Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
Miejsce pracy: Toruń
Zadania:
  • Redagowanie i publikowanie postów w social media
  • Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów
  • Realizacja krótkich filmów
  • Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych
  • Moderowanie komentarzy
  • Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
  • Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych, marketingowych oraz operacyjnych
  • Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
  • Poszukiwanie nowych klientów, budowa trwałych relacji biznesowych
Wymagania:
  • Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Powerpoint)
  • Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy samodzielnej
  • Umiejętność pracy pod presją
  • Zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy
  • Wysoka kultura osobista
  • Wysokie poczucie estetyki
  • Znajomość aktualnych trendów
Oferujemy:
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie
  • Duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista / Specjalistka ds. Social Media i influencer marketingu

    NORMA Mariusz Bebłowski

    Lokalizacja: mazowieckie/ Teresin

    Dodane: dzisiaj

    Tworzenie i publikowanie treści na firmowych profilach w mediach społecznościowych (Instagram, tik-tok, Facebook, YouTube) 
 Tworzenie relacji (stories) oraz aktywne uczestniczenie w nagraniach...

  • Edytor / Edytorka tekstów w języku angielskim

    AIBY

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Twoje obowiązki: Redagowanie i korekta treści w języku angielskim (od pojedynczych fraz po długie teksty) Weryfikacja tekstów aplikacji pod kątem stylu, spójności i poprawności językowej...

  • Menadżerka / Menadżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.

    Lokalizacja: opolskie/ Opole

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o...

  • Specjalista / Specjalistka ds. mediów społecznościowych

    MUZEUM WARSZAWY

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Śródmieście

    Dodane: dzisiaj

    Dział Komunikacji Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla...