Kierownik marketingu – co powinien zrobić, żeby zespół go lubił?

kierownik marketingu

Kierownik marketingu to bardzo ważna postać w całym dziale kreatywnym. Najczęściej to od jego postawy zależy, czy zespół będzie odpowiednio angażował się w powierzone obowiązki. Podstawą tego, żeby w zespole wszystko szło po myśli kierownika marketingu, jest to, aby zespół po prostu go lubił. Nie ma bowiem nic gorszego, niż szef, z którym nie daje się wytrzymać.

O czym więc powinien pamiętać kierownik, żeby móc uczciwie powiedzieć, że jego zespół naprawdę go lubi?

Po pierwsze, kierownik marketingu powinien być po prostu uczciwy w stosunku do członków zespołu. Szczerość jest niezwykle ważną cechą, która pozwala skuteczniej się komunikować. Niepozostawianie niedomówień oraz mówienie wprost co się podoba a co nie, pozwala zbudować zaufanie oraz szacunek ze strony ludzi, z którymi się pracuje. Uczciwość przejawia się tym, że szef wywiązuje się z obietnic, które składał pracownikom.

Kierownik marketingu zawsze będzie również doceniany przez członków zespołu za zaangażowanie oraz otwartość. Zaangażowany kierownik swoją postawą motywuje zespół do pracy. Daje dobry przykład i wytycza drogę, którą powinien podążać zespół, żeby móc cieszyć się sukcesem projektu. Otwartość natomiast pozwala na wysłuchanie wszystkich członków zespołu, nienarzucanie im swoich racji oraz aktywne udzielanie się w przypadku zaistnienia konfliktów.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Telemarketer

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Będziesz odpowiedzialny za: Kontaktowanie się z urzędnikami Proponowanie naszych szkoleń Sporządzanie notatek z rozmów Wymagania wobec kandydatów: Oprogramowanie: Windows 10, Windows 11, macOS...

  • Specjalista do spraw marketingu i handlu

    Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Ostrów Wielkopolski

    Dodane: wczoraj

    Wykonywanie odczytu i projektowanie rysunków technicznych. Technologia produkcji. Wymagania inne:

  • Specjalista ds. marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy w Pile

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Piła

    Dodane: wczoraj

    Promowanie stron www i funpage firmy, prowadzenie działań promocyjnych, prowadzenie kampanii marketingowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne Wymagania inne:...

  • Menedżer serwisów internetowych

    Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

    Lokalizacja: śląskie/ Sosnowiec

    Dodane: wczoraj

    analizowanie i przetwarzanie oraz redagowanie informacji w serwisach internetowych, modyfikowanie i edytowanie zawarości serwisów, przygotowywanie materiałów Audio-Wizualnych, praca w godzinach...