁYSOŃ SP. Z O.O. SP. K.

    Lokalizacja: małopolskie/ Klecza Dolna

    Dodane: dzisiaj

    analizował(a) trendy rynkowe, potrzeby klientów oraz kroki konkurencji, rozwijał(a) grupy produktowe, poszerzał(a) ofertę produktową firmy, analizował(a) wyniki sprzedaże, brać udział w...