Kierownik marketingu Poznań

Od zawsze widziałem, że jako osoba odpowiedzialna za całokształt działań marketingowym w firmie, nie będę miał problemów z opanowaniem jakiejkolwiek krytycznej sytuacji. Przynajmniej tak mi się wydawało. Niemniej jednak dosyć szybko musiałem dokonać weryfikacji moich przekonań. Awans przyszedł dosyć niespodziewanie. Z dnia na dzień objąłem stanowisko kierownik marketingu Poznań. Na początku byłem w siódmym niebie. Przecież zawsze dawałem z siebie wszystko w pracy. Tymczasem po objęciu przeze mnie kierowniczego stanowiska musiałem na wstępie porozdzielać zadania. Tutaj zaczęły się pierwsze schody. Zespół, którego byłem członkiem, nagle nie chciał zastosować się do moich poleceń. Jak się później dowiedziałem, nie mogli się pogodzić z tym, że to ja a nie oni dostali awans. Popadłem w totalną panikę. Ledwo co objąłem wyższe stanowisko, a już miałem Punt na pokładzie. Nie miałem innego wyjścia, zastosowałem od razu drastyczne metody. Po odebraniu pracownikom premii, zrozumieli oni, że tak naprawdę szkodzą sobie. Po około dwóch tygodniach wszystko doszło do normy.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Manager ds. Relacji z Klientami

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: opolskie/ Opole

    Dodane: dzisiaj

    Reprezentowanie standardów najwyższej jakości obsługi klientów oddziału banku Motywowanie zespołów do tworzenia kultury skoncentrowanej na klientach Nadzór nad procesami oddziałowymi, w tym...

  • Inspektor ds. promocji

    Urząd Miejski w Halinowie

    Lokalizacja: mazowieckie/ Halinów

    Dodane: wczoraj

    Prowadzenie badań i pozyskiwanie informacji na potrzeby Urzędu, w szczególności w zakresie strategii, polityk i kierunków rozwoju Gminy. Koordynacja i realizacja kampanii...

  • Pracownik ds. promocji kultury

    Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Głogów

    Dodane: wczoraj

    1. Promocja działalności statutowej MOK.2. Kreowanie pozytywnego wizerunku marki w środowisku lokalnym.3. Tworzenie, redagowanie i wysyłka not prasowych informujących o realizowanych przez MOK...

  • Kierownik ds. Customer Experience

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Tworzenie i rozwijanie inicjatyw ukierunkowanych na poprawę doświadczeń klientów Opracowywanie planów działań zwiększających satysfakcję klientów i ustalanie ich priorytetów Koordynowanie...