Jak młody kierownik marketingu powinien komunikować się z zespołem?

komunikowanie się z zespołem

W szeregach dużych firm coraz częściej na stanowisku kierownika marketingu pracują młodzi ludzie z pokolenia milenialsów. Są oni nastawieni na karierę, co powoduje, że szybko awansują oraz są bardzo doceniani przez przełożonych. Po objęciu nowego stanowiska stają jednak przed dużym wyzwaniem, jakim jest prowadzenie efektywnej komunikacji ze swoim zespołem. Jakie strategie komunikacyjne powinien wdrożyć w swoim zarządzaniu kierownik marketingu, aby bez problemu przekazywać swoje oczekiwania innym?

Po pierwsze, młody kierownik marketingu musi umieć wyjść poza schemat porozumiewania się wyłącznie w sposób wirtualny. Pokolenie milenialsów doskonale radzi sobie z wymienianiem się mailami, czy wiadomościami na chatcie, jednak ma problem z bezpośrednim komunikowaniem swoich  potrzeb w realnych sytuacjach. Wyjście poza swoją strefę komfortu jest jednak w tej sytuacji absolutnie niezbędne. Komunikacja twarzą w twarz pozwala bowiem znacznie efektywniej oddziaływać na ludzi.

Młody kierownik marketingu powinien umieć również umieć skupiać uwagę rozmówcy na sobie, samemu również z uwagą słuchając drugiej strony. To często problem wielu młodych osób, które kompulsywnie zaglądają do telefonów. Podczas rozmów z innymi jest to nie tylko nieuprzejmie, ale również powoduje, że rozpraszamy się, zamiast skupić na celu komunikacji.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista do spraw marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy w Malborku

    Lokalizacja: pomorskie/ Malbork

    Dodane: dzisiaj

    obsługa klientów kluczowych dla firmy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: doświadczenie w pracy z klientem, j. angielski poziom podstawowy,

  • Specjalista do spraw obsługi ruchu turystycznego i marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

    Lokalizacja: opolskie/ Tułowice

    Dodane: dzisiaj

    Sprzedaż usług muzeów należących do Fundacji. Praca w godz. 10-18. wynagrodzenie zasadniccze plus premia od sprzedaży. Miejsce pracy : Muzeum w Tułowicach Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

  • Specjalista ds. kreacji i marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Poznań

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej, nadzór nad corporate identity. Projektowanie i przygotowywanie we współpracy z grafikami kreacji przekazów do kampanii...

  • Specjalista ds. marketingu i social media (motoryzacja)

    Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

    Lokalizacja: opolskie/ Opole

    Dodane: wczoraj

    •Prowadzenie profili firmowych na Facebooku, Instagramie, TikToku i innych mediach społecznościowych.•Tworzenie i edytowanie filmów promujących nowe pojazdy.•Prezentowanie produktów –...