Kierownik marketingu – co powinien zrobić, żeby zespół go lubił?

kierownik marketingu

Kierownik marketingu to bardzo ważna postać w całym dziale kreatywnym. Najczęściej to od jego postawy zależy, czy zespół będzie odpowiednio angażował się w powierzone obowiązki. Podstawą tego, żeby w zespole wszystko szło po myśli kierownika marketingu, jest to, aby zespół po prostu go lubił. Nie ma bowiem nic gorszego, niż szef, z którym nie daje się wytrzymać.

O czym więc powinien pamiętać kierownik, żeby móc uczciwie powiedzieć, że jego zespół naprawdę go lubi?

Po pierwsze, kierownik marketingu powinien być po prostu uczciwy w stosunku do członków zespołu. Szczerość jest niezwykle ważną cechą, która pozwala skuteczniej się komunikować. Niepozostawianie niedomówień oraz mówienie wprost co się podoba a co nie, pozwala zbudować zaufanie oraz szacunek ze strony ludzi, z którymi się pracuje. Uczciwość przejawia się tym, że szef wywiązuje się z obietnic, które składał pracownikom.

Kierownik marketingu zawsze będzie również doceniany przez członków zespołu za zaangażowanie oraz otwartość. Zaangażowany kierownik swoją postawą motywuje zespół do pracy. Daje dobry przykład i wytycza drogę, którą powinien podążać zespół, żeby móc cieszyć się sukcesem projektu. Otwartość natomiast pozwala na wysłuchanie wszystkich członków zespołu, nienarzucanie im swoich racji oraz aktywne udzielanie się w przypadku zaistnienia konfliktów.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Paid Internship in Administrative Business Process Digitalization

    CEMEX Polska Sp. z o.o.

    Lokalizacja: / Brügg, Berno

    Dodane: dzisiaj

    Position purpose Within Cemex’s Global Development areas, Business Evolution Services (BES) team is responsible for constant evolution of business processes by identifying and addressing business...

  • Specjalista ds. Email Marketingu

    AZAGROUP S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Aleja Wyścigowa 6

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja kampanii e-mail marketingowych dopasowanych do persony poszczególnych sklepów (od przygotowania koncepcji wizualnej – briefu dla grafików – po...

  • Praktykant / Praktykantka w obszarze Digital marketing/ UX/ UI w Orange

    Orange Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Staniesz się kreatorem/kreatorką wizualnym/wizualną: będziesz projektować grafiki i kampanie reklamowe zgodne z identyfikacją wizualną marki Orange. Poznasz tajniki SEO i SEM: nauczysz się...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i social media

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: lubuskie/ Zielona Góra

    Dodane: dzisiaj

    Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów. Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Moderowanie komentarzy i...