Kierownik marketingu online – jak nim zostać?

jak zostać kierownikiem marketingu

Kierownik marketingu online to coraz bardziej popularne stanowisko, chętnie wybierane przez młode osoby, które są z internetem za pan brat. Ze względu na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w branży internetowej, coraz więcej osób będzie miało szanse zostać właśnie kierownikiem marketingu online. Jednak konkurencja wciąż nie jest mała, co powoduje, że trzeba postarać się, aby wyróżnić swoje CV na tle innych osób. Jak można to zrobić?

Pierwszym krokiem do wyróżniania się na tle innych osób jest zdobycie wykształcenia wyższego na kierunku związanym z mediami, internetem lub innym zbieżnym, a następnie poszerzenie go o dodatkowe kursy, czy też studia podyplomowe. Co prawda coraz więcej pracodawców stawia bardziej na doświadczenie, niż na wykształcenie, ale kursy potwierdzające odbycie praktycznych warsztatów są jak najbardziej mile widziane.

Szczególnie dobrym rozwiązaniem dla osób, które chcą pracować jako kierownik marketingu online, jest jak najszybsze znalezienie miejsca, w którym będą mogły odbyć staż. Może być to być chociażby agencja marketingowa, ale również inna duża firma, która na początku nie oczekuje od kandydatów doświadczenia i chętnie szkoli chętnych do pracy. Umiejętności potrzebne do pracy w internecie warto poszerzać o kompetencje pozwalające z sukcesem zarządzać ludźmi.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. rynków zagranicznych z j. czeskim

    AGATA Spółka Akcyjna

    Lokalizacja: śląskie/ Katowice

    Dodane: dzisiaj

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ​ Tłumaczenie elementów serwisu (landing page, banery, nagłówki) i materiałów reklamowych z języka polskiego na czeski...

  • Specjalista / Specjalistka do Biura Rzecznika Prasowego

    "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Lubelska 26

    Dodane: dzisiaj

    Opis stanowiska: Prowadzenie profilu spółki na FB i Instagramie, Przygotowywanie materiałów video na YouTube, Przygotowywanie materiałów (informacje, fotografie) do miesięcznika „KM – Moja...

  • Group Pricing Policy Specialist

    FERRO Spółka Akcyjna

    Lokalizacja: małopolskie/ Skawina

    Dodane: dzisiaj

    Key responsibilities developing and implementing pricing strategies based on local market analysis, competitive landscape, and business objectives within the Group; conducting market research and...

  • Młodszy specjalista ds. marketingu internetowego / Social Media

    Diabetyk24 Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Współtworzenie oraz realizacja strategii rozwoju w obszarze mediów społecznościowych. Tworzenie angażujących treści w wielu kanałach komunikacji (Instagram, YT, TT, FB, mailing, newsletter)....