Czym się zajmuje kierownik marketingu w dużej firmie?

kierownik marketingu w dużej firmie

Kierownicze stanowiska wiążą się z dużą odpowiedzialnością, ale wraz z nią idzie w parze ogromna satysfakcja oraz poczucie spełniania wiążące się z tym, że mamy ogromny wpływ na różnorodne projekty, a często wytyczamy całe strategie w firmie. Takie zadanie ma właśnie kierownik marketingu, którego obowiązkiem jest koordynowanie procesu powstawania strategii marketingowej usługi lub produktu wchodzącego na rynek. Czym dokładniej zajmuje się kierownik marketingu?

Kierownik marketingu ma bardzo szeroki zakres działań. Najszerzej można powiedzieć, że zajmuje się kreowaniem, a następnie wprowadzaniem w życie strategii marketingowej firmy, w której jest zatrudniony lub dla której tworzy projekty na zasadzie współpracy B2B. W wyniku jego działań opracowywany jest cały wizerunek firmy oraz sprzedawanych przez nią usług lub produktów. Do konkretnych materiałów powstających w wyniku pracy kierownika marketingu należą różnorodne materiały promocyjne, począwszy od ulotek, a kończąc na zintegrowanych akcjach promocyjnych oparte o bardzo wiele kanałów promocyjnych.

Kierownik marketingu współpracuje ściśle również z działem sprzedaży, oszacowując czy dany produkt ma szansę się sprzedać, czy też nie będzie trafionym rozwiązaniem. Do jego zadań należy również stały kontakt z domami mediowymi oraz zewnętrznymi agencjami marketingowymi, którym zleca część zadań.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Doświadczeń Pracowników

    Medicover Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96

    Dodane: dzisiaj

    Na co dzień Twój kalendarz będzie wypełniony zadaniami związanymi z: projektowaniem i wprowadzaniem inicjatyw , które realnie poprawiają doświadczenie pracowników – onboarding, Wellbeing,...

  • Specjalista ds. Promocji

    Diety od Brokuła Torłop Sp. k.

    Lokalizacja: pomorskie/ Rumia

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Przygotowanie oraz przeprowadzanie akcji marketingowych na terenie całego kraju Angażowanie klientów działaniami promocyjnymi Pozyskiwanie uwagi i aktywizowanie klientów...

  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Optymalizacja wskaźników kampanii oraz monitorowanie ich efektywności. Analiza wyników...

  • Specjalista ds. marketingu

    ADN Akademia

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Obowiązki: Tworzenie materiałów informacyjnych na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Przygotowywanie projektów graficznych Aktualizacja treści na stronie internetowej firmy oraz...