Kierownik marketingu – jak powinien się rozwijać?

kierownik marketingu

Praca jako kierownik marketingu potrafi być niezwykle rozwojowa. Nie tylko oferuje rozwój przy okazji. Wymaga stałego podwyższania swoich umiejętności z zakresu marketingu i nie tylko. Niezbędne jest również, aby stale podwyższać swoje kompetencje kierownicze, a zatem poprawiać różnego rodzaju umiejętności miękkie. Kierownik marketingu musi więc rozwijać się wielotorowo, aby rzeczywiście móc radzić sobie świetnie na zajmowanym stanowisku.

Co więc powinien robić, aby lepiej radzić sobie na rynku pracy?

Kierownik marketingu rozwija się każdego dnia w pracy. Daje mu na to szansę realizowanie wielu ciekawych projektów, spotkania z interesującymi ludźmi oraz pojawiające się na jego drodze problemy. To właśnie sposoby ich rozwiązywania w dużej mierze wpływają na rozwój kierownika. Zmaganie się z różnorodnymi wyzwaniami zawodowymi powoduje, że kierownik nie może sobie pozwolić na stanie w miejscu. Wymuszają one na nim kreatywne działanie, rozwijanie umiejętności pracy pod presję czasu oraz współdziałania z innymi.

Aby lepiej przygotować się na trudne sytuacje w firmie, kierownik marketingu powinien zadbać o to, aby szkolić się również, kiedy nic trudnego się nie dzieje. Branie udziału w różnorodnych szkoleniach pozwala kierownikowi ćwiczyć wiele umiejętności w bardzo komfortowych warunkach.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Młodszy Specjalista ds. Treści Produktowych (eApteka)

    Super-Pharm

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Twój zakres obowiązków Tworzenie i edytowanie opisów produktowych (leków RX, leków OTC, wyrobów medycznych, suplementów diety, sprzętu medycznego, kosmetyków i innych zawartych w portfolio...

  • Specjalista ds marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie

    Lokalizacja: kujawsko-pomorskie/ Mogilno

    Dodane: wczoraj

    - tworzenie i zarządzanie treścią na stronach spółki- utrzymywanie oraz dbanie o relacje z dotychczasowymi partnerami, - planowanie i realizacja startegii marketingowej poszukiwanie nowych...

  • Pracownik call center/telemarketer

    Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

    Lokalizacja: opolskie/ Kędzierzyn-Koźle

    Dodane: wczoraj

    TELEMARKETER JEST ODPOWIEDZIALNY ZA KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTAMI FIRMY, WYKONUJE POŁĄCZENIA, SZUKA NABYWCÓW USŁUG LUB BADA ICH OPINIE ORAZ POTRZEBY, W CZASIE PRACY TELEMARKETERA MOŻNA NABYĆ...

  • Specjalista ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów Kompleksowe negocjacje warunków współpracy Pozyskiwanie ofert...