Kierownik marketingu – co powinien zrobić, żeby zespół go lubił?

kierownik marketingu

Kierownik marketingu to bardzo ważna postać w całym dziale kreatywnym. Najczęściej to od jego postawy zależy, czy zespół będzie odpowiednio angażował się w powierzone obowiązki. Podstawą tego, żeby w zespole wszystko szło po myśli kierownika marketingu, jest to, aby zespół po prostu go lubił. Nie ma bowiem nic gorszego, niż szef, z którym nie daje się wytrzymać.

O czym więc powinien pamiętać kierownik, żeby móc uczciwie powiedzieć, że jego zespół naprawdę go lubi?

Po pierwsze, kierownik marketingu powinien być po prostu uczciwy w stosunku do członków zespołu. Szczerość jest niezwykle ważną cechą, która pozwala skuteczniej się komunikować. Niepozostawianie niedomówień oraz mówienie wprost co się podoba a co nie, pozwala zbudować zaufanie oraz szacunek ze strony ludzi, z którymi się pracuje. Uczciwość przejawia się tym, że szef wywiązuje się z obietnic, które składał pracownikom.

Kierownik marketingu zawsze będzie również doceniany przez członków zespołu za zaangażowanie oraz otwartość. Zaangażowany kierownik swoją postawą motywuje zespół do pracy. Daje dobry przykład i wytycza drogę, którą powinien podążać zespół, żeby móc cieszyć się sukcesem projektu. Otwartość natomiast pozwala na wysłuchanie wszystkich członków zespołu, nienarzucanie im swoich racji oraz aktywne udzielanie się w przypadku zaistnienia konfliktów.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Starszy Specjalista w dziale Zarządzania Wiedzą i Analiz

    KPMG

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za Przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji biznesowych w oparciu o szeroki wachlarz baz danych na potrzeby zewnętrzne i wewnętrzne firmy...

  • Internship in KYC Services Mass Market

    Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź

    Dodane: wczoraj

    Would you like to gain professional experience working in international team? We are now looking for a Internship in KYC Operations Mass Market to support KYC department in efforts to prevent money...

  • Research & Development Specialist (GBS)

    JTI GBS

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Would you like to be a part of the international team? Would you like to keep your right to be yourself and never stop in development ? Would you love to make sure that everything is in order and...

  • Specjalista ds. organizacji eventów

    Pos Group sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    W zakres obowiązków wchodzi: Samodzielna organizacja kilkunastu eventów rocznie: konferencje, webinaria, kongresy; Tworzenie materiałów, raportów sponsorskich; Przygotowanie mailingów (system...