Jak kierownik marketingu może się rozwijać?

rozwój zawodowy

Jedną z zasad kierownika marketingu powinno być ciągłe nastawienie na rozwój zawodowy. W związku z tym, że jego praca dotyczy wielu różnorodnych obszarów, w tych wielu obszarach powinien wciąż poszerzać swoje kompetencje. W związku z popularnością branży marketingowej nie powinien mieć jednak problemu ze znalezieniem wartościowych źródeł wiedzy.

Gdzie w takim razie kierownik marketingu może szukać sposobów na rozwój?

Można powiedzieć, że istnieją dwa główne rodzaje pozyskiwania wiedzy. Są to propozycje płatne oraz bezpłatne. Nie oznacza to, że propozycje płatne są lepsze. Częściej są jednak podane w bardziej przystępny oraz pigułkowy sposób. Wśród propozycji bezpłatnych kierownik marketingu może znaleźć różnorodne treści w sieci. Są to blogi branżowe prowadzone przez specjalistów, podcasty, czy filmy wideo. Wśród wielu takich treści może być na początku trudno znaleźć te najbardziej wartościowe, jednak nie warto się zrażać zbyt szybko. Zapisanie się do treściwego newslettera daje bowiem stały dostęp do nowinek z branży.

Wśród płatnych rozwiązań kierownik marketingu może znaleźć różnorodne szkolenia z ekspertami. Mogą one dotyczyć stricte marketingu, ale również zarządzania ludźmi czy sobą w czasie. Kierownik może też skorzystać z mentoringu lub spotkań z coachem. Takie indywidualne spotkania w wielu przypadkach okazują się najbardziej rozwojowe.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Data Analyst in SCM Department

    Hitachi Energy Poland Sp. z o.o.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź

    Dodane: dzisiaj

    Your responsibilities Drive within the BU fresh initiatives for SCM reporting improvement (automate processes, reduce processing time), aligned with Power Grids SCM Performance Manager. Create data...

  • Communication Specialist

    Hitachi Energy Poland Sp. z o.o.

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: dzisiaj

    Your responsibilities Define Organization Change Management approach for your region in alignment with global OCM and Regional Implementation Lead. Perform change impact assessment, training needs...

  • Data Analyst in SCM Department

    Hitachi Energy Poland Sp. z o.o.

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: dzisiaj

    Your responsibilities Drive within the BU fresh initiatives for SCM reporting improvement (automate processes, reduce processing time), aligned with Power Grids SCM Performance Manager. Create data...

  • Specjalista ds. relacji z klientem

    iCEA Sp. z o.o.

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Poznań

    Dodane: dzisiaj

    W jakim obszarze będziemy współpracować? kompletowanie bazy klientów, wdrażanie działań promocyjnych, prezentowanie odbiorcom nowej oferty, zapraszanie odbiorców na bezpłatny audyt strony...