Jak młody kierownik marketingu powinien komunikować się z zespołem?

komunikowanie się z zespołem

W szeregach dużych firm coraz częściej na stanowisku kierownika marketingu pracują młodzi ludzie z pokolenia milenialsów. Są oni nastawieni na karierę, co powoduje, że szybko awansują oraz są bardzo doceniani przez przełożonych. Po objęciu nowego stanowiska stają jednak przed dużym wyzwaniem, jakim jest prowadzenie efektywnej komunikacji ze swoim zespołem. Jakie strategie komunikacyjne powinien wdrożyć w swoim zarządzaniu kierownik marketingu, aby bez problemu przekazywać swoje oczekiwania innym?

Po pierwsze, młody kierownik marketingu musi umieć wyjść poza schemat porozumiewania się wyłącznie w sposób wirtualny. Pokolenie milenialsów doskonale radzi sobie z wymienianiem się mailami, czy wiadomościami na chatcie, jednak ma problem z bezpośrednim komunikowaniem swoich  potrzeb w realnych sytuacjach. Wyjście poza swoją strefę komfortu jest jednak w tej sytuacji absolutnie niezbędne. Komunikacja twarzą w twarz pozwala bowiem znacznie efektywniej oddziaływać na ludzi.

Młody kierownik marketingu powinien umieć również umieć skupiać uwagę rozmówcy na sobie, samemu również z uwagą słuchając drugiej strony. To często problem wielu młodych osób, które kompulsywnie zaglądają do telefonów. Podczas rozmów z innymi jest to nie tylko nieuprzejmie, ale również powoduje, że rozpraszamy się, zamiast skupić na celu komunikacji.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Telemarketer

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Będziesz odpowiedzialny za: Kontaktowanie się z urzędnikami Proponowanie naszych szkoleń Sporządzanie notatek z rozmów Wymagania wobec kandydatów: Oprogramowanie: Windows 10, Windows 11, macOS...

  • Specjalista do spraw marketingu i handlu

    Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Ostrów Wielkopolski

    Dodane: wczoraj

    Wykonywanie odczytu i projektowanie rysunków technicznych. Technologia produkcji. Wymagania inne:

  • Specjalista ds. marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy w Pile

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Piła

    Dodane: wczoraj

    Promowanie stron www i funpage firmy, prowadzenie działań promocyjnych, prowadzenie kampanii marketingowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne Wymagania inne:...

  • Menedżer serwisów internetowych

    Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

    Lokalizacja: śląskie/ Sosnowiec

    Dodane: wczoraj

    analizowanie i przetwarzanie oraz redagowanie informacji w serwisach internetowych, modyfikowanie i edytowanie zawarości serwisów, przygotowywanie materiałów Audio-Wizualnych, praca w godzinach...