Kierownik marketingu w hotelu – czym się zajmuje?

kierownik marketingu w hotelu

Kierownik marketingu w hotelu to osoba, która ma bardzo ważną rolę w miejscu pracy. To właśnie on odpowiada za to, żeby zbudować odpowiedni wizerunek hotelu na zewnątrz. Wizerunek ten przekłada się bezpośrednio na liczbę sprzedanych usług: ilość wynajętych pokoi, czy też sal konferencyjnych. Osoba odpowiedzialna za budowanie pozytywnego PR-u wokół obiektu, jest zdecydowanie kluczowa. Jak wygląda jej codzienna praca?

Kierownik marketingu w hotelu musi umieć zajmować się wieloma rzeczami naraz. Wielość kanałów, w których może promować hotel, jest bardzo duża. Ciężko oczekiwać od niego, żeby znał się na wszystkim. Dlatego też kierownik często korzysta ze wsparcia swojego zespołu lub też zewnętrznych podwykonawców. Są nimi często agencje reklamowe lub freelancerzy, którzy wykonują dla niego prace graficzne, prace związane z prowadzeniem strony hotelu lub też obsługują za niego social media hotelowe. Zadaniem kierownika marketingu jest przede wszystkim wyszukiwanie takich osób oraz koordynowanie ich pracy.

Kierownik marketingu zajmuje się niekiedy również organizacją różnorodnych eventów. Do niego też należy wymyślanie różnorodnych pakietów reklamowych dla gości hotelu. Musi on dbać o spójność działań marketingowych, poprzez wprowadzenie spójności w materiałach reklamowych oraz prowadzonej komunikacji. Powinien również być zapoznany z narzędziami analitycznymi, które pozwolą mu wyciągać wnioski na temat prowadzonych działań.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. wdrożeń dostawców z j.niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków, Prądnik Czerwony

    Dodane: dzisiaj

    Your responsibilities: Product Onboarding for our own assortment of technical supplies Support and consultancy for our Suppliers regarding data requirements, technical processes and optimization of...

  • Creative Marketing Manager

    INSTYNKT CREATIVE GROUP

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Strategia i marketing: Tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki. Opracowywanie i realizowanie rocznego planu działań marketingowych. Zapewnienie, że wygląd restauracji oraz inne...

  • Specjalista do spraw marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy w Ustrzykach Dolnych

    Lokalizacja: podkarpackie/ Równia

    Dodane: dzisiaj

    według harmonogramu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:

  • Młodszy specjalista ds. marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu

    Lokalizacja: opolskie/ Nowa Wieś Mała

    Dodane: wczoraj

    wg wniosku Wymagania inne: