Jak się przygotować na rozmowę o pracę jako kierownik marketingu?

jak się przygotować na rozmowę o pracę

Wiele osób, które zaczynają karierę w świecie reklamy, marzy o tym, aby w przyszłości móc pracować jako kierownik marketingu. Kiedy po wielu latach ciężkiej pracy i zdobywania doświadczenia wysyłamy wreszcie CV do rekrutera szukającego kandydata właśnie na to stanowisko, a następnie zostajemy zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, zwykle jesteśmy w siódmym niebie. Samo pojawienie się na rozmowie nie gwarantuje jednak sukcesu, jakim jest znalezienie pracy. Trzeba się do niej odpowiednio przygotować. Jak to zrobić?

Kiedy zostajemy zaproszeni na rozmowę o pracę, powinniśmy w pierwszej kolejności zastanowić się nad tym, jakie pytania mogą na niej paść. W tym celu warto wziąć do ręki własne CV, a następnie pomyśleć, która z pozycji najprawdopodobniej zainteresowała rekrutera. Kiedy już to wiemy, powinniśmy skupić się właśnie na niej i na jej podstawie ocenić, o co może nas zapytać osoba rekrutująca. Dzięki temu zmniejsza się szansa, że zostaniemy niemiło zaskoczeni podczas rozmowy, co wytrąci nas z równowagi.

Przed rozmową rekrutacyjną, na której staramy się o stanowisko kierownika marketingu, powinniśmy również przeanalizować najbardziej typowe pytanie, jakie zadają rekruterzy w dużych korporacjach. Warto przygotować się także na to, że osoba rozmawiająca z nami może poprosić nas o zaprezentowanie swoich umiejętności praktyce.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej

    Praca.pl Sp. z o.o.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i...

  • Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej

    Praca.pl Sp. z o.o.

    Lokalizacja: łódzkie/ Łask

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i...

  • Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej

    Praca.pl Sp. z o.o.

    Lokalizacja: warmińsko-mazurskie/

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i...

  • Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej

    Praca.pl Sp. z o.o.

    Lokalizacja: łódzkie/

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i...