Dlaczego warto pracować jako kierownik marketingu?

kierownik marketingu

Kierownik marketingu to jeden z bardziej rozpoznawalnych zawodów w dzisiejszych czasach. Wielu studentów zainteresowanych nowymi technologiami chciałoby w przyszłości pracować właśnie w takim zawodzie. W swoich założeniach odpowiada w dużej mierze wizji pracy, którą mają młodzi ludzie. Jak jest w praktyce? Czy rzeczywiście praca jako kierownik marketingu jest ciekawa i opłacalna?

Kierownik marketingu raczej nie będzie miał problemu ze znalezieniem pracy. To pierwszy powód, dla którego wiele osób ciągnie właśnie w taką stronę kariery. Branża marketingowa stale się rozwija i rozrasta. Jest bardzo chłonna i stale potrzebuje nowych kreatywnych osób do pracy. Nie jest też postrzegana jako bardzo analityczna, przez co wielu studentów o humanistycznym sposobie myślenia interesuje się właśnie nią. Trzeba jednak pamiętać o tym, że w dużej mierze opiera się jednak o dane statystyczne. Kierownik marketingu musi dobrze sobie radzić z analizą twardych danych. Zaletą pracy na tym stanowisku jest jednak właśnie różnorodność. Sprawdzą się w niej osoby łączące umiejętności analityczne z kreatywnym podejściem.

Praca jako kierownik marketingu ma jeszcze jedną zaletę. Są nią wysokie zarobki. Wynoszą one średnio od dziesięciu do piętnastu tysięcy brutto. Takie liczby zachęcają wiele młodych osób. Trzeba jednak pamiętać o tym, że są to liczby, które dotyczą głównie osób z dużym doświadczeniem. Wśród zalet pracy jako kierownik marketingu znajduje się również brak nudy. Na tym stanowisku zawsze dużo się dzieje, więc na pewno przypadnie do gustu osobom, które lubią sporo pracować pod presją czasu.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Kierownik ds. Marki

    Bakoma Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Koprki

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Planowanie i wdrażanie strategii marketingowej dla dostępnych marek. Poszukiwanie okazji do rozwoju i innowacji produktów. Analiza rynku i danych konkurencyjnych. Tworzenie i...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Analizy Danych

    Holcim Polska S.A

    Lokalizacja: kujawsko-pomorskie/ Piechcin

    Dodane: dzisiaj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Analiza sprzedaży: Tworzenie modeli analitycznych mających na celu zrozumienie i przewidywanie trendów sprzedażowych, identykowanie szans i ryzyk. Rozwój...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Analizy Danych

    Holcim Polska S.A

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: dzisiaj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Analiza sprzedaży: Tworzenie modeli analitycznych mających na celu zrozumienie i przewidywanie trendów sprzedażowych, identykowanie szans i ryzyk. Rozwój...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Analizy Danych

    Holcim Polska S.A

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Analiza sprzedaży: Tworzenie modeli analitycznych mających na celu zrozumienie i przewidywanie trendów sprzedażowych, identykowanie szans i ryzyk. Rozwój...