Co warto wiedzieć o content marketingu?

content marketing

Kierownik marketingu w nowoczesnej firmie powinien doskonale orientować się w zakresie content marketingu. To bowiem jeden z najważniejszych sposobów dotarcia do potencjalnych klientów w sieci i nie tylko. Często jest to znacznie skuteczniejszy, bo bardziej angażujący sposób budowania relacji z klientem niż tradycyjne bilbordy czy banery. Kreatywność w działaniach kierownika marketingu to konieczność. Co powinien wiedzieć o marketingu treści?

Dział marketingu bardzo szybko się rozwija. Wraz z rozwojem technologii obszar ten nie dotyczy już tylko treści pisanych, ale również obrazów czy filmów. Oczywiście kierownik marketingu nie musi znać się doskonale na każdej z tych rzeczy, jednak powinien orientować się, jaka jest ich rola w działaniach promocyjnych. Powinien umieć znaleźć specjalistów, którzy podpowiedzą mu, jak można wykorzystać każdy z tych obszarów do podwyższenia wyników sprzedaży w firmie oraz budowania pozytywnego jej wizerunku w oczach klienta.

Kierownik marketingu musi również wiedzieć, jak mierzyć skuteczność działań content marketingowych. Powinien z łatwością odnajdować się w różnorodnych narzędziach statystycznych dla marketerów. W mniejszych firmach zdarza się, że kierownik marketingu musi również tworzyć content. Trudno jednak połączyć efektywne zarządzanie działaniami marketingowymi ze wdrażaniem ich w życie.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Doświadczeń Pracowników

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Projektowanie i wdrażanie działań wspierających pozytywne doświadczenie pracowników (m.in. onboarding, wellbeing, programy doceniania). Organizacja i koordynacja wydarzeń firmowych – od...

  • Starsza Specjalistka / Starszy Specjalista ds. Marketingu

    Medicover Stomatologia

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Al. Jerozolimskie 96

    Dodane: dzisiaj

    Zgłoś się do nas jeśli: chcesz być częścią bardzo dynamicznie rozwijającej się firmy jaką jest Medicover Stomatologia posiadasz min. 3-letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu lub...

  • Specjalista ds. marketingu

    AGATA Spółka Akcyjna

    Lokalizacja: śląskie/ Katowice

    Dodane: dzisiaj

    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Tworzenie materiałów wspierających sprzedaż, w tym gazetek promocyjnych, katalogów produktowych, ulotek, POSM itp.;...

  • Ekspert ds. Komunikacji Wewnętrznej

    Carrefour Polska Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Twoje zadania: samodzielne prowadzenie projektów z obszaru korporacyjnej komunikacji wewnętrznej, współtworzenie strategii komunikacyjnej firmy, tworzenie i zarządzanie treściami w kanałach...