Kierownik marketingu w hotelu – czym się zajmuje?

kierownik marketingu w hotelu

Kierownik marketingu w hotelu to osoba, która ma bardzo ważną rolę w miejscu pracy. To właśnie on odpowiada za to, żeby zbudować odpowiedni wizerunek hotelu na zewnątrz. Wizerunek ten przekłada się bezpośrednio na liczbę sprzedanych usług: ilość wynajętych pokoi, czy też sal konferencyjnych. Osoba odpowiedzialna za budowanie pozytywnego PR-u wokół obiektu, jest zdecydowanie kluczowa. Jak wygląda jej codzienna praca?

Kierownik marketingu w hotelu musi umieć zajmować się wieloma rzeczami naraz. Wielość kanałów, w których może promować hotel, jest bardzo duża. Ciężko oczekiwać od niego, żeby znał się na wszystkim. Dlatego też kierownik często korzysta ze wsparcia swojego zespołu lub też zewnętrznych podwykonawców. Są nimi często agencje reklamowe lub freelancerzy, którzy wykonują dla niego prace graficzne, prace związane z prowadzeniem strony hotelu lub też obsługują za niego social media hotelowe. Zadaniem kierownika marketingu jest przede wszystkim wyszukiwanie takich osób oraz koordynowanie ich pracy.

Kierownik marketingu zajmuje się niekiedy również organizacją różnorodnych eventów. Do niego też należy wymyślanie różnorodnych pakietów reklamowych dla gości hotelu. Musi on dbać o spójność działań marketingowych, poprzez wprowadzenie spójności w materiałach reklamowych oraz prowadzonej komunikacji. Powinien również być zapoznany z narzędziami analitycznymi, które pozwolą mu wyciągać wnioski na temat prowadzonych działań.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Doświadczeń Pracowników

    Medicover Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96

    Dodane: dzisiaj

    Na co dzień Twój kalendarz będzie wypełniony zadaniami związanymi z: projektowaniem i wprowadzaniem inicjatyw , które realnie poprawiają doświadczenie pracowników – onboarding, Wellbeing,...

  • Specjalista ds. Promocji

    Diety od Brokuła Torłop Sp. k.

    Lokalizacja: pomorskie/ Rumia

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Przygotowanie oraz przeprowadzanie akcji marketingowych na terenie całego kraju Angażowanie klientów działaniami promocyjnymi Pozyskiwanie uwagi i aktywizowanie klientów...

  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Optymalizacja wskaźników kampanii oraz monitorowanie ich efektywności. Analiza wyników...

  • Specjalista ds. marketingu

    ADN Akademia

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Obowiązki: Tworzenie materiałów informacyjnych na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Przygotowywanie projektów graficznych Aktualizacja treści na stronie internetowej firmy oraz...