Dlaczego warto pracować jako kierownik marketingu?

kierownik marketingu

Kierownik marketingu to jeden z bardziej rozpoznawalnych zawodów w dzisiejszych czasach. Wielu studentów zainteresowanych nowymi technologiami chciałoby w przyszłości pracować właśnie w takim zawodzie. W swoich założeniach odpowiada w dużej mierze wizji pracy, którą mają młodzi ludzie. Jak jest w praktyce? Czy rzeczywiście praca jako kierownik marketingu jest ciekawa i opłacalna?

Kierownik marketingu raczej nie będzie miał problemu ze znalezieniem pracy. To pierwszy powód, dla którego wiele osób ciągnie właśnie w taką stronę kariery. Branża marketingowa stale się rozwija i rozrasta. Jest bardzo chłonna i stale potrzebuje nowych kreatywnych osób do pracy. Nie jest też postrzegana jako bardzo analityczna, przez co wielu studentów o humanistycznym sposobie myślenia interesuje się właśnie nią. Trzeba jednak pamiętać o tym, że w dużej mierze opiera się jednak o dane statystyczne. Kierownik marketingu musi dobrze sobie radzić z analizą twardych danych. Zaletą pracy na tym stanowisku jest jednak właśnie różnorodność. Sprawdzą się w niej osoby łączące umiejętności analityczne z kreatywnym podejściem.

Praca jako kierownik marketingu ma jeszcze jedną zaletę. Są nią wysokie zarobki. Wynoszą one średnio od dziesięciu do piętnastu tysięcy brutto. Takie liczby zachęcają wiele młodych osób. Trzeba jednak pamiętać o tym, że są to liczby, które dotyczą głównie osób z dużym doświadczeniem. Wśród zalet pracy jako kierownik marketingu znajduje się również brak nudy. Na tym stanowisku zawsze dużo się dzieje, więc na pewno przypadnie do gustu osobom, które lubią sporo pracować pod presją czasu.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Product Manager

    VECTRA S.A.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdynia

    Dodane: dzisiaj

    Zadania: Stałe monitorowanie trendów rynkowych, działań konkurencji oraz postępu technologicznego mającego wpływ na rozwój produktów telefonicznych i usług głosowych, Definiowanie,...

  • Specjalista ds. Marketingu

    VECTRA S.A.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdynia

    Dodane: dzisiaj

    Jakie będą twoje zadania? Tworzenie i zarządzanie akcjami komunikacji marketingowej kierowanymi do bazy klientów Grupy Vectra – od briefu, przez nadzór nad kreacjami, po raporty i...

  • Specjalista ds. rozwoju i wprowadzania produktów

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE TOMASZ ŁYSOŃ SP. Z O.O. SP. K.

    Lokalizacja: małopolskie/ Klecza Dolna

    Dodane: dzisiaj

    analizował(a) trendy rynkowe, potrzeby klientów oraz kroki konkurencji, rozwijał(a) grupy produktowe, poszerzał(a) ofertę produktową firmy, analizował(a) wyniki sprzedaże, brać udział w...

  • Kierownik rozwoju aplikacji biznesowych

    Saint-Gobain w Polsce

    Lokalizacja: śląskie/ Gliwice, ul Okrężna 16

    Dodane: dzisiaj

    TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: współpraca z biznesami Saint-Gobain w Polsce, zwłaszcza z działami Sprzedaży i Rozwoju Produktu w celu zbierania i konsolidacji danych o rynku identyfikowanie...