Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium https://www.kopernik.org.pl/planetarium, a także koordynacja promocji wydarzeń bezpłatnych w budynku (np. Noc Muzeów, Dzień Odkrywców, Dzień branży Turystycznej), a w szczególności:
Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii marketingowej i PR dla Uniwersytetu WSB Merito w Gdyni. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, eventów. Realizowanie działań w zakresie...
Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii aktywności PR oraz pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych Inicjowanie i prowadzenie współpracy partnerskich Przygotowywanie strategii i...
C&A Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa
Dodane: wczoraj
You have an eye for style! You love cool designs, get inspired by beautiful colors and shapes and are passionate about fashion and trends. Your responsibilities: Implementation and maintenance of VM...
NES Global Talent
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie/ Rynarzewo
Dodane: wczoraj
Obowiązki: Tworzenie kampanii reklamowych dla kilku spółek Dbanie o pozytywny wizerunek firmy Analiza rynku i konkurencji Zarządzanie stronami firmowymi oraz social mediami Prowadzenie działań...
AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Targówek
Dodane: wczoraj
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Dbanie i przygotowanie ekspozycji towarów w sklepie zgodnie ze standardami marki AGATA S.A.; Nadzór nad poprawną ekspozycją towarów;...
GRACE PRO SP. Z O.O.
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa
Dodane: wczoraj
Czym będzie się zajmować osoba zatrudniona na tym stanowisku? Optymalizacja grafiku warsztatów szkoleniowych Stworzenie komfortowych warunków funkcjonowania studia zarówno dla stałych...
Najnowsze komentarze