Staż w Dziale Marketingu

VRG S.A. (Vistula Retail Group) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, która w ramach swojej grupy kapitałowej specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji kolekcji odzieży dla kobiet i mężczyzn. Działalność firmy koncentruje się na zarządzaniu najbardziej rozpoznawalnymi polskimi markami, takimi jak: Vistula, Bytom i Wólczanka. Obecne oblicze VRG S.A. jako jednej z najbardziej znanych firm działających w branży odzieżowej w Polsce ukształtowane zostało w wyniku realizacji intensywnego planu rozwoju. Nasze salony znajdują się na terenie całej Polski, a prezentowana w nich oferta to najwyższej jakości odzież i dodatki zaprojektowane zgodnie ze światowymi trendami mody.

 

Staż w Dziale Marketingu marek VRG SA
Miejsce pracy: Kraków
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • badanie trendów w branży odzieżowej, monitorowanie działań konkurencji, zbieranie danych o zachowaniach i preferencjach klientów,
  • asystowanie przy planowaniu i realizacji kampanii promocyjnych, w tym promocji w sklepach stacjonarnych oraz online,
  • pomoc w tworzeniu i publikowaniu treści na platformach społecznościowych, monitorowanie reakcji użytkowników, odpowiedzi na komentarze i wiadomości,
  • współdziałanie z grafikami, copywriterami i innymi członkami zespołu przy tworzeniu materiałów marketingowych,
  • pomoc w zbieraniu danych dotyczących wyników kampanii marketingowych, ich analiza i przygotowywanie raportów,
  • pomoc w zbieraniu opinii klientów na temat produktów i działań marketingowych, analiza opinii i przygotowywanie raportów,
  • asystowanie przy optymalizacji treści produktowych, wsparcie w kampaniach reklamowych online,
  • korzystanie z okazji do nauki od doświadczonych członków zespołu.
Dołącz do nas jeśli:
  • jesteś studentem/ką 4 lub 5-ego roku studiów lub absolwentem/ką (preferowane kierunki: Ekonomia / Marketing/Zarządzanie),
  • sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
  • cechuje Cię dokładność, systematyczność, wnikliwość oraz myślenie analityczne,
  • masz wysokorozwinięte poczucie odpowiedzialności za powierzone projekty
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (min. B2) oraz biegle władasz językiem polskim,
  • masz wiedzę oraz zainteresowanie w obszarze marketingu produktowego (wiedza z zakresu reklam Google i mediów społecznościowych będzie Twoim dodatkowym atutem)
  • jesteś otwarty/a, kreatywny/a i proaktywnie podchodzisz do powierzonych Ci zadań,
  • cenisz sobie pracę zespołową, ale potrafisz również pracować samodzielnie.
Oferujemy:
  • płatny staż z możliwością przedłużenia współpracy,
  • umowę zlecenie,
  • możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego pod okiem ekspertów,
  • możliwość pracy dla rozpoznawalnych marek odzieżowych,
  • praktyczną formę stażu.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Najnowsze oferty pracy:

  • Category/Procurement Manager

    ManpowerGroup

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań Analiza wzorców wydatków i...

  • Specjalista ds. e-marketingu

    CYFROWA FOTO - MPP

    Lokalizacja: podkarpackie/ Zaczernie, k. Rzeszowa

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków ścisła opieka nad strategią e-marketingową naszej marki aktywne uczestnictwo w opracowywaniu planów marketingowych oraz strategii komunikacji online monitorowanie i...

  • Personalized Internet Ads Assessor - German Speaker

    TELUS International AI Inc.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Who is suitable for this work? We are looking for dynamic people who have strong communication skills and use the Internet daily. This is a freelance, independent contractor position. You will have...

  • Specjalista ds. Promocji i e-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdańsk

    Dodane: dzisiaj

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej i PR. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Analizowanie i...