jak zostać kierownikiem marketingu

Kierownik marketingu to stanowisko, które daje duże możliwości rozwoju oraz okazji do zmierzenia się z ciekawymi wyzwaniami. Dojście do takiego stanowiska to jednak bardzo długa droga, wymagająca zdobycia odpowiedniego doświadczenia podbudowanego wiedzą wyniesioną ze studiów oraz z dodatkowych działalności związanych z branżą. Co zatem trzeba zrobić, aby mieć okazję do sprawdzenia się jako kierownik marketingu?

Od osób na kierowniczych stanowiskach wymaga się często znacznie więcej, niż szukając kogoś na zwykły etat. Mimo że zasadniczo dla pracodawców dużo bardziej liczą się umiejętności praktyczne, zwykle oczekują oni również ukończonych studiów wyższych. Najlepiej, jeśli są to studia kierunkowe, związane z marketingiem oraz zarządzaniem. Są to kierunki, które można studiować niemalże wszędzie, jednak jeśli zależy nam na wyróżnieniu się spośród innych kandydatów, powinniśmy stawiać na uczelnie o większej renomie niż szkoły wyższe.

Kierownik marketingu to osoba, która szczególnie powinna wyróżniać się nie tylko umiejętnościami związanymi z reklamą, ale również musi być wyposażona w kompetencje miękkie. Cechy, które pozwolą jej odnaleźć się na takim stanowisku to kreatywność, umiejętność dążenia do realizacji celu, komunikatywność oraz zdolności organizacyjne. Warto rozwijać właśnie takie cechy, angażując się na studiach w działalność dodatkową oraz wolontariat.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Copywriter / Redaktor

    Freelance Editing Group

    Lokalizacja: / London

    Dodane: dzisiaj

    Na stanowisko redaktora, poszukujemy osób mających doświadczenie w pisaniu prac naukowych, artykułów naukowych i t.d. na rożne tematy oraz z różnych kierunków, zaczynając od nauk...

  • Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu RUS / UKR

    Norma Machinery

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Komunikacja z klientami w jęz. UKR/RUS Tworzenie ofert w języku rosyjskim Zamieszczanie ofert handlowych na rosyjskojęzycznych portalach ogłoszeniowych Aktywne wyszukiwanie firm i nawiązywanie...

  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu aptek stacjonarnych

    Gemini Polska Sp. z o.o.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdańsk, Oliwa

    Dodane: dzisiaj

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: branding lokali aptecznych, realizację zadań i celów komunikacji informacyjnych oraz wizerunkowych offline i online, kontakt z...

  • Product Manager

    MPM agd S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Milanówek

    Dodane: dzisiaj

    Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla powierzonej grupy asortymentowej. Przygotowanie planów sprzedaży (zarządzanie cyklem sprzedaży i cyklem życia produktu). Bieżąca analiza...