Jaką branżę powinien wybrać kierownik marketingu?

kierownik marketingu praca

Osoby pracujące jako kierownik marketingu mogą naprawdę wykonywać różnorodne zadania. Wszystko zależy bowiem od branży, którą wybiorą jako motyw przewodni w swojej pracy, Ta różnorodność powoduje jednak, że kierownicy nie muszą obawiać się o nudę oraz zniechęcenie dotychczasową pracą. Częstym rozwiązaniem jest właśnie zmiana branży, w której się działa. Jak wybrać tę najlepszą dla nas?

Kierownik marketingu, który zastanawia się, w jakiej branży powinien się specjalizować, często może mieć problem z określeniem tego jednorodnego kierunku. Umiejętności marketingowe dają szansę na pracę tak naprawdę w każdej branży i trudno się temu dziwić, biorąc pod uwagę, że to właśnie on jest trzonem sprzedaży każdego produktu lub usługi. Branżę można wybrać w zależności od naszych własnych zainteresowań. Jeśli kierownik prywatnie interesuje się czymś konkretnym, może zdecydować się skorzystać z nabytych podczas rozwijania hobby umiejętności i wykorzystać je również w życiu zawodowym.

Z drugiej strony kierownik marketingu wybierając branżę, może bardziej skupić się na tym, aby wybrać  tę najbardziej opłacalną lub najszybciej rozwijającą się. Może postawić na bardzo niszowe trendy lub strać się wyróżnić w bardzo rozbudowanych branżach. Wybór jednej będzie jednak kluczowy, bez względu na to, czy będzie chciał on pracować na etacie, czy raczej postawi na usługi konsultingowe.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Category/Procurement Manager

    ManpowerGroup

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań Analiza wzorców wydatków i...

  • Specjalista ds. Produktu

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Wola Mrokowska

    Dodane: wczoraj

    Główne zadania: zarządzanie powierzoną grupą produktów, w tym budowanie marki oraz informacji o produktach, ścisła współpraca z działem R&D w zakresie rozwoju produktów, wprowadzanie...

  • Specjalista ds. e-marketingu

    CYFROWA FOTO - MPP

    Lokalizacja: podkarpackie/ Zaczernie, k. Rzeszowa

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków ścisła opieka nad strategią e-marketingową naszej marki aktywne uczestnictwo w opracowywaniu planów marketingowych oraz strategii komunikacji online monitorowanie i...

  • Specjalista ds. Promocji i e-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdańsk

    Dodane: wczoraj

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej i PR. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Analizowanie i...