Dlaczego warto pracować jako kierownik marketingu?

kierownik marketingu

Kierownik marketingu to jeden z bardziej rozpoznawalnych zawodów w dzisiejszych czasach. Wielu studentów zainteresowanych nowymi technologiami chciałoby w przyszłości pracować właśnie w takim zawodzie. W swoich założeniach odpowiada w dużej mierze wizji pracy, którą mają młodzi ludzie. Jak jest w praktyce? Czy rzeczywiście praca jako kierownik marketingu jest ciekawa i opłacalna?

Kierownik marketingu raczej nie będzie miał problemu ze znalezieniem pracy. To pierwszy powód, dla którego wiele osób ciągnie właśnie w taką stronę kariery. Branża marketingowa stale się rozwija i rozrasta. Jest bardzo chłonna i stale potrzebuje nowych kreatywnych osób do pracy. Nie jest też postrzegana jako bardzo analityczna, przez co wielu studentów o humanistycznym sposobie myślenia interesuje się właśnie nią. Trzeba jednak pamiętać o tym, że w dużej mierze opiera się jednak o dane statystyczne. Kierownik marketingu musi dobrze sobie radzić z analizą twardych danych. Zaletą pracy na tym stanowisku jest jednak właśnie różnorodność. Sprawdzą się w niej osoby łączące umiejętności analityczne z kreatywnym podejściem.

Praca jako kierownik marketingu ma jeszcze jedną zaletę. Są nią wysokie zarobki. Wynoszą one średnio od dziesięciu do piętnastu tysięcy brutto. Takie liczby zachęcają wiele młodych osób. Trzeba jednak pamiętać o tym, że są to liczby, które dotyczą głównie osób z dużym doświadczeniem. Wśród zalet pracy jako kierownik marketingu znajduje się również brak nudy. Na tym stanowisku zawsze dużo się dzieje, więc na pewno przypadnie do gustu osobom, które lubią sporo pracować pod presją czasu.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Doświadczeń Pracowników

    Medicover Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96

    Dodane: dzisiaj

    Na co dzień Twój kalendarz będzie wypełniony zadaniami związanymi z: projektowaniem i wprowadzaniem inicjatyw , które realnie poprawiają doświadczenie pracowników – onboarding, Wellbeing,...

  • Specjalista ds. Promocji

    Diety od Brokuła Torłop Sp. k.

    Lokalizacja: pomorskie/ Rumia

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Przygotowanie oraz przeprowadzanie akcji marketingowych na terenie całego kraju Angażowanie klientów działaniami promocyjnymi Pozyskiwanie uwagi i aktywizowanie klientów...

  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Optymalizacja wskaźników kampanii oraz monitorowanie ich efektywności. Analiza wyników...

  • Specjalista ds. marketingu

    ADN Akademia

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Obowiązki: Tworzenie materiałów informacyjnych na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Przygotowywanie projektów graficznych Aktualizacja treści na stronie internetowej firmy oraz...