Jak młody kierownik marketingu powinien komunikować się z zespołem?

komunikowanie się z zespołem

W szeregach dużych firm coraz częściej na stanowisku kierownika marketingu pracują młodzi ludzie z pokolenia milenialsów. Są oni nastawieni na karierę, co powoduje, że szybko awansują oraz są bardzo doceniani przez przełożonych. Po objęciu nowego stanowiska stają jednak przed dużym wyzwaniem, jakim jest prowadzenie efektywnej komunikacji ze swoim zespołem. Jakie strategie komunikacyjne powinien wdrożyć w swoim zarządzaniu kierownik marketingu, aby bez problemu przekazywać swoje oczekiwania innym?

Po pierwsze, młody kierownik marketingu musi umieć wyjść poza schemat porozumiewania się wyłącznie w sposób wirtualny. Pokolenie milenialsów doskonale radzi sobie z wymienianiem się mailami, czy wiadomościami na chatcie, jednak ma problem z bezpośrednim komunikowaniem swoich  potrzeb w realnych sytuacjach. Wyjście poza swoją strefę komfortu jest jednak w tej sytuacji absolutnie niezbędne. Komunikacja twarzą w twarz pozwala bowiem znacznie efektywniej oddziaływać na ludzi.

Młody kierownik marketingu powinien umieć również umieć skupiać uwagę rozmówcy na sobie, samemu również z uwagą słuchając drugiej strony. To często problem wielu młodych osób, które kompulsywnie zaglądają do telefonów. Podczas rozmów z innymi jest to nie tylko nieuprzejmie, ale również powoduje, że rozpraszamy się, zamiast skupić na celu komunikacji.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych

    Grupa Pascal

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Głogów

    Dodane: dzisiaj

    Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych

    Grupa Pascal

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych...

  • Junior Marketing Specialist

    ManpowerGroup

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Poznań

    Dodane: dzisiaj

    Zadania: Zarządzanie treścią i wsparcie sprzedaży online – codziennie masz wpływ na to, jak wygląda platforma sprzedażowa! Uporządkujesz oferty, zadbasz o ich poprawność i dostosujesz je...

  • Specjalista ds. monitorowania sprzedaży i analizy na rynku e-commerce

    Solarispolska.pl Sp. z o.o.

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków, blisko przystanku autobusowego, tramwajowego oraz dworca kolejowego

    Dodane: dzisiaj

    Opis stanowiska: Monitorowanie cen produktów motoryzacyjnych w konkurencyjnych sklepach internetowych za pomocą narzędzi takich jak Szpiegomat. Tworzenie i analiza raportów dotyczących zmian...