Kierownik marketingu – co powinien zrobić, żeby zespół go lubił?

kierownik marketingu

Kierownik marketingu to bardzo ważna postać w całym dziale kreatywnym. Najczęściej to od jego postawy zależy, czy zespół będzie odpowiednio angażował się w powierzone obowiązki. Podstawą tego, żeby w zespole wszystko szło po myśli kierownika marketingu, jest to, aby zespół po prostu go lubił. Nie ma bowiem nic gorszego, niż szef, z którym nie daje się wytrzymać.

O czym więc powinien pamiętać kierownik, żeby móc uczciwie powiedzieć, że jego zespół naprawdę go lubi?

Po pierwsze, kierownik marketingu powinien być po prostu uczciwy w stosunku do członków zespołu. Szczerość jest niezwykle ważną cechą, która pozwala skuteczniej się komunikować. Niepozostawianie niedomówień oraz mówienie wprost co się podoba a co nie, pozwala zbudować zaufanie oraz szacunek ze strony ludzi, z którymi się pracuje. Uczciwość przejawia się tym, że szef wywiązuje się z obietnic, które składał pracownikom.

Kierownik marketingu zawsze będzie również doceniany przez członków zespołu za zaangażowanie oraz otwartość. Zaangażowany kierownik swoją postawą motywuje zespół do pracy. Daje dobry przykład i wytycza drogę, którą powinien podążać zespół, żeby móc cieszyć się sukcesem projektu. Otwartość natomiast pozwala na wysłuchanie wszystkich członków zespołu, nienarzucanie im swoich racji oraz aktywne udzielanie się w przypadku zaistnienia konfliktów.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. sprzedaży tworzyw sztucznych

    MT Recycling Plastics Sp. z o.o.

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Wrocław, ul. Krakowska 141-155

    Dodane: wczoraj

    Twój zakres obowiązków: Rozbudowa bazy klientów, pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych Opieka nad podległymi klientami Realizacja planów sprzedażowych Koordynacja i doradztwo oraz...

  • Ekspert e-commerce (Product Owner)

    Orange Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Al. Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Rozwój sprzedaży, udział w projektach dotyczących rozwoju i wdrożenia nowych produktów Analiza efektywności procesu sprzedaży, raportowanie oraz rekomendacje zmian Bieżący monitoring...

  • B2B Marketing Expert (Product Marketer)

    Upmenu

    Lokalizacja: świętokrzyskie/

    Dodane: wczoraj

    Opis stanowiska: Poszukujemy doświadczonego i skutecznego Product Marketera, który poprowadzi działania marketingowe w UpMenu - na rynku polskim i zagranicznym. Twoje kompetencje i...

  • B2B Marketing Expert (Product Marketer)

    Upmenu

    Lokalizacja: łódzkie/

    Dodane: wczoraj

    Opis stanowiska: Poszukujemy doświadczonego i skutecznego Product Marketera, który poprowadzi działania marketingowe w UpMenu - na rynku polskim i zagranicznym. Twoje kompetencje i...