Specjalista / Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i marketingu

Specjalista / Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i marketingu
Miejsce pracy: Warszawa, Białołęka/Targówek
Dla naszego Klienta, globalnego producenta zaawansowanych rozwiązań technicznych, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista / Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i marketingu.
Zakres obowiązków:
  • Stałe monitorowanie bazy aktywnych i pasywnych klientów firmy, w celu gromadzenia danych analityczno-marketingowych (Praca z systemem Salesforce).
  • Prowadzenie analizy rynku w zakresie wspierania działań sprzedażowo-marketingowych. 
  • Monitorowanie i raportowanie efektywności działań sprzedażowych i marketingowych prowadzonych przez dział handlowy.
  • Tłumaczenie z języka angielskiego na polski gotowych materiałów marketingowych.
  • Realizowanie strategii firmy w obszarze Social Media (planowanie i zamieszczanie publikacji zgodnie z wytycznymi z zagranicznej centrali).
  • Aktualizacja informacji na stronie internetowej spółki (nowe, rozwiązania, usługi, informacje o eventach). Tłumaczenie materiałów z języka angielskiego na polski, we wparciu osoby technicznej.
  • Wsparcie działu podczas organizacji uczestnictwa firmy w imprezach branżowych, targach i konferencjach itp.
  • Tłumaczenie dokumentów, materiałów i informacji związanych z działaniami sprzedażowymi (z języka angielskiego na język polski).
  • Wsparcie Kierowników Regionów w redagowaniu, przygotowywaniu umów: sprzedaży, leasingowych, użyczenia, wypożyczenia, nadzór nad ich realizacją. Prowadzenie dokumentacji kontraktów, w tym teczek elektronicznych we współpracy z kierownikami regionu.
  • Raportowanie do bezpośredniego przełożonego. Wykonywanie innych poleceń związanych z powierzonym stanowiskiem.
Oczekujemy:
  • Wykształcenie wyższe.
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym. Umiejętność analizy danych, tworzenia raportów.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z bazami danych oraz systemem Salesforce.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację oraz tłumaczenie dokumentów i materiałów na język polski.
  • Gotowość do pracy stacjonarnej w biurze firmy zlokalizowanym w okolicach Atrium Targówek.
  • Komunikatywność, otwartość, samodzielność, terminowość, dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus dodatki (13 i 14 pensja uzależniona od wyników i oceny indywidualnej).
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. 
  • Stabilne zatrudnienie w cenionej na rynku firmie o uporządkowanej strukturze oraz niskim wskaźniku rotacji.
  • Pracę w nowoczesnym biurze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
  • Szkolenia wdrażające oraz podnoszące kompetencje.
  • Pakiet benefitów: Prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport, Ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy językowej (język angielski i niemiecki).
  • Narzędzia pracy: komputer, telefon służbowy.

Najnowsze oferty pracy:

  • Dekorator

    AGATA Spółka Akcyjna

    Lokalizacja: małopolskie/ Nowy Sącz

    Dodane: dzisiaj

    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Dbanie i przygotowanie ekspozycji towarów w sklepie zgodnie ze standardami marki AGATA S.A.; Nadzór nad poprawną ekspozycją towarów;...

  • Product Manager

    DADELO S.A.

    Lokalizacja: kujawsko-pomorskie/ Bydgoszcz

    Dodane: dzisiaj

    Główne zadania na stanowisku: Analiza rynku, trendów oraz wymagań klientów Tworzenie strategii podległych segmentów produktów Budowa oferty produktowej do sklepu e-commerce oraz sklepu...

  • Dyrektorka / Dyrektor biura rozwoju produktów ESG

    PKO Bank Polski

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Świętokrzyska 36

    Dodane: dzisiaj

    okres próbny Departament Programów Publicznych ESG

  • Specjalista do spraw reklamy i marketingu

    Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

    Lokalizacja: warmińsko-mazurskie/ Olsztyn

    Dodane: wczoraj

    zadania związane z marketingiem i reklamą, tworzenie ofert, publikacje w social media Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: