Jaką ścieżkę zawodową musi pokonać kierownik marketingu?

ścieżka zawodowa kierownik marketingu

Zanim kierownik marketingu będzie mógł świętować objęcie nowego stanowiska, czeka go ścieżka kariery pozwalająca się rozwijać oraz ulepszać swoje umiejętności. Przejście jej gwarantuje nie tylko brak problemów ze znalezieniem pracy, ale również bardzo dobre zarobki. Zwykle nie da się jej jednak nadmiernie skrócić. Może się natomiast wydłużyć, jeśli nie zadbamy odpowiednio o stałe wkładanie energii w nasz rozwój. Jakie stanowiska musimy przejść, aby mieć na biurku wymarzoną tabliczkę z napisem „kierownik marketingu?”

Większość ambitnych osób z większych miast podejmuje się działań zawodowych jeszcze w czasie studiowania. Do ich potrzeb dopasowują się korporacje rekrutujące studentów już w czasie studiów, najpierw zapraszając na bezpłatne szkolenia, a następnie oferując pracę tym, którzy podczas szkoleń najbardziej przypadną im do gustu. Staż często staje się okazją do zdobycia doświadczenia, ale również prostą drogą do zyskania stanowiska juniorskiego w dziale marketingu. Możemy zostać asystentem ds. marketingu, a do naszych zadań należeć będzie wykonywanie zadań, które zleci nam pośrednio kierownik marketingu.

Awansując, będziemy mogli zostać specjalistą lub koordynatorem ds. marketingu. To pośredni stopień w drodze do tego, aby pracować jako kierownik marketingu. Po zdobyciu odpowiedniego doświadczenia oraz wykazaniu się mamy możliwość objąć stanowisko dyrektorskie lub menadżerskie.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Kierownik produktu

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: podkarpackie/ Jasło

    Dodane: dzisiaj

    Tworzenie i rozwijanie wizji produktu w oparciu o potrzeby rynku i użytkowników Zarządzanie pełnym cyklem życia produktu – od koncepcji do wycofania Współpraca z zespołami projektowymi,...

  • Grafik ds. dokumentacji technicznej

    RADWAG Wagi Elektroniczne

    Lokalizacja: mazowieckie/ Radom, ul. Toruńska 5

    Dodane: dzisiaj

    Miejsce pracy: RADWAG – siedziba w Radomiu, ul. Toruńska 5 Zakres obowiązków: zapewnianie aktualności treści w dokumentacji technicznej oraz materiałach promocyjnych i reklamowych, w...

  • Specjalista ds. Social Media i Marketingu

    Grupa Pascal

    Lokalizacja: lubuskie/ Gorzów Wielkopolski

    Dodane: dzisiaj

    Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy. Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne. Monitorować i analizować trendy rynkowe. Budować relacje z klientami i...

  • Visual Merchandiser

    Villaro

    Lokalizacja: łódzkie/ Łask

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Tworzenie i wdrażanie ekspozycji wizualnych zgodnych z wytycznymi marki. Zapewnienie estetycznej i funkcjonalnej prezentacji produktów, we współpracy z kierownikami sklepów....