Kierownik marketingu w hotelu – czym się zajmuje?

kierownik marketingu w hotelu

Kierownik marketingu w hotelu to osoba, która ma bardzo ważną rolę w miejscu pracy. To właśnie on odpowiada za to, żeby zbudować odpowiedni wizerunek hotelu na zewnątrz. Wizerunek ten przekłada się bezpośrednio na liczbę sprzedanych usług: ilość wynajętych pokoi, czy też sal konferencyjnych. Osoba odpowiedzialna za budowanie pozytywnego PR-u wokół obiektu, jest zdecydowanie kluczowa. Jak wygląda jej codzienna praca?

Kierownik marketingu w hotelu musi umieć zajmować się wieloma rzeczami naraz. Wielość kanałów, w których może promować hotel, jest bardzo duża. Ciężko oczekiwać od niego, żeby znał się na wszystkim. Dlatego też kierownik często korzysta ze wsparcia swojego zespołu lub też zewnętrznych podwykonawców. Są nimi często agencje reklamowe lub freelancerzy, którzy wykonują dla niego prace graficzne, prace związane z prowadzeniem strony hotelu lub też obsługują za niego social media hotelowe. Zadaniem kierownika marketingu jest przede wszystkim wyszukiwanie takich osób oraz koordynowanie ich pracy.

Kierownik marketingu zajmuje się niekiedy również organizacją różnorodnych eventów. Do niego też należy wymyślanie różnorodnych pakietów reklamowych dla gości hotelu. Musi on dbać o spójność działań marketingowych, poprzez wprowadzenie spójności w materiałach reklamowych oraz prowadzonej komunikacji. Powinien również być zapoznany z narzędziami analitycznymi, które pozwolą mu wyciągać wnioski na temat prowadzonych działań.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds reklamy i marketingu

    Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: wczoraj

    Stworzenie prezentacji wszystkich usług świadczonych przez grupę firm zgodnie z zapotrzebowaniem organizacji, Stworzenie strategii rozwoju sprzedaży, rozpoznawalności marki i strategii rozwoju...

  • Przedstawiciel marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim

    Lokalizacja: świętokrzyskie/ Ostrowiec Świętokrzyski

    Dodane: wczoraj

    Przedstawiciel marketingu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Wykształcenie wyższe chemiczne lub ceramiczne, odpowiedzialność, chęć do pracy,...

  • Specjalista do spraw marketingu internetowego

    Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

    Lokalizacja: śląskie/ Będzin

    Dodane: wczoraj

    Szkolenie BHP, ppoż., szkolenie stanowiskowe, czynny udział w rozwoju portali internetowych, przeprowadzanie akcji marketingowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...

  • Technik organizacji reklamy

    Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku

    Lokalizacja: śląskie/ Kłobuck

    Dodane: wczoraj

    praca biurowa Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: