Młodszy kierownik marketingu – co robi?

kierownik marketingu

Wiele osób, które myślą o karierze w marketingu bierze pod uwagę pracę jako kierownik. Żeby jednak pracować na stanowisku zarządzającym, zwykle potrzebne są niezbędne umiejętności, jakie można nabyć tylko w praktyce. Większość kierowników marketingu wcześniej odbywała więc praktyki oraz staże w różnych firmach oraz agencjach. Po nich najczęściej byli specjalistami, a następnie awansowali na młodszych kierowników projektu.

Na co trzeba się przygotować, jeśli myśli się o takiej pracy?

Młodszy kierownik marketingu najczęściej współpracuje bezpośrednio z menadżerem. Jest dla niego wsparciem przy wielu zadaniach, ale również ma możliwość uczyć się od bardziej doświadczonych od siebie. Dzięki temu ten czas pracy jest dla niego bardzo owocny. Z jednej strony ma szansę podnosić swoje kwalifikacje, a z drugiej wnosi do organizacji nową energię, chęć do działania oraz wiedzę o aktualnych trendach.

Do głównych zadań młodszego kierownika marketingu należą te zlecone przez przełożonego. Uczy się więc on analizować statystyki, tworzyć prezentacje oraz kontaktować się z klientem. Chociaż wciąż ma mniejszy zakres odpowiedzialności, jego stanowisko jest dość samodzielne. Raportuje on przełożonym, ale nie może oczekiwać, że będzie prowadzony za rękę. Im bardziej się wykaże na tym stanowisku, tym większa szansa, że szybciej zostanie kierownikiem marketingu.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Telemarketer

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Będziesz odpowiedzialny za: Kontaktowanie się z urzędnikami Proponowanie naszych szkoleń Sporządzanie notatek z rozmów Wymagania wobec kandydatów: Oprogramowanie: Windows 10, Windows 11, macOS...

  • Specjalista do spraw marketingu i handlu

    Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Ostrów Wielkopolski

    Dodane: wczoraj

    Wykonywanie odczytu i projektowanie rysunków technicznych. Technologia produkcji. Wymagania inne:

  • Specjalista ds. marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy w Pile

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Piła

    Dodane: wczoraj

    Promowanie stron www i funpage firmy, prowadzenie działań promocyjnych, prowadzenie kampanii marketingowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne Wymagania inne:...

  • Menedżer serwisów internetowych

    Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

    Lokalizacja: śląskie/ Sosnowiec

    Dodane: wczoraj

    analizowanie i przetwarzanie oraz redagowanie informacji w serwisach internetowych, modyfikowanie i edytowanie zawarości serwisów, przygotowywanie materiałów Audio-Wizualnych, praca w godzinach...