Kierownik marketingu online – jak nim zostać?

jak zostać kierownikiem marketingu

Kierownik marketingu online to coraz bardziej popularne stanowisko, chętnie wybierane przez młode osoby, które są z internetem za pan brat. Ze względu na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w branży internetowej, coraz więcej osób będzie miało szanse zostać właśnie kierownikiem marketingu online. Jednak konkurencja wciąż nie jest mała, co powoduje, że trzeba postarać się, aby wyróżnić swoje CV na tle innych osób. Jak można to zrobić?

Pierwszym krokiem do wyróżniania się na tle innych osób jest zdobycie wykształcenia wyższego na kierunku związanym z mediami, internetem lub innym zbieżnym, a następnie poszerzenie go o dodatkowe kursy, czy też studia podyplomowe. Co prawda coraz więcej pracodawców stawia bardziej na doświadczenie, niż na wykształcenie, ale kursy potwierdzające odbycie praktycznych warsztatów są jak najbardziej mile widziane.

Szczególnie dobrym rozwiązaniem dla osób, które chcą pracować jako kierownik marketingu online, jest jak najszybsze znalezienie miejsca, w którym będą mogły odbyć staż. Może być to być chociażby agencja marketingowa, ale również inna duża firma, która na początku nie oczekuje od kandydatów doświadczenia i chętnie szkoli chętnych do pracy. Umiejętności potrzebne do pracy w internecie warto poszerzać o kompetencje pozwalające z sukcesem zarządzać ludźmi.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Marketing Manager

    Grupa TENSE Polska sp. z o.o. sp. k.

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Poznań

    Dodane: dzisiaj

    W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za: zarządzanie pracą zespołu Brand Marketingu oraz zespołami współpracującymi - wyznaczanie celów oraz weryfikacja wykonanych planów tworzenie...

  • Specjalista / Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Wydziale do Spraw Komunikacji w Biurze Administracyjnym

    Centrum Unijnych Projektów Transportowych

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

      Podstawowe obowiązki: Prowadzenie spraw w zakresie informacji i promocji programów/instrumentów wdrażanych przez CUPT. Prowadzenie działań z zakresu komunikacji wewnętrznej i...

  • Copywriter SEO

    Melissa

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź

    Dodane: dzisiaj

    Wyzwania, które na Ciebie czekają: tworzenie, redagowanie oraz wprowadzanie treści na stronę internetową tworzenie contentu na potrzeby samej strony, kampanii marketingowych oraz SEO monitoring...

  • Kierownik Działu Marketingu i Usług

    Miejskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o. o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Zarządzanie działem odpowiedzialnym za sprzedaż usług pogrzebowych – kierowanie zespołem ok. 20 osób; Organizowanie, nadzór i kontrola działalności kilku punktów usług pogrzebowych i...