Kierownik marketingu w hotelu – jak wygląda jego praca?

praca w hotelu

Kierownik marketingu w hotelu ma bardzo ciekawą pracę, która pozwala mu skutecznie się rozwijać oraz z przyjemnością wykonywać obowiązki zawodowe. Jego praca jest bardzo urozmaicona, pozwala działać kreatywnie, ale również wymaga posiadania umiejętności analitycznych. Nie zawsze jest to typowo biurowa praca, często wymaga zaangażowania w różnorodne eventy promocyjne, bycia pośród gości. To powoduje, że nie sposób się w niej nudzić.

Jakie zadania na pewno wykonuje właściwie każdy kierownik marketingu w hotelu?

Kierownik marketingu w hotelu przede wszystkim zajmuje się wszelkimi działaniami, mającymi za zadanie zwiększyć sprzedaż miejsc hotelowych. Jest więc osobą odpowiedzialną za tworzenie pozytywnego wizerunku miejsca w różnych przestrzeniach publicznych oraz w social mediach. Dba także o to, aby wizerunek ten był spójny z realnym miejscem. Odpowiada więc za dobór strategii komunikacji z klientami, materiałów promocyjnych, a następnie wdrażanie tej strategii w życie.

Kierownik marketingu musi umieć natychmiastowo reagować na wszelkie kryzysowe sytuacje związane z wizerunkiem hotelu. Goście są zwykle bardzo wymagający, a co za tym idzie, trzeba umieć się z nimi porozumieć, z pomysłem odpowiadać na krytykę oraz umieć w ciekawy sposób wynagrodzić gościom ewentualne niedogodności związane z pobytem.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej

    Arteria G Partner sp. zo. o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, w pobliżu Metra Gdańskiego

    Dodane: dzisiaj

    Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads, w tym: ustalenie budżetu na proponowaną reklamę Doradztwo klientom w...

  • Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads

    Arteria G Partner sp. zo. o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, w pobliżu Metra Gdańskiego

    Dodane: dzisiaj

    Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads: Sprzedaż produktów Google Ads poprzez doradztwo strategiczne dla klientów indywidualnych oraz B2B (w tym dla...

  • Specjalista ds. Wdrożenia Kampanii Online

    Arteria G Partner sp. zo. o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, w pobliżu Metra Gdańskiego

    Dodane: dzisiaj

    Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. wdrożenia kampanii online: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych Przygotowanie...

  • Product Manager ds. urządzeń wentylacyjnych

    Rotenso - Grupa Thermosilesia

    Lokalizacja: śląskie/ Ruda Śląska

    Dodane: dzisiaj

    Aplikuj do nas, jeśli: masz min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze branży technicznej; znasz bardzo dobrze język angielski; jesteś nastawiony/a zadaniowo; masz umiejętności...