jak zostać kierownikiem marketingu

Kierownik marketingu to stanowisko, które daje duże możliwości rozwoju oraz okazji do zmierzenia się z ciekawymi wyzwaniami. Dojście do takiego stanowiska to jednak bardzo długa droga, wymagająca zdobycia odpowiedniego doświadczenia podbudowanego wiedzą wyniesioną ze studiów oraz z dodatkowych działalności związanych z branżą. Co zatem trzeba zrobić, aby mieć okazję do sprawdzenia się jako kierownik marketingu?

Od osób na kierowniczych stanowiskach wymaga się często znacznie więcej, niż szukając kogoś na zwykły etat. Mimo że zasadniczo dla pracodawców dużo bardziej liczą się umiejętności praktyczne, zwykle oczekują oni również ukończonych studiów wyższych. Najlepiej, jeśli są to studia kierunkowe, związane z marketingiem oraz zarządzaniem. Są to kierunki, które można studiować niemalże wszędzie, jednak jeśli zależy nam na wyróżnieniu się spośród innych kandydatów, powinniśmy stawiać na uczelnie o większej renomie niż szkoły wyższe.

Kierownik marketingu to osoba, która szczególnie powinna wyróżniać się nie tylko umiejętnościami związanymi z reklamą, ale również musi być wyposażona w kompetencje miękkie. Cechy, które pozwolą jej odnaleźć się na takim stanowisku to kreatywność, umiejętność dążenia do realizacji celu, komunikatywność oraz zdolności organizacyjne. Warto rozwijać właśnie takie cechy, angażując się na studiach w działalność dodatkową oraz wolontariat.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Ankieter terenowy

    TERMOSTARS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: wczoraj

    Praca ankietera terenowego polega na przeprowadzaniu ankiet z mieszkańcami w ich domach, których celem jest zbieranie danych potrzebnych do oceny, czy mieszkańcy kwalifikują się do skorzystania...

  • Manager ds. Rozwoju Placówki Medycznej

    MH CARE Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Sielecka

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Projektowanie kierunku rozwoju placówki, Współpraca z personelem i analiza potrzeb pacjentów, Monitorowanie rynku usług medycznych i współpraca z marketingiem. Profil...

  • Specjalista ds. Kampanii Reklamowych Online

    MTR Media Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Ostra 20

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Tworzenie i optymalizacja kampanii w kanałach online (m.in. Google Ads, DV360), Przygotowywanie ofert i odpowiadanie na briefy klientów, Współtworzenie koncepcji i realizacja...

  • Marketing Specialist​

    Nowy Styl

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: wczoraj

    Twój zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie projektów marketingowych tworzenie treści spójnych z wizerunkiem i celami marek (Nowy Styl, Kusch+Co), w tym krótkich tekstów kreowanie...