jak zostać kierownikiem marketingu

Kierownik marketingu to stanowisko, które daje duże możliwości rozwoju oraz okazji do zmierzenia się z ciekawymi wyzwaniami. Dojście do takiego stanowiska to jednak bardzo długa droga, wymagająca zdobycia odpowiedniego doświadczenia podbudowanego wiedzą wyniesioną ze studiów oraz z dodatkowych działalności związanych z branżą. Co zatem trzeba zrobić, aby mieć okazję do sprawdzenia się jako kierownik marketingu?

Od osób na kierowniczych stanowiskach wymaga się często znacznie więcej, niż szukając kogoś na zwykły etat. Mimo że zasadniczo dla pracodawców dużo bardziej liczą się umiejętności praktyczne, zwykle oczekują oni również ukończonych studiów wyższych. Najlepiej, jeśli są to studia kierunkowe, związane z marketingiem oraz zarządzaniem. Są to kierunki, które można studiować niemalże wszędzie, jednak jeśli zależy nam na wyróżnieniu się spośród innych kandydatów, powinniśmy stawiać na uczelnie o większej renomie niż szkoły wyższe.

Kierownik marketingu to osoba, która szczególnie powinna wyróżniać się nie tylko umiejętnościami związanymi z reklamą, ale również musi być wyposażona w kompetencje miękkie. Cechy, które pozwolą jej odnaleźć się na takim stanowisku to kreatywność, umiejętność dążenia do realizacji celu, komunikatywność oraz zdolności organizacyjne. Warto rozwijać właśnie takie cechy, angażując się na studiach w działalność dodatkową oraz wolontariat.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać,...

  • Product Manager ds. urządzeń wentylacyjnych

    Rotenso - Grupa Thermosilesia

    Lokalizacja: śląskie/ Ruda Śląska

    Dodane: dzisiaj

    Będziesz odpowiedzialny/a za: opiek ę nad powierzoną grupą asortymentową - centrale wentylacyjne (rekuperatory) oraz akcesoria; analiz ę rynku i konkurencji - zbieranie informacji od kluczowych...

  • Specjalista ds. Produktu i Rozwoju Rynku (Zootechnik)

    Over Group

    Lokalizacja: kujawsko-pomorskie/

    Dodane: dzisiaj

    Tryb pracy: hybrydowy Teren całej Polski + praca w siedzibie firmy (woj. łódzkie) + home office Twoje obowiązki: Zarządzanie ofertą i rozwijanie nowych produktów. Wzmacnianie pozycji...

  • Specjalista ds. Produktu i Rozwoju Rynku (Zootechnik)

    Over Group

    Lokalizacja: dolnośląskie/

    Dodane: dzisiaj

    Tryb pracy: hybrydowy Teren całej Polski + praca w siedzibie firmy (woj. łódzkie) + home office Twoje obowiązki: Zarządzanie ofertą i rozwijanie nowych produktów. Wzmacnianie pozycji...