Kierownik marketingu online – jak nim zostać?

jak zostać kierownikiem marketingu

Kierownik marketingu online to coraz bardziej popularne stanowisko, chętnie wybierane przez młode osoby, które są z internetem za pan brat. Ze względu na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w branży internetowej, coraz więcej osób będzie miało szanse zostać właśnie kierownikiem marketingu online. Jednak konkurencja wciąż nie jest mała, co powoduje, że trzeba postarać się, aby wyróżnić swoje CV na tle innych osób. Jak można to zrobić?

Pierwszym krokiem do wyróżniania się na tle innych osób jest zdobycie wykształcenia wyższego na kierunku związanym z mediami, internetem lub innym zbieżnym, a następnie poszerzenie go o dodatkowe kursy, czy też studia podyplomowe. Co prawda coraz więcej pracodawców stawia bardziej na doświadczenie, niż na wykształcenie, ale kursy potwierdzające odbycie praktycznych warsztatów są jak najbardziej mile widziane.

Szczególnie dobrym rozwiązaniem dla osób, które chcą pracować jako kierownik marketingu online, jest jak najszybsze znalezienie miejsca, w którym będą mogły odbyć staż. Może być to być chociażby agencja marketingowa, ale również inna duża firma, która na początku nie oczekuje od kandydatów doświadczenia i chętnie szkoli chętnych do pracy. Umiejętności potrzebne do pracy w internecie warto poszerzać o kompetencje pozwalające z sukcesem zarządzać ludźmi.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. projektów specjalnych

    Urząd Miejski Wrocławia

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Wrocław, Przejście Żelaźnicze 1

    Dodane: dzisiaj

    stanowisko do spraw projektów specjalnych Wydział Promocji Miasta i Turystyki Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: realizacja projektów promujących Wrocław, w tym:...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych

    Grupa Pascal

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Głogów

    Dodane: dzisiaj

    Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych

    Grupa Pascal

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych...

  • Junior Marketing Specialist

    ManpowerGroup

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Poznań

    Dodane: dzisiaj

    Zadania: Zarządzanie treścią i wsparcie sprzedaży online – codziennie masz wpływ na to, jak wygląda platforma sprzedażowa! Uporządkujesz oferty, zadbasz o ich poprawność i dostosujesz je...