Kierownik marketingu – co powinien zrobić, żeby zespół go lubił?

kierownik marketingu

Kierownik marketingu to bardzo ważna postać w całym dziale kreatywnym. Najczęściej to od jego postawy zależy, czy zespół będzie odpowiednio angażował się w powierzone obowiązki. Podstawą tego, żeby w zespole wszystko szło po myśli kierownika marketingu, jest to, aby zespół po prostu go lubił. Nie ma bowiem nic gorszego, niż szef, z którym nie daje się wytrzymać.

O czym więc powinien pamiętać kierownik, żeby móc uczciwie powiedzieć, że jego zespół naprawdę go lubi?

Po pierwsze, kierownik marketingu powinien być po prostu uczciwy w stosunku do członków zespołu. Szczerość jest niezwykle ważną cechą, która pozwala skuteczniej się komunikować. Niepozostawianie niedomówień oraz mówienie wprost co się podoba a co nie, pozwala zbudować zaufanie oraz szacunek ze strony ludzi, z którymi się pracuje. Uczciwość przejawia się tym, że szef wywiązuje się z obietnic, które składał pracownikom.

Kierownik marketingu zawsze będzie również doceniany przez członków zespołu za zaangażowanie oraz otwartość. Zaangażowany kierownik swoją postawą motywuje zespół do pracy. Daje dobry przykład i wytycza drogę, którą powinien podążać zespół, żeby móc cieszyć się sukcesem projektu. Otwartość natomiast pozwala na wysłuchanie wszystkich członków zespołu, nienarzucanie im swoich racji oraz aktywne udzielanie się w przypadku zaistnienia konfliktów.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. badań społecznych i marketingowych

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Prowadzenie badań opinii i satysfakcji użytkowników dworców Realizacja analiz UX oraz badań demograficznych i społecznych Badanie potrzeb pracowników oraz analizowanie zainteresowania nowymi...

  • Senior Brand Manager

    AIBY LLC sp z o o

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    What you will do: Craft and execute a comprehensive brand strategy to build and enhance AIBY’s global brand presence Create and implement a brand book to ensure a consistent tone of voice and...

  • Ekspert ds. Współpracy z Mediami

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Tworzenie treści do mediów społecznościowych spółki Wspieranie działań promocyjnych i informacyjnych Przygotowywanie komunikatów dotyczących kampanii marketingowych Udział w bieżących...

  • Telemarketer

    Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej

    Lokalizacja: małopolskie/ Jordanów

    Dodane: wczoraj

    Wykonywanie połączeń telefonicznych do stałych klientów, odbieranie telefonów, sporządzanie dokumentów do archiwum, dbanie o porządek, wysylka oraz odbiór przesyłek Wymagania konieczne:...