Kierownik marketingu – co powinien zrobić, żeby zespół go lubił?

kierownik marketingu

Kierownik marketingu to bardzo ważna postać w całym dziale kreatywnym. Najczęściej to od jego postawy zależy, czy zespół będzie odpowiednio angażował się w powierzone obowiązki. Podstawą tego, żeby w zespole wszystko szło po myśli kierownika marketingu, jest to, aby zespół po prostu go lubił. Nie ma bowiem nic gorszego, niż szef, z którym nie daje się wytrzymać.

O czym więc powinien pamiętać kierownik, żeby móc uczciwie powiedzieć, że jego zespół naprawdę go lubi?

Po pierwsze, kierownik marketingu powinien być po prostu uczciwy w stosunku do członków zespołu. Szczerość jest niezwykle ważną cechą, która pozwala skuteczniej się komunikować. Niepozostawianie niedomówień oraz mówienie wprost co się podoba a co nie, pozwala zbudować zaufanie oraz szacunek ze strony ludzi, z którymi się pracuje. Uczciwość przejawia się tym, że szef wywiązuje się z obietnic, które składał pracownikom.

Kierownik marketingu zawsze będzie również doceniany przez członków zespołu za zaangażowanie oraz otwartość. Zaangażowany kierownik swoją postawą motywuje zespół do pracy. Daje dobry przykład i wytycza drogę, którą powinien podążać zespół, żeby móc cieszyć się sukcesem projektu. Otwartość natomiast pozwala na wysłuchanie wszystkich członków zespołu, nienarzucanie im swoich racji oraz aktywne udzielanie się w przypadku zaistnienia konfliktów.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Marketing Manager

    Grupa TENSE Polska sp. z o.o. sp. k.

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Poznań

    Dodane: dzisiaj

    W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za: zarządzanie pracą zespołu Brand Marketingu oraz zespołami współpracującymi - wyznaczanie celów oraz weryfikacja wykonanych planów tworzenie...

  • Specjalista / Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Wydziale do Spraw Komunikacji w Biurze Administracyjnym

    Centrum Unijnych Projektów Transportowych

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

      Podstawowe obowiązki: Prowadzenie spraw w zakresie informacji i promocji programów/instrumentów wdrażanych przez CUPT. Prowadzenie działań z zakresu komunikacji wewnętrznej i...

  • Copywriter SEO

    Melissa

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź

    Dodane: dzisiaj

    Wyzwania, które na Ciebie czekają: tworzenie, redagowanie oraz wprowadzanie treści na stronę internetową tworzenie contentu na potrzeby samej strony, kampanii marketingowych oraz SEO monitoring...

  • Kierownik Działu Marketingu i Usług

    Miejskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o. o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Zarządzanie działem odpowiedzialnym za sprzedaż usług pogrzebowych – kierowanie zespołem ok. 20 osób; Organizowanie, nadzór i kontrola działalności kilku punktów usług pogrzebowych i...