na czym polega praca kierownika marketingu

Jakiś czas temu firma wysłała mnie na szkolenia, które miały mnie przygotować do awansu na stanowisko kierownik marketingu Radom. Szkolenie okazało się raczej mało interesujące i zacząłem się zastanawiać, jaki jest sens zmuszania pracowników do udziału w takich zajęciach. Czy nieustanne wysyłanie pracowników na coraz więcej szkoleń jest w ogóle uzasadnione? Z jednej strony zrozumiały jest fakt, że pracownicy powinni poszerzać swoją wiedzę, którą będą mogli wykorzystać w praktyce. Niemniej jednak często spotykamy się z tendencją, że poszczególne szkolenia w firmach nie zawsze stoją na odpowiednim poziomie merytorycznym. Oczywiście dotyczy to szkoleń przeprowadzanych przez firmy zewnętrzne. Jak więc uzyskać pewność, że dana firma szkoleniowa okaże się odpowiednia dla konkretnego działu? Przede wszystkim osoby odpowiedzialne w danej firmie za szkolenia zawsze powinny sprawdzać informacje. Bardzo ważne jest uzyskanie faktów odnośnie tego, przez kogo poszczególne szkolenia są przeprowadzane. Warto też sprawdzić, czy firmy szkoleniowe posiadają na swym koncie jakiekolwiek sukcesy.

Podobne Posty
Zostaw odpowiedź

Najnowsze oferty pracy:

  • Category/Procurement Manager

    ManpowerGroup

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań Analiza wzorców wydatków i...

  • Specjalista ds. Produktu

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Wola Mrokowska

    Dodane: wczoraj

    Główne zadania: zarządzanie powierzoną grupą produktów, w tym budowanie marki oraz informacji o produktach, ścisła współpraca z działem R&D w zakresie rozwoju produktów, wprowadzanie...

  • Specjalista ds. e-marketingu

    CYFROWA FOTO - MPP

    Lokalizacja: podkarpackie/ Zaczernie, k. Rzeszowa

    Dodane: wczoraj

    Zakres obowiązków ścisła opieka nad strategią e-marketingową naszej marki aktywne uczestnictwo w opracowywaniu planów marketingowych oraz strategii komunikacji online monitorowanie i...

  • Specjalista ds. Promocji i e-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdańsk

    Dodane: wczoraj

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej i PR. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Analizowanie i...