Jak się przygotować na rozmowę o pracę jako kierownik marketingu?

jak się przygotować na rozmowę o pracę

Wiele osób, które zaczynają karierę w świecie reklamy, marzy o tym, aby w przyszłości móc pracować jako kierownik marketingu. Kiedy po wielu latach ciężkiej pracy i zdobywania doświadczenia wysyłamy wreszcie CV do rekrutera szukającego kandydata właśnie na to stanowisko, a następnie zostajemy zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, zwykle jesteśmy w siódmym niebie. Samo pojawienie się na rozmowie nie gwarantuje jednak sukcesu, jakim jest znalezienie pracy. Trzeba się do niej odpowiednio przygotować. Jak to zrobić?

Kiedy zostajemy zaproszeni na rozmowę o pracę, powinniśmy w pierwszej kolejności zastanowić się nad tym, jakie pytania mogą na niej paść. W tym celu warto wziąć do ręki własne CV, a następnie pomyśleć, która z pozycji najprawdopodobniej zainteresowała rekrutera. Kiedy już to wiemy, powinniśmy skupić się właśnie na niej i na jej podstawie ocenić, o co może nas zapytać osoba rekrutująca. Dzięki temu zmniejsza się szansa, że zostaniemy niemiło zaskoczeni podczas rozmowy, co wytrąci nas z równowagi.

Przed rozmową rekrutacyjną, na której staramy się o stanowisko kierownika marketingu, powinniśmy również przeanalizować najbardziej typowe pytanie, jakie zadają rekruterzy w dużych korporacjach. Warto przygotować się także na to, że osoba rozmawiająca z nami może poprosić nas o zaprezentowanie swoich umiejętności praktyce.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Manager ds. Relacji z Klientami

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: opolskie/ Opole

    Dodane: dzisiaj

    Reprezentowanie standardów najwyższej jakości obsługi klientów oddziału banku Motywowanie zespołów do tworzenia kultury skoncentrowanej na klientach Nadzór nad procesami oddziałowymi, w tym...

  • Inspektor ds. promocji

    Urząd Miejski w Halinowie

    Lokalizacja: mazowieckie/ Halinów

    Dodane: wczoraj

    Prowadzenie badań i pozyskiwanie informacji na potrzeby Urzędu, w szczególności w zakresie strategii, polityk i kierunków rozwoju Gminy. Koordynacja i realizacja kampanii...

  • Pracownik ds. promocji kultury

    Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Głogów

    Dodane: wczoraj

    1. Promocja działalności statutowej MOK.2. Kreowanie pozytywnego wizerunku marki w środowisku lokalnym.3. Tworzenie, redagowanie i wysyłka not prasowych informujących o realizowanych przez MOK...

  • Kierownik ds. Customer Experience

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Tworzenie i rozwijanie inicjatyw ukierunkowanych na poprawę doświadczeń klientów Opracowywanie planów działań zwiększających satysfakcję klientów i ustalanie ich priorytetów Koordynowanie...