Specjalista ds. Social Media i Marketingu

Specjalista ds. Social Media i Marketingu
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Zadania:
  • Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy.
  • Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne.
  • Monitorować i analizować trendy rynkowe.
  • Budować relacje z klientami i dbać o ich zaangażowanie.
  • Moderować komentarze i odpowiadać na wiadomości.
Wymagania:
  • Dobrej organizacji pracy i umiejętności działania pod presją.
  • Znajomości pakietu MS Office i aktualnych trendów w social media.
  • Poczucia estetyki i wysokiej kultury osobistej.
  • Zaangażowania i kreatywności.
Oferujemy:
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie.
  • Duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu.
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

  • Senior Brand Manager

    AIBY LLC sp z o o

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    What you will do: Craft and execute a comprehensive brand strategy to build and enhance AIBY’s global brand presence Create and implement a brand book to ensure a consistent tone of voice and...

  • Ekspert ds Digitalizacji i Omnichannel

    Orange Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Aleje Jerozolimskie 160

    Dodane: wczoraj

    Zarządzanie budżetem (podział na kampanie i kanały, kontrola wykonania). Raportowanie w zakresie realizacji budżetów i wyników kampanii. Bieżące monitorowanie kampanii on-line i...

  • Marketing Graphic Designer

    AIBY LLC

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Mokotowska 1

    Dodane: wczoraj

    What you will do: Design and develop visual elements of mobile applications on the App Store and Google Play Create promo screenshots and icons for the entire AIBY applications portfolio (50+ apps)...

  • Kierownik ds. marketingu

    Niro Sp. z o.o.

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Lubin

    Dodane: wczoraj

    Zarządzanie budżetem marketingowym i kosztami. Analiza trendów rynkowych, identyfikacja możliwości rozwoju. Dostosowywanie strategii marketingowej do potrzeb i oczekiwań klientów. Zarządzanie...