Jak zachować work–life balance jako kierownik marketingu?

work life balance

Kierownik marketingu ma codziennie bardzo wiele pracy do wykonania. Niejednokrotnie więc zmuszony jest zabierać nadmiar pracy do domu. To powoduje, że trudno mu zachować równowagę pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym. Wielu psychologów podkreśla jednak, jak ważne jest to, aby nie popaść w pracoholizm.

Jak więc zachować ten pożądany przez wiele osób work–life balance?

Kierownik marketingu powinien dobrze radzić sobie z zarządzaniem swoim czasem. Jeśli nie radzi sobie w tej dziedzinie, zdecydowanie powinien zadbać o to, aby dowiedzieć się jak najwięcej na ten temat. Dobrze podzielony czas pracy powoduje, że kierownik marketingu jest w stanie zrobić znacznie więcej w krótszym czasie. Przyczynia się to do poprawienia efektywności jego pracy. Oczywiście nie zawsze uda mu się uniknąć pracy po godzinach, jednak ma szansę poprawić wygląd codziennego życia.

Żeby zachować work-life balance, kierownik marketingu powinien zadbać o jeszcze kilka aspektów codziennego życia. Musi mieć motywację, żeby nie zostawać w pracy po godzinach. Może być to wciągające hobby lub życie rodzinne. Brak zainteresowań poza pracą szybko doprowadzi do tego, że to właśnie wokół niej będą skupiać się wszystkie wysiłki kierownika marketingu. Przy takim podejściu trudno będzie mu zachować work-life balance. Warto więc zastanowić się, nad jakimi obszarami życia trzeba popracować.

Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Telemarketer - infolinia wychodząca

    Confilogi Group sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na...

  • Staż w Dziale Marketingu

    VRG S.A.

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: dzisiaj

    Do Twoich zadań należeć będzie: badanie trendów w branży odzieżowej, monitorowanie działań konkurencji, zbieranie danych o zachowaniach i preferencjach klientów, asystowanie przy planowaniu...

  • Specjalista / Specjalistka do Biura Rzecznika Prasowego

    "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Lubelska 26

    Dodane: dzisiaj

    Opis stanowiska: Przygotowywanie materiałów (informacje, fotografie) do miesięcznika „KM – Moja Kolej”, Aktualizacja bazy kontaktów osób, do których dystrybuowany jest miesięcznik „KM...

  • Dyrektor sprzedaży i marketingu – projekt greenfield

    ManpowerGroup

    Lokalizacja: opolskie/ Brzeg

    Dodane: dzisiaj

    Zadania: Pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami z branży automotive (elementy do silników elektrycznych i hybrydowych) Opracowanie i wdrożenie kompleksowych strategii sprzedaży i marketingu...