Jak kierownik marketingu może się rozwijać?

rozwój zawodowy

Jedną z zasad kierownika marketingu powinno być ciągłe nastawienie na rozwój zawodowy. W związku z tym, że jego praca dotyczy wielu różnorodnych obszarów, w tych wielu obszarach powinien wciąż poszerzać swoje kompetencje. W związku z popularnością branży marketingowej nie powinien mieć jednak problemu ze znalezieniem wartościowych źródeł wiedzy.

Gdzie w takim razie kierownik marketingu może szukać sposobów na rozwój?

Można powiedzieć, że istnieją dwa główne rodzaje pozyskiwania wiedzy. Są to propozycje płatne oraz bezpłatne. Nie oznacza to, że propozycje płatne są lepsze. Częściej są jednak podane w bardziej przystępny oraz pigułkowy sposób. Wśród propozycji bezpłatnych kierownik marketingu może znaleźć różnorodne treści w sieci. Są to blogi branżowe prowadzone przez specjalistów, podcasty, czy filmy wideo. Wśród wielu takich treści może być na początku trudno znaleźć te najbardziej wartościowe, jednak nie warto się zrażać zbyt szybko. Zapisanie się do treściwego newslettera daje bowiem stały dostęp do nowinek z branży.

Wśród płatnych rozwiązań kierownik marketingu może znaleźć różnorodne szkolenia z ekspertami. Mogą one dotyczyć stricte marketingu, ale również zarządzania ludźmi czy sobą w czasie. Kierownik może też skorzystać z mentoringu lub spotkań z coachem. Takie indywidualne spotkania w wielu przypadkach okazują się najbardziej rozwojowe.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Starsza Specjalistka / Starszy Specjalista ds. Marketingu

    Medicover Stomatologia

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Al. Jerozolimskie 96

    Dodane: wczoraj

    Zgłoś się do nas jeśli: chcesz być częścią bardzo dynamicznie rozwijającej się firmy jaką jest Medicover Stomatologia posiadasz min. 3-letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu lub...

  • Specjalista ds. Marketingu

    Perpemo

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, przy stacji metra Świętokrzyska

    Dodane: wczoraj

    Planowanie i realizacja działań marketingowych; Działania marketingowe w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram itp.); Konfiguracja i nadzorowanie kampanii (google ads, meta itp.);...

  • Specjalista ds. marketingu

    ADN Akademia

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Obowiązki: Tworzenie materiałów informacyjnych na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Przygotowywanie projektów graficznych Aktualizacja treści na stronie internetowej firmy oraz...

  • Marketingowiec z doświadczeniem – kampanie digital i offline

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: łódzkie/ Piotrków Trybunalski

    Dodane: wczoraj

    Planowanie i prowadzenie kampanii Google i Meta Ads, Tworzenie treści na media społecznościowe oraz materiały promocyjne, Organizacja wydarzeń i wsparcie działań sprzedażowych, Bieżąca...