Kierownik marketingu marki premium – co powinien umieć?

marka premium

Kierownik marketingu jest potrzeby właściwie w każdej firmie, która coś sprzedaje. Każda branża wymaga jednak od kierownika trochę innego podejścia do swoich zadań. Jedną ze specyficznych rynków jest rynek towarów luksusowych. Zarządzanie działaniami marketingowymi w firmie zajmującej się obsługą klientów premium, wymusza na kierowniku trochę inne podejście.

Co powinien wiedzieć kierownik marketingu, aby rozumieć branżę, w której pracuje?

Przede wszystkim kierownik marketingu musi zdawać sobie sprawę z tego, do kogo oferowane są produkty, Musi doskonale poznać personę klienta idealnego. Tylko w ten sposób będzie w stanie efektywnie identyfikować potrzeby klientów. Identyfikacja taka pozwala dużo lepiej ocenić, jakie produkty będą najlepiej się sprzedawać. Jako, że ideą jest zaspokajanie potrzeb klientów premium, kierownik marketingu powinien zawsze dbać o bardzo wysoką jakość jego działań.

Kierownik marketingu musi doskonale orientować się w celach strategicznych firmy. To właśnie one najlepiej oddają istotę dążeń całej organizacji. Jeśli zarządza marką premium, powinien doskonale orientować się w aktualnych trendach na rynkach dóbr luksusowych. Tylko oferując najwyższej jakości produkty, odpowiadające na teraźniejsze potrzeby klientów, może liczyć na zwiększenie sprzedaży.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. badań społecznych i marketingowych

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Prowadzenie badań opinii i satysfakcji użytkowników dworców Realizacja analiz UX oraz badań demograficznych i społecznych Badanie potrzeb pracowników oraz analizowanie zainteresowania nowymi...

  • Senior Brand Manager

    AIBY LLC sp z o o

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    What you will do: Craft and execute a comprehensive brand strategy to build and enhance AIBY’s global brand presence Create and implement a brand book to ensure a consistent tone of voice and...

  • Ekspert ds. Współpracy z Mediami

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Tworzenie treści do mediów społecznościowych spółki Wspieranie działań promocyjnych i informacyjnych Przygotowywanie komunikatów dotyczących kampanii marketingowych Udział w bieżących...

  • Telemarketer

    Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej

    Lokalizacja: małopolskie/ Jordanów

    Dodane: wczoraj

    Wykonywanie połączeń telefonicznych do stałych klientów, odbieranie telefonów, sporządzanie dokumentów do archiwum, dbanie o porządek, wysylka oraz odbiór przesyłek Wymagania konieczne:...