Jak kierownik marketingu powinien dbać o wizerunek w sieci?

wizerunek w sieci

Kierownik marketingu, który chce być postrzegany w branży jako prawdziwy profesjonalista, powinien zadbać o swój wizerunek w sieci. To kluczowe właśnie w przypadku osób pracujący w marketingu. Jeśli bowiem sam nie umie wykreować swojego wizerunku, to wiele firm może mieć wątpliwość co do tego, czy będzie miał wykreować wizerunek marki. O co w takim razie w pierwszej kolejności powinna zadbać osoba, której rozpoczyna przygodę z marketingiem osobistym?

Pierwszym krokiem, który powinien wykonać kierownik marketingu, jest wpisanie swojego imienia i nazwiska w wyszukiwarkę internetową. Zdarza się, że kiedy coś takiego zrobimy, w sieci pojawią się zdjęcia z nami, o których już dawno zapomnieliśmy lub nie wiemy, że nasi znajomi je wrzucili. Mogą one przedstawiać nas zupełnie nie tak, ja my byśmy chcieli sami siebie przedstawić. Pamiętajmy, że również pracodawcy w ten sam sposób mogą się natknąć na takie zdjęcia, a na pewno nie pomoże to budować profesjonalnego wizerunku. Bardziej prawdopodobne, że mu zaszkodzi.

Kolejny krok, który powinien zrobić każdy kierownik marketingu to zbudowanie swoich profesjonalnych profili w social mediach, a później regularne ich prowadzenie. Tworzenie wysokiej jakości treści w sieci spowoduje, że zaczniemy być dużo bardziej rozpoznawalni, a rekruterom będzie coraz łatwiej do nas dotrzeć.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Doświadczeń Pracowników

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Projektowanie i wdrażanie działań wspierających pozytywne doświadczenie pracowników (m.in. onboarding, wellbeing, programy doceniania). Organizacja i koordynacja wydarzeń firmowych – od...

  • Starsza Specjalistka / Starszy Specjalista ds. Marketingu

    Medicover Stomatologia

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Al. Jerozolimskie 96

    Dodane: dzisiaj

    Zgłoś się do nas jeśli: chcesz być częścią bardzo dynamicznie rozwijającej się firmy jaką jest Medicover Stomatologia posiadasz min. 3-letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu lub...

  • Specjalista ds. marketingu

    AGATA Spółka Akcyjna

    Lokalizacja: śląskie/ Katowice

    Dodane: dzisiaj

    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Tworzenie materiałów wspierających sprzedaż, w tym gazetek promocyjnych, katalogów produktowych, ulotek, POSM itp.;...

  • Ekspert ds. Komunikacji Wewnętrznej

    Carrefour Polska Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Twoje zadania: samodzielne prowadzenie projektów z obszaru korporacyjnej komunikacji wewnętrznej, współtworzenie strategii komunikacyjnej firmy, tworzenie i zarządzanie treściami w kanałach...