Kierownik marketingu w hotelu – czym się zajmuje?

kierownik marketingu w hotelu

Kierownik marketingu w hotelu to osoba, która ma bardzo ważną rolę w miejscu pracy. To właśnie on odpowiada za to, żeby zbudować odpowiedni wizerunek hotelu na zewnątrz. Wizerunek ten przekłada się bezpośrednio na liczbę sprzedanych usług: ilość wynajętych pokoi, czy też sal konferencyjnych. Osoba odpowiedzialna za budowanie pozytywnego PR-u wokół obiektu, jest zdecydowanie kluczowa. Jak wygląda jej codzienna praca?

Kierownik marketingu w hotelu musi umieć zajmować się wieloma rzeczami naraz. Wielość kanałów, w których może promować hotel, jest bardzo duża. Ciężko oczekiwać od niego, żeby znał się na wszystkim. Dlatego też kierownik często korzysta ze wsparcia swojego zespołu lub też zewnętrznych podwykonawców. Są nimi często agencje reklamowe lub freelancerzy, którzy wykonują dla niego prace graficzne, prace związane z prowadzeniem strony hotelu lub też obsługują za niego social media hotelowe. Zadaniem kierownika marketingu jest przede wszystkim wyszukiwanie takich osób oraz koordynowanie ich pracy.

Kierownik marketingu zajmuje się niekiedy również organizacją różnorodnych eventów. Do niego też należy wymyślanie różnorodnych pakietów reklamowych dla gości hotelu. Musi on dbać o spójność działań marketingowych, poprzez wprowadzenie spójności w materiałach reklamowych oraz prowadzonej komunikacji. Powinien również być zapoznany z narzędziami analitycznymi, które pozwolą mu wyciągać wnioski na temat prowadzonych działań.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista do spraw obsługi ruchu turystycznego i marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

    Lokalizacja: opolskie/ Tułowice

    Dodane: dzisiaj

    Sprzedaż usług muzeów należących do Fundacji. Praca w godz. 10-18. wynagrodzenie zasadniccze plus premia od sprzedaży. Miejsce pracy : Muzeum w Tułowicach Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

  • Specjalista ds. kreacji i marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Poznań

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej, nadzór nad corporate identity. Projektowanie i przygotowywanie we współpracy z grafikami kreacji przekazów do kampanii...

  • Specjalista ds. marketingu i social media (motoryzacja)

    Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

    Lokalizacja: opolskie/ Opole

    Dodane: wczoraj

    •Prowadzenie profili firmowych na Facebooku, Instagramie, TikToku i innych mediach społecznościowych.•Tworzenie i edytowanie filmów promujących nowe pojazdy.•Prezentowanie produktów –...

  • Młodszy specjalista do spraw marketingu, e-commerce - staż

    Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

    Lokalizacja: małopolskie/ Trzebinia

    Dodane: wczoraj

    1. Obsługa portali sprzedażowych: olx, allegro2. Pomoc w obsłudze klienta3. Pomoc w dokumentacji związanej z wystawianiem faktur, zwrotów, reklamacji4. Przegląd konkurencyjnych cen w celu...