Kierownik marketingu w hotelu – jak wygląda jego praca?

praca w hotelu

Kierownik marketingu w hotelu ma bardzo ciekawą pracę, która pozwala mu skutecznie się rozwijać oraz z przyjemnością wykonywać obowiązki zawodowe. Jego praca jest bardzo urozmaicona, pozwala działać kreatywnie, ale również wymaga posiadania umiejętności analitycznych. Nie zawsze jest to typowo biurowa praca, często wymaga zaangażowania w różnorodne eventy promocyjne, bycia pośród gości. To powoduje, że nie sposób się w niej nudzić.

Jakie zadania na pewno wykonuje właściwie każdy kierownik marketingu w hotelu?

Kierownik marketingu w hotelu przede wszystkim zajmuje się wszelkimi działaniami, mającymi za zadanie zwiększyć sprzedaż miejsc hotelowych. Jest więc osobą odpowiedzialną za tworzenie pozytywnego wizerunku miejsca w różnych przestrzeniach publicznych oraz w social mediach. Dba także o to, aby wizerunek ten był spójny z realnym miejscem. Odpowiada więc za dobór strategii komunikacji z klientami, materiałów promocyjnych, a następnie wdrażanie tej strategii w życie.

Kierownik marketingu musi umieć natychmiastowo reagować na wszelkie kryzysowe sytuacje związane z wizerunkiem hotelu. Goście są zwykle bardzo wymagający, a co za tym idzie, trzeba umieć się z nimi porozumieć, z pomysłem odpowiadać na krytykę oraz umieć w ciekawy sposób wynagrodzić gościom ewentualne niedogodności związane z pobytem.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Telemarketer

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Będziesz odpowiedzialny za: Kontaktowanie się z urzędnikami Proponowanie naszych szkoleń Sporządzanie notatek z rozmów Wymagania wobec kandydatów: Oprogramowanie: Windows 10, Windows 11, macOS...

  • Specjalista do spraw marketingu i handlu

    Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Ostrów Wielkopolski

    Dodane: wczoraj

    Wykonywanie odczytu i projektowanie rysunków technicznych. Technologia produkcji. Wymagania inne:

  • Specjalista ds. marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy w Pile

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Piła

    Dodane: wczoraj

    Promowanie stron www i funpage firmy, prowadzenie działań promocyjnych, prowadzenie kampanii marketingowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne Wymagania inne:...

  • Menedżer serwisów internetowych

    Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

    Lokalizacja: śląskie/ Sosnowiec

    Dodane: wczoraj

    analizowanie i przetwarzanie oraz redagowanie informacji w serwisach internetowych, modyfikowanie i edytowanie zawarości serwisów, przygotowywanie materiałów Audio-Wizualnych, praca w godzinach...