na czym polega praca kierownika marketingu

Jakiś czas temu firma wysłała mnie na szkolenia, które miały mnie przygotować do awansu na stanowisko kierownik marketingu Radom. Szkolenie okazało się raczej mało interesujące i zacząłem się zastanawiać, jaki jest sens zmuszania pracowników do udziału w takich zajęciach. Czy nieustanne wysyłanie pracowników na coraz więcej szkoleń jest w ogóle uzasadnione? Z jednej strony zrozumiały jest fakt, że pracownicy powinni poszerzać swoją wiedzę, którą będą mogli wykorzystać w praktyce. Niemniej jednak często spotykamy się z tendencją, że poszczególne szkolenia w firmach nie zawsze stoją na odpowiednim poziomie merytorycznym. Oczywiście dotyczy to szkoleń przeprowadzanych przez firmy zewnętrzne. Jak więc uzyskać pewność, że dana firma szkoleniowa okaże się odpowiednia dla konkretnego działu? Przede wszystkim osoby odpowiedzialne w danej firmie za szkolenia zawsze powinny sprawdzać informacje. Bardzo ważne jest uzyskanie faktów odnośnie tego, przez kogo poszczególne szkolenia są przeprowadzane. Warto też sprawdzić, czy firmy szkoleniowe posiadają na swym koncie jakiekolwiek sukcesy.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds reklamy i marketingu

    Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: wczoraj

    Stworzenie prezentacji wszystkich usług świadczonych przez grupę firm zgodnie z zapotrzebowaniem organizacji, Stworzenie strategii rozwoju sprzedaży, rozpoznawalności marki i strategii rozwoju...

  • Przedstawiciel marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim

    Lokalizacja: świętokrzyskie/ Ostrowiec Świętokrzyski

    Dodane: wczoraj

    Przedstawiciel marketingu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Wykształcenie wyższe chemiczne lub ceramiczne, odpowiedzialność, chęć do pracy,...

  • Specjalista do spraw marketingu internetowego

    Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

    Lokalizacja: śląskie/ Będzin

    Dodane: wczoraj

    Szkolenie BHP, ppoż., szkolenie stanowiskowe, czynny udział w rozwoju portali internetowych, przeprowadzanie akcji marketingowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...

  • Technik organizacji reklamy

    Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku

    Lokalizacja: śląskie/ Kłobuck

    Dodane: wczoraj

    praca biurowa Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: