Kierownik marketingu w hotelu – czym się zajmuje?

kierownik marketingu w hotelu

Kierownik marketingu w hotelu to osoba, która ma bardzo ważną rolę w miejscu pracy. To właśnie on odpowiada za to, żeby zbudować odpowiedni wizerunek hotelu na zewnątrz. Wizerunek ten przekłada się bezpośrednio na liczbę sprzedanych usług: ilość wynajętych pokoi, czy też sal konferencyjnych. Osoba odpowiedzialna za budowanie pozytywnego PR-u wokół obiektu, jest zdecydowanie kluczowa. Jak wygląda jej codzienna praca?

Kierownik marketingu w hotelu musi umieć zajmować się wieloma rzeczami naraz. Wielość kanałów, w których może promować hotel, jest bardzo duża. Ciężko oczekiwać od niego, żeby znał się na wszystkim. Dlatego też kierownik często korzysta ze wsparcia swojego zespołu lub też zewnętrznych podwykonawców. Są nimi często agencje reklamowe lub freelancerzy, którzy wykonują dla niego prace graficzne, prace związane z prowadzeniem strony hotelu lub też obsługują za niego social media hotelowe. Zadaniem kierownika marketingu jest przede wszystkim wyszukiwanie takich osób oraz koordynowanie ich pracy.

Kierownik marketingu zajmuje się niekiedy również organizacją różnorodnych eventów. Do niego też należy wymyślanie różnorodnych pakietów reklamowych dla gości hotelu. Musi on dbać o spójność działań marketingowych, poprzez wprowadzenie spójności w materiałach reklamowych oraz prowadzonej komunikacji. Powinien również być zapoznany z narzędziami analitycznymi, które pozwolą mu wyciągać wnioski na temat prowadzonych działań.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Starsza Specjalistka / Starszy Specjalista ds. Marketingu

    Medicover Stomatologia

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Al. Jerozolimskie 96

    Dodane: wczoraj

    Zgłoś się do nas jeśli: chcesz być częścią bardzo dynamicznie rozwijającej się firmy jaką jest Medicover Stomatologia posiadasz min. 3-letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu lub...

  • Specjalista ds. Marketingu

    Perpemo

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, przy stacji metra Świętokrzyska

    Dodane: wczoraj

    Planowanie i realizacja działań marketingowych; Działania marketingowe w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram itp.); Konfiguracja i nadzorowanie kampanii (google ads, meta itp.);...

  • Specjalista ds. marketingu

    ADN Akademia

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Obowiązki: Tworzenie materiałów informacyjnych na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Przygotowywanie projektów graficznych Aktualizacja treści na stronie internetowej firmy oraz...

  • Marketingowiec z doświadczeniem – kampanie digital i offline

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: łódzkie/ Piotrków Trybunalski

    Dodane: wczoraj

    Planowanie i prowadzenie kampanii Google i Meta Ads, Tworzenie treści na media społecznościowe oraz materiały promocyjne, Organizacja wydarzeń i wsparcie działań sprzedażowych, Bieżąca...