Co świadczy o sukcesie kierownika marketingu?

sukces zawodowy

Kierownik marketingu to jedna z odpowiedzialnych funkcji w firmie, dająca realny wpływ na wyniki sprzedaży firmy. Kierownik bowiem decyduje nie tylko o tym, jak ostatecznie wyglądać będą kampanie reklamowe, treści marketingowe dostępne w internecie czy ulotki, ale również o tym, w jakich kanałach marka będzie reklamowana, jaki będzie jej przekaz oraz dba o to, aby przekaz ten był całkowicie zgodny z wartościami firmy. Jednak działania marketingowe bardzo trudno przełożyć na realny efekt finansowy. Często bowiem analitycy mają problem, aby dokładnie zmierzyć wpływ jakiejś konkretnej reklamy na decyzje zakupowe konsumentów. W takim razie jak można mierzyć efektywność działań kierownika marketingu? Co świadczy o jego osobistym sukcesie?

Po pierwsze trzeba się zastanowić, czym jest sukces dla kierownika ds. marketingu. Może być nim bowiem awans, wynikający z odpowiedniego przeprowadzenia zespołu przez proces realizacji projektu. Może to być podwyżka oraz docenienie przez szefa. Ale sukcesem dla niejednego kierownika marketingu będzie również zadowolony z atmosfery w pracy zespół i pozytywny feedback od klienta. Sukces więc nie zawsze można mierzyć tylko i wyłącznie w kategoriach finansowych. Mogą być o małe sukcesy, składające się na to, że kierownik marketingu bardzo dobrze wykonuje swoje obowiązki.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Telemarketer

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Będziesz odpowiedzialny za: Kontaktowanie się z urzędnikami Proponowanie naszych szkoleń Sporządzanie notatek z rozmów Wymagania wobec kandydatów: Oprogramowanie: Windows 10, Windows 11, macOS...

  • Specjalista do spraw marketingu i handlu

    Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Ostrów Wielkopolski

    Dodane: wczoraj

    Wykonywanie odczytu i projektowanie rysunków technicznych. Technologia produkcji. Wymagania inne:

  • Specjalista ds. marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy w Pile

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Piła

    Dodane: wczoraj

    Promowanie stron www i funpage firmy, prowadzenie działań promocyjnych, prowadzenie kampanii marketingowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne Wymagania inne:...

  • Menedżer serwisów internetowych

    Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

    Lokalizacja: śląskie/ Sosnowiec

    Dodane: wczoraj

    analizowanie i przetwarzanie oraz redagowanie informacji w serwisach internetowych, modyfikowanie i edytowanie zawarości serwisów, przygotowywanie materiałów Audio-Wizualnych, praca w godzinach...