Kierownik marketingu w hotelu – czym się zajmuje?

kierownik marketingu w hotelu

Kierownik marketingu w hotelu to osoba, która ma bardzo ważną rolę w miejscu pracy. To właśnie on odpowiada za to, żeby zbudować odpowiedni wizerunek hotelu na zewnątrz. Wizerunek ten przekłada się bezpośrednio na liczbę sprzedanych usług: ilość wynajętych pokoi, czy też sal konferencyjnych. Osoba odpowiedzialna za budowanie pozytywnego PR-u wokół obiektu, jest zdecydowanie kluczowa. Jak wygląda jej codzienna praca?

Kierownik marketingu w hotelu musi umieć zajmować się wieloma rzeczami naraz. Wielość kanałów, w których może promować hotel, jest bardzo duża. Ciężko oczekiwać od niego, żeby znał się na wszystkim. Dlatego też kierownik często korzysta ze wsparcia swojego zespołu lub też zewnętrznych podwykonawców. Są nimi często agencje reklamowe lub freelancerzy, którzy wykonują dla niego prace graficzne, prace związane z prowadzeniem strony hotelu lub też obsługują za niego social media hotelowe. Zadaniem kierownika marketingu jest przede wszystkim wyszukiwanie takich osób oraz koordynowanie ich pracy.

Kierownik marketingu zajmuje się niekiedy również organizacją różnorodnych eventów. Do niego też należy wymyślanie różnorodnych pakietów reklamowych dla gości hotelu. Musi on dbać o spójność działań marketingowych, poprzez wprowadzenie spójności w materiałach reklamowych oraz prowadzonej komunikacji. Powinien również być zapoznany z narzędziami analitycznymi, które pozwolą mu wyciągać wnioski na temat prowadzonych działań.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Product Manager

    VECTRA S.A.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdynia

    Dodane: dzisiaj

    Zadania: Stałe monitorowanie trendów rynkowych, działań konkurencji oraz postępu technologicznego mającego wpływ na rozwój produktów telefonicznych i usług głosowych, Definiowanie,...

  • Specjalista ds. Marketingu

    VECTRA S.A.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdynia

    Dodane: dzisiaj

    Jakie będą twoje zadania? Tworzenie i zarządzanie akcjami komunikacji marketingowej kierowanymi do bazy klientów Grupy Vectra – od briefu, przez nadzór nad kreacjami, po raporty i...

  • Specjalista ds. rozwoju i wprowadzania produktów

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE TOMASZ ŁYSOŃ SP. Z O.O. SP. K.

    Lokalizacja: małopolskie/ Klecza Dolna

    Dodane: dzisiaj

    analizował(a) trendy rynkowe, potrzeby klientów oraz kroki konkurencji, rozwijał(a) grupy produktowe, poszerzał(a) ofertę produktową firmy, analizował(a) wyniki sprzedaże, brać udział w...

  • Kierownik rozwoju aplikacji biznesowych

    Saint-Gobain w Polsce

    Lokalizacja: śląskie/ Gliwice, ul Okrężna 16

    Dodane: dzisiaj

    TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: współpraca z biznesami Saint-Gobain w Polsce, zwłaszcza z działami Sprzedaży i Rozwoju Produktu w celu zbierania i konsolidacji danych o rynku identyfikowanie...