Co warto wiedzieć o content marketingu?

content marketing

Kierownik marketingu w nowoczesnej firmie powinien doskonale orientować się w zakresie content marketingu. To bowiem jeden z najważniejszych sposobów dotarcia do potencjalnych klientów w sieci i nie tylko. Często jest to znacznie skuteczniejszy, bo bardziej angażujący sposób budowania relacji z klientem niż tradycyjne bilbordy czy banery. Kreatywność w działaniach kierownika marketingu to konieczność. Co powinien wiedzieć o marketingu treści?

Dział marketingu bardzo szybko się rozwija. Wraz z rozwojem technologii obszar ten nie dotyczy już tylko treści pisanych, ale również obrazów czy filmów. Oczywiście kierownik marketingu nie musi znać się doskonale na każdej z tych rzeczy, jednak powinien orientować się, jaka jest ich rola w działaniach promocyjnych. Powinien umieć znaleźć specjalistów, którzy podpowiedzą mu, jak można wykorzystać każdy z tych obszarów do podwyższenia wyników sprzedaży w firmie oraz budowania pozytywnego jej wizerunku w oczach klienta.

Kierownik marketingu musi również wiedzieć, jak mierzyć skuteczność działań content marketingowych. Powinien z łatwością odnajdować się w różnorodnych narzędziach statystycznych dla marketerów. W mniejszych firmach zdarza się, że kierownik marketingu musi również tworzyć content. Trudno jednak połączyć efektywne zarządzanie działaniami marketingowymi ze wdrażaniem ich w życie.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. produktu i wsparcia sprzedaży

    Elis Textile Service Sp. z o.o.

    Lokalizacja: pomorskie/ Nowy Tuchom, k/Chwaszczyna

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania Jeśli: masz doświadczenie w zarządzaniu produktami zarówno w aspektach technicznych jak i marketingowych oraz lubisz inicjować zmiany i ulepszenia w ofercie produktowej, dobrze...

  • Specjalista ds. Marketingu

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków, ul. Kamieńskiego 51

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Przygotowanie materiałów ofertowych (gazetka, inserty, ulotki) oraz harmonogramu dla tych działań Ścisła współpraca z Działem Zakupów w zakresie pozyskania niezbędnych...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Social Media

    Nowy Styl

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: wczoraj

    Twój zakres obowiązków: tworzenie treści spójnych z wizerunkiem i celami marek (Nowy Styl, Kusch+Co) współpraca z innymi członkami zespołu i teamami w celu tworzenia jakościowego contentu...

  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na...