Jak kierownik marketingu może się rozwijać?

rozwój zawodowy

Jedną z zasad kierownika marketingu powinno być ciągłe nastawienie na rozwój zawodowy. W związku z tym, że jego praca dotyczy wielu różnorodnych obszarów, w tych wielu obszarach powinien wciąż poszerzać swoje kompetencje. W związku z popularnością branży marketingowej nie powinien mieć jednak problemu ze znalezieniem wartościowych źródeł wiedzy.

Gdzie w takim razie kierownik marketingu może szukać sposobów na rozwój?

Można powiedzieć, że istnieją dwa główne rodzaje pozyskiwania wiedzy. Są to propozycje płatne oraz bezpłatne. Nie oznacza to, że propozycje płatne są lepsze. Częściej są jednak podane w bardziej przystępny oraz pigułkowy sposób. Wśród propozycji bezpłatnych kierownik marketingu może znaleźć różnorodne treści w sieci. Są to blogi branżowe prowadzone przez specjalistów, podcasty, czy filmy wideo. Wśród wielu takich treści może być na początku trudno znaleźć te najbardziej wartościowe, jednak nie warto się zrażać zbyt szybko. Zapisanie się do treściwego newslettera daje bowiem stały dostęp do nowinek z branży.

Wśród płatnych rozwiązań kierownik marketingu może znaleźć różnorodne szkolenia z ekspertami. Mogą one dotyczyć stricte marketingu, ale również zarządzania ludźmi czy sobą w czasie. Kierownik może też skorzystać z mentoringu lub spotkań z coachem. Takie indywidualne spotkania w wielu przypadkach okazują się najbardziej rozwojowe.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista / Specjalistka ds. Analizy Danych

    Holcim Polska S.A

    Lokalizacja: kujawsko-pomorskie/ Piechcin

    Dodane: dzisiaj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Analiza sprzedaży: Tworzenie modeli analitycznych mających na celu zrozumienie i przewidywanie trendów sprzedażowych, identykowanie szans i ryzyk. Rozwój...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Analizy Danych

    Holcim Polska S.A

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: dzisiaj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Analiza sprzedaży: Tworzenie modeli analitycznych mających na celu zrozumienie i przewidywanie trendów sprzedażowych, identykowanie szans i ryzyk. Rozwój...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Analizy Danych

    Holcim Polska S.A

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Analiza sprzedaży: Tworzenie modeli analitycznych mających na celu zrozumienie i przewidywanie trendów sprzedażowych, identykowanie szans i ryzyk. Rozwój...

  • Menedżer mediów społecznościowych

    Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Wolsztyn

    Dodane: wczoraj

    - zgodnie ze stanowiskiem- wynagrodzenie zasadnicze + premia- doświadczenie zawodowe wymagane Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: