Jak kierownik marketingu powinien dbać o wizerunek w sieci?

wizerunek w sieci

Kierownik marketingu, który chce być postrzegany w branży jako prawdziwy profesjonalista, powinien zadbać o swój wizerunek w sieci. To kluczowe właśnie w przypadku osób pracujący w marketingu. Jeśli bowiem sam nie umie wykreować swojego wizerunku, to wiele firm może mieć wątpliwość co do tego, czy będzie miał wykreować wizerunek marki. O co w takim razie w pierwszej kolejności powinna zadbać osoba, której rozpoczyna przygodę z marketingiem osobistym?

Pierwszym krokiem, który powinien wykonać kierownik marketingu, jest wpisanie swojego imienia i nazwiska w wyszukiwarkę internetową. Zdarza się, że kiedy coś takiego zrobimy, w sieci pojawią się zdjęcia z nami, o których już dawno zapomnieliśmy lub nie wiemy, że nasi znajomi je wrzucili. Mogą one przedstawiać nas zupełnie nie tak, ja my byśmy chcieli sami siebie przedstawić. Pamiętajmy, że również pracodawcy w ten sam sposób mogą się natknąć na takie zdjęcia, a na pewno nie pomoże to budować profesjonalnego wizerunku. Bardziej prawdopodobne, że mu zaszkodzi.

Kolejny krok, który powinien zrobić każdy kierownik marketingu to zbudowanie swoich profesjonalnych profili w social mediach, a później regularne ich prowadzenie. Tworzenie wysokiej jakości treści w sieci spowoduje, że zaczniemy być dużo bardziej rozpoznawalni, a rekruterom będzie coraz łatwiej do nas dotrzeć.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Telemarketer

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Pcc Poland to rodzinna firma, która od samego początku, mimo nieustannego rozwoju, cały czas opiera się na wartościach takich jak m.in. uczciwość, jakość, praktyka i entuzjazm. Ważne jest...

  • Web Content Reviewer with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: dzisiaj

    Can you see yourself working for one of the most admired, top performing and fastest growing companies in the world? You are fluent in German and are looking for a new opportunity to put your...

  • Specjalista ds. marketingu

    Koimex S.A.

    Lokalizacja: lubuskie/ Świebodzin

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: budowanie marek należących do Spółki oraz kreowanie komunikacji z otoczeniem zewnętrznym prowadzenie komercyjnych kampanii reklamowych (media społecznościowe, prasa,...

  • Specjalista ds. Marketingu

    DRIAL POLAND Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Twój zakres obowiązków: obsługa serwisów www, prowadzenie sekcji blogowej, współtworzenie profili Social Media i zarządzanie nimi przygotowanie i aktualizacja treści marketingowych (np....