Jakie wymagania trzeba spełniać, aby móc pracować jako kierownik marketingu?

kierownik marktetingu wymagania

Praca jako kierownik marketingu jest bardzo wymagająca, ale również rozwijająca, a także satysfakcjonująca, szczególnie pod względem zarobków. Dla wielu osób jest kierunkiem wyznaczającym strategię rozwoju zawodowego oraz motywacją do działania podczas wykonywania swoich obowiązków na niższych stanowiskach. Jakie wymagania stawiają firmy osobom aplikującym do pracy jako kierownik marketingu?

Prestiżowe firmy w pierwszej kolejności sprawdzają, czy kandydat na kierownika marketingu ma ukończone studia wyższe. Najlepiej widziane są oczywiście studia kierunkowe, związane z zarządzaniem. Dodatkowym plusem mogą być również studia podyplomowe, uzupełniające wiedzę powiązaną z kierowaniem zespołem, projektami czy też strategią. Drugim, równie istotnym aspektem jest doświadczenie. Minimalne doświadczenie wymagane na stanowiskach menadżerskich zwykle wynosi od trzech do pięciu lat.

Oczywiście samo doświadczenie to tylko połowa sukcesu. Liczą się głównie umiejętności, które za nim stoją. Kierownik marketingu musi przede wszystkim umieć stworzyć oraz wdrożyć strategię marketingową. Dobry kierownik potrafi oszacować budżet niezbędny dla danej strategii, zna narzędzia marketingowe, pozwalające projekt ten zrealizować, a także operuje świetnie językiem obcym, dzięki któremu z powodzeniem będzie mógł nadzorować projekty we współpracy z zespołami międzynarodowymi.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Copywriter / Redaktor

    Freelance Editing Group

    Lokalizacja: / London

    Dodane: dzisiaj

    Na stanowisko redaktora, poszukujemy osób mających doświadczenie w pisaniu prac naukowych, artykułów naukowych i t.d. na rożne tematy oraz z różnych kierunków, zaczynając od nauk...

  • Marketing & Brand Manager

    HEXELINE SP. Z O. O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź

    Dodane: dzisiaj

    OPIS STANOWISKA Opracowanie i wdrażanie kreatywnych, kompleksowych strategii marketingowych, które zwiększą rozpoznawalność marki, wzmocnią jej pozycję na rynku, zbudują relację z klientami...

  • Specjalista ds. Marketingu Cyfrowego i Mediów Społecznościowych

    Neotech Sp. z o.o

    Lokalizacja: podlaskie/ Białystok

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Opracowywanie i realizacja strategii marketingowej Organizowanie i monitoring kampanii reklamowych Analizowanie skuteczności działań marketingowych Tworzenie materiałów...

  • Specjalista do spraw marketingu i handlu

    Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku

    Lokalizacja: łódzkie/ Radomsko

    Dodane: wczoraj

    według programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: ! obsługa urządzeń biurowych Wymagania inne: