Co warto wiedzieć o content marketingu?

content marketing

Kierownik marketingu w nowoczesnej firmie powinien doskonale orientować się w zakresie content marketingu. To bowiem jeden z najważniejszych sposobów dotarcia do potencjalnych klientów w sieci i nie tylko. Często jest to znacznie skuteczniejszy, bo bardziej angażujący sposób budowania relacji z klientem niż tradycyjne bilbordy czy banery. Kreatywność w działaniach kierownika marketingu to konieczność. Co powinien wiedzieć o marketingu treści?

Dział marketingu bardzo szybko się rozwija. Wraz z rozwojem technologii obszar ten nie dotyczy już tylko treści pisanych, ale również obrazów czy filmów. Oczywiście kierownik marketingu nie musi znać się doskonale na każdej z tych rzeczy, jednak powinien orientować się, jaka jest ich rola w działaniach promocyjnych. Powinien umieć znaleźć specjalistów, którzy podpowiedzą mu, jak można wykorzystać każdy z tych obszarów do podwyższenia wyników sprzedaży w firmie oraz budowania pozytywnego jej wizerunku w oczach klienta.

Kierownik marketingu musi również wiedzieć, jak mierzyć skuteczność działań content marketingowych. Powinien z łatwością odnajdować się w różnorodnych narzędziach statystycznych dla marketerów. W mniejszych firmach zdarza się, że kierownik marketingu musi również tworzyć content. Trudno jednak połączyć efektywne zarządzanie działaniami marketingowymi ze wdrażaniem ich w życie.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Copywriter / Redaktor

    Freelance Editing Group

    Lokalizacja: / London

    Dodane: dzisiaj

    Na stanowisko redaktora, poszukujemy osób mających doświadczenie w pisaniu prac naukowych, artykułów naukowych i t.d. na rożne tematy oraz z różnych kierunków, zaczynając od nauk...

  • Marketing & Brand Manager

    HEXELINE SP. Z O. O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź

    Dodane: dzisiaj

    OPIS STANOWISKA Opracowanie i wdrażanie kreatywnych, kompleksowych strategii marketingowych, które zwiększą rozpoznawalność marki, wzmocnią jej pozycję na rynku, zbudują relację z klientami...

  • Specjalista ds. Marketingu Cyfrowego i Mediów Społecznościowych

    Neotech Sp. z o.o

    Lokalizacja: podlaskie/ Białystok

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Opracowywanie i realizacja strategii marketingowej Organizowanie i monitoring kampanii reklamowych Analizowanie skuteczności działań marketingowych Tworzenie materiałów...

  • Specjalista do spraw marketingu i handlu

    Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku

    Lokalizacja: łódzkie/ Radomsko

    Dodane: wczoraj

    według programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: ! obsługa urządzeń biurowych Wymagania inne: