Specjalista ds. Social Media i PR

GRUPA KDM to jedna z wiodących firm zajmująca się w generalnym wykonawstwem. Kompleksowo realizuje inwestycje: od projektu, przez prace ogólnobudowlane, instalacyjne, aranżacyjne fit-out, po serwis. Firma zdobywała doświadczenie podejmując, z sukcesem prowadząc i finalizując zadania inwestycyjne o wysokim stopniu trudności, takie jak laboratoria, budynki służby zdrowia, obiekty farmaceutyczne, produkcyjne, oświatowe, technologiczne, biurowe, mieszkaniowe, galerie handlowe, hotele. Mocną stroną spółki jest kompleksowość świadczonych usług i optymalizacja proponowanych klientom rozwiązań – misją GRUPY KDM jest bowiem zapewnienie przewidywalności w procesie budowlanym.

Specjalista ds. Social Media i PR
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Połczyńska 53
Twój zakres obowiązków
  • Kompleksowe i strategiczne prowadzenie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej GRUPA KDM
  • Zarządzanie profilami społecznościowymi (LinkedIn, Facebook) – planowanie, tworzenie, publikacja oraz moderacja treści (w tym posty sponsorowane)
  • Tworzeni i redakcja treści marketingowych – posty, artykuły eksperckie, aktualności na stronę internetową, komunikaty prasowe
  • Koordynacja działań media relations – współpraca z redakcjami branżowymi i lokalnymi, przygotowanie i wysyłka komunikatów prasowych
  • Inicjowanie i prowadzenie działań CSR
  • Organizacja obecności GRUPA KDM na wydarzeniach branżowych i targach pracy
  • Znajomość rynku i konkurencji
  • Bieżąca aktualizacja i zarządzanie profilami firmy w Google Moja Firma i GoWork
  • Koordynacja zamówień materiałów marketingowych i firmowych – współpraca z drukarniami, grafikami, producentami gadżetów
Nasze wymagania
  • Umiejętności językowe i redakcyjne – swoboda tworzenia treści o różnym charakterze (informacyjnym, promocyjnym, wizerunkowym)
  • Znajomość trendów i narzędzi w komunikacji marketingowej (w tym AI), social mediach i PR
  • Umiejętność strategicznego myślenia i dopasowania przekazu oraz kanałów komunikacyjnych do grupy docelowej
  • Wiedza z zakresu reklamy, marketingu, PR, mediów społecznościowych
  • Samodzielność, komunikatywność, kreatywność i dobra organizacja pracy
  • Podstawowa znajomość programów graficznych typu: Canva, Adobe Photoshop lub inne
  • Dobra znajomość języka angielskiego - poziom min. B2
  • Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • Udział w realizacji prestiżowych i unikalnych projektów budowlanych
  • Otwartość na inicjatywę – cenimy kreatywność i nowe pomysły
  • Możliwość realizacji autorskich koncepcji i rozwiązań
  • Pozytywne relacje w zespole – to fundament naszej kultury organizacyjnej
  • Stały rozwój zawodowy – szkolenia, warsztaty i wsparcie mentorskie
  • Stabilną formę zatrudnienia – umowa o pracę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

  • Marketing Graphic Designer

    AIBY LLC

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Mokotowska 1

    Dodane: dzisiaj

    What you will do: Design and develop visual elements of mobile applications on the App Store and Google Play Create promo screenshots and icons for the entire AIBY applications portfolio (50+ apps)...

  • Kierownik ds. marketingu

    Niro Sp. z o.o.

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Lubin

    Dodane: dzisiaj

    Zarządzanie budżetem marketingowym i kosztami. Analiza trendów rynkowych, identyfikacja możliwości rozwoju. Dostosowywanie strategii marketingowej do potrzeb i oczekiwań klientów. Zarządzanie...

  • Specjalista / Specjalistka ds. E-commerce i Marketplace

    BITMAT sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Radzymin, ul. Weteranów 271

    Dodane: dzisiaj

    Opis stanowiska Monitorowanie i analiza danych rynkowych. Rozwój sprzedaży produktów na platformach sprzedażowych Amazon, eMAG, Ebay itd. Tworzenie i optymalizacja listingów produktów (tytuły,...

  • Specjalista ds. E-commerce

    BITMAT sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Radzymin, ul. Weteranów 271

    Dodane: dzisiaj

    Opis: Monitorowanie i analiza danych rynkowych oraz efektywności kampanii reklamowych. Rozwijanie obecności i sprzedaży na platformach takich jak Amazon, eBay. Tworzenie, optymalizacja listingów...