Kierownik marketingu marki premium – co powinien umieć?

marka premium

Kierownik marketingu jest potrzeby właściwie w każdej firmie, która coś sprzedaje. Każda branża wymaga jednak od kierownika trochę innego podejścia do swoich zadań. Jedną ze specyficznych rynków jest rynek towarów luksusowych. Zarządzanie działaniami marketingowymi w firmie zajmującej się obsługą klientów premium, wymusza na kierowniku trochę inne podejście.

Co powinien wiedzieć kierownik marketingu, aby rozumieć branżę, w której pracuje?

Przede wszystkim kierownik marketingu musi zdawać sobie sprawę z tego, do kogo oferowane są produkty, Musi doskonale poznać personę klienta idealnego. Tylko w ten sposób będzie w stanie efektywnie identyfikować potrzeby klientów. Identyfikacja taka pozwala dużo lepiej ocenić, jakie produkty będą najlepiej się sprzedawać. Jako, że ideą jest zaspokajanie potrzeb klientów premium, kierownik marketingu powinien zawsze dbać o bardzo wysoką jakość jego działań.

Kierownik marketingu musi doskonale orientować się w celach strategicznych firmy. To właśnie one najlepiej oddają istotę dążeń całej organizacji. Jeśli zarządza marką premium, powinien doskonale orientować się w aktualnych trendach na rynkach dóbr luksusowych. Tylko oferując najwyższej jakości produkty, odpowiadające na teraźniejsze potrzeby klientów, może liczyć na zwiększenie sprzedaży.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. Handlu Internetowego

    BITMAT sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Radzymin, ul. Weteranów 271

    Dodane: dzisiaj

    Zadania Monitorowanie i analiza danych rynkowych. Rozwój sprzedaży na platformach sprzedażowych jak Amazon, eMAG, Ebay. Tworzenie i optymalizacja listingów produktów. Planowanie i realizacja...

  • Ekspert / Ekspertka w Wydziale Współpracy z Mediami

    Polskie Koleje Państwowe S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Wsparcie w prowadzeniu profili spółki w Social Mediach Przygotowywanie komunikatów dot, akcji marketingowych Tworzenie contentu do Social Mediów...

  • Specjalista ds. Marketingu

    NEW APPROACH sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Ostrobramska 75c

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Planowanie i realizacja działań marketingowych w zgodzie z przyjętą strategią firmy Koordynowanie kampanii reklamowych i promocyjnych, zarówno w tradycyjnych, jak i...

  • Specjalista Produktowy Multiagencyjny

    GRUPA PZU

    Lokalizacja: podlaskie/ Białystok

    Dodane: dzisiaj

    Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring...