na czym polega praca kierownika marketingu

Jakiś czas temu firma wysłała mnie na szkolenia, które miały mnie przygotować do awansu na stanowisko kierownik marketingu Radom. Szkolenie okazało się raczej mało interesujące i zacząłem się zastanawiać, jaki jest sens zmuszania pracowników do udziału w takich zajęciach. Czy nieustanne wysyłanie pracowników na coraz więcej szkoleń jest w ogóle uzasadnione? Z jednej strony zrozumiały jest fakt, że pracownicy powinni poszerzać swoją wiedzę, którą będą mogli wykorzystać w praktyce. Niemniej jednak często spotykamy się z tendencją, że poszczególne szkolenia w firmach nie zawsze stoją na odpowiednim poziomie merytorycznym. Oczywiście dotyczy to szkoleń przeprowadzanych przez firmy zewnętrzne. Jak więc uzyskać pewność, że dana firma szkoleniowa okaże się odpowiednia dla konkretnego działu? Przede wszystkim osoby odpowiedzialne w danej firmie za szkolenia zawsze powinny sprawdzać informacje. Bardzo ważne jest uzyskanie faktów odnośnie tego, przez kogo poszczególne szkolenia są przeprowadzane. Warto też sprawdzić, czy firmy szkoleniowe posiadają na swym koncie jakiekolwiek sukcesy.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Manager ds. Relacji z Klientami

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: opolskie/ Opole

    Dodane: dzisiaj

    Reprezentowanie standardów najwyższej jakości obsługi klientów oddziału banku Motywowanie zespołów do tworzenia kultury skoncentrowanej na klientach Nadzór nad procesami oddziałowymi, w tym...

  • Inspektor ds. promocji

    Urząd Miejski w Halinowie

    Lokalizacja: mazowieckie/ Halinów

    Dodane: wczoraj

    Prowadzenie badań i pozyskiwanie informacji na potrzeby Urzędu, w szczególności w zakresie strategii, polityk i kierunków rozwoju Gminy. Koordynacja i realizacja kampanii...

  • Pracownik ds. promocji kultury

    Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Głogów

    Dodane: wczoraj

    1. Promocja działalności statutowej MOK.2. Kreowanie pozytywnego wizerunku marki w środowisku lokalnym.3. Tworzenie, redagowanie i wysyłka not prasowych informujących o realizowanych przez MOK...

  • Kierownik ds. Customer Experience

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Tworzenie i rozwijanie inicjatyw ukierunkowanych na poprawę doświadczeń klientów Opracowywanie planów działań zwiększających satysfakcję klientów i ustalanie ich priorytetów Koordynowanie...