Jak kierownik marketingu może się rozwijać?

rozwój zawodowy

Jedną z zasad kierownika marketingu powinno być ciągłe nastawienie na rozwój zawodowy. W związku z tym, że jego praca dotyczy wielu różnorodnych obszarów, w tych wielu obszarach powinien wciąż poszerzać swoje kompetencje. W związku z popularnością branży marketingowej nie powinien mieć jednak problemu ze znalezieniem wartościowych źródeł wiedzy.

Gdzie w takim razie kierownik marketingu może szukać sposobów na rozwój?

Można powiedzieć, że istnieją dwa główne rodzaje pozyskiwania wiedzy. Są to propozycje płatne oraz bezpłatne. Nie oznacza to, że propozycje płatne są lepsze. Częściej są jednak podane w bardziej przystępny oraz pigułkowy sposób. Wśród propozycji bezpłatnych kierownik marketingu może znaleźć różnorodne treści w sieci. Są to blogi branżowe prowadzone przez specjalistów, podcasty, czy filmy wideo. Wśród wielu takich treści może być na początku trudno znaleźć te najbardziej wartościowe, jednak nie warto się zrażać zbyt szybko. Zapisanie się do treściwego newslettera daje bowiem stały dostęp do nowinek z branży.

Wśród płatnych rozwiązań kierownik marketingu może znaleźć różnorodne szkolenia z ekspertami. Mogą one dotyczyć stricte marketingu, ale również zarządzania ludźmi czy sobą w czasie. Kierownik może też skorzystać z mentoringu lub spotkań z coachem. Takie indywidualne spotkania w wielu przypadkach okazują się najbardziej rozwojowe.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Paid Internship in Administrative Business Process Digitalization

    CEMEX Polska Sp. z o.o.

    Lokalizacja: / Brügg, Berno

    Dodane: dzisiaj

    Position purpose Within Cemex’s Global Development areas, Business Evolution Services (BES) team is responsible for constant evolution of business processes by identifying and addressing business...

  • Specjalista ds. Email Marketingu

    AZAGROUP S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Aleja Wyścigowa 6

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja kampanii e-mail marketingowych dopasowanych do persony poszczególnych sklepów (od przygotowania koncepcji wizualnej – briefu dla grafików – po...

  • Praktykant / Praktykantka w obszarze Digital marketing/ UX/ UI w Orange

    Orange Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Staniesz się kreatorem/kreatorką wizualnym/wizualną: będziesz projektować grafiki i kampanie reklamowe zgodne z identyfikacją wizualną marki Orange. Poznasz tajniki SEO i SEM: nauczysz się...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i social media

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: lubuskie/ Zielona Góra

    Dodane: dzisiaj

    Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów. Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Moderowanie komentarzy i...