Co warto wiedzieć o content marketingu?

content marketing

Kierownik marketingu w nowoczesnej firmie powinien doskonale orientować się w zakresie content marketingu. To bowiem jeden z najważniejszych sposobów dotarcia do potencjalnych klientów w sieci i nie tylko. Często jest to znacznie skuteczniejszy, bo bardziej angażujący sposób budowania relacji z klientem niż tradycyjne bilbordy czy banery. Kreatywność w działaniach kierownika marketingu to konieczność. Co powinien wiedzieć o marketingu treści?

Dział marketingu bardzo szybko się rozwija. Wraz z rozwojem technologii obszar ten nie dotyczy już tylko treści pisanych, ale również obrazów czy filmów. Oczywiście kierownik marketingu nie musi znać się doskonale na każdej z tych rzeczy, jednak powinien orientować się, jaka jest ich rola w działaniach promocyjnych. Powinien umieć znaleźć specjalistów, którzy podpowiedzą mu, jak można wykorzystać każdy z tych obszarów do podwyższenia wyników sprzedaży w firmie oraz budowania pozytywnego jej wizerunku w oczach klienta.

Kierownik marketingu musi również wiedzieć, jak mierzyć skuteczność działań content marketingowych. Powinien z łatwością odnajdować się w różnorodnych narzędziach statystycznych dla marketerów. W mniejszych firmach zdarza się, że kierownik marketingu musi również tworzyć content. Trudno jednak połączyć efektywne zarządzanie działaniami marketingowymi ze wdrażaniem ich w życie.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Telemarketer

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Będziesz odpowiedzialny za: Kontaktowanie się z urzędnikami Proponowanie naszych szkoleń Sporządzanie notatek z rozmów Wymagania wobec kandydatów: Oprogramowanie: Windows 10, Windows 11, macOS...

  • Specjalista do spraw marketingu i handlu

    Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Ostrów Wielkopolski

    Dodane: wczoraj

    Wykonywanie odczytu i projektowanie rysunków technicznych. Technologia produkcji. Wymagania inne:

  • Specjalista ds. marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy w Pile

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Piła

    Dodane: wczoraj

    Promowanie stron www i funpage firmy, prowadzenie działań promocyjnych, prowadzenie kampanii marketingowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne Wymagania inne:...

  • Menedżer serwisów internetowych

    Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

    Lokalizacja: śląskie/ Sosnowiec

    Dodane: wczoraj

    analizowanie i przetwarzanie oraz redagowanie informacji w serwisach internetowych, modyfikowanie i edytowanie zawarości serwisów, przygotowywanie materiałów Audio-Wizualnych, praca w godzinach...