Kierownik marketingu online – jak nim zostać?

jak zostać kierownikiem marketingu

Kierownik marketingu online to coraz bardziej popularne stanowisko, chętnie wybierane przez młode osoby, które są z internetem za pan brat. Ze względu na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w branży internetowej, coraz więcej osób będzie miało szanse zostać właśnie kierownikiem marketingu online. Jednak konkurencja wciąż nie jest mała, co powoduje, że trzeba postarać się, aby wyróżnić swoje CV na tle innych osób. Jak można to zrobić?

Pierwszym krokiem do wyróżniania się na tle innych osób jest zdobycie wykształcenia wyższego na kierunku związanym z mediami, internetem lub innym zbieżnym, a następnie poszerzenie go o dodatkowe kursy, czy też studia podyplomowe. Co prawda coraz więcej pracodawców stawia bardziej na doświadczenie, niż na wykształcenie, ale kursy potwierdzające odbycie praktycznych warsztatów są jak najbardziej mile widziane.

Szczególnie dobrym rozwiązaniem dla osób, które chcą pracować jako kierownik marketingu online, jest jak najszybsze znalezienie miejsca, w którym będą mogły odbyć staż. Może być to być chociażby agencja marketingowa, ale również inna duża firma, która na początku nie oczekuje od kandydatów doświadczenia i chętnie szkoli chętnych do pracy. Umiejętności potrzebne do pracy w internecie warto poszerzać o kompetencje pozwalające z sukcesem zarządzać ludźmi.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Telemarketer

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Będziesz odpowiedzialny za: Kontaktowanie się z urzędnikami Proponowanie naszych szkoleń Sporządzanie notatek z rozmów Wymagania wobec kandydatów: Oprogramowanie: Windows 10, Windows 11, macOS...

  • Specjalista do spraw marketingu i handlu

    Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Ostrów Wielkopolski

    Dodane: wczoraj

    Wykonywanie odczytu i projektowanie rysunków technicznych. Technologia produkcji. Wymagania inne:

  • Specjalista ds. marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy w Pile

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Piła

    Dodane: wczoraj

    Promowanie stron www i funpage firmy, prowadzenie działań promocyjnych, prowadzenie kampanii marketingowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne Wymagania inne:...

  • Menedżer serwisów internetowych

    Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

    Lokalizacja: śląskie/ Sosnowiec

    Dodane: wczoraj

    analizowanie i przetwarzanie oraz redagowanie informacji w serwisach internetowych, modyfikowanie i edytowanie zawarości serwisów, przygotowywanie materiałów Audio-Wizualnych, praca w godzinach...