Specjalista ds. SEM

W MPP wspólnie tworzymy środowisko dla ludzi z pasją. 

Działamy w obszarze druku cyfrowego, fotografii i nowoczesnego introligatorstwa, rozwijając takie marki jak m.in. Colorland, Uwolnij kolory, Pixbook, Fotolab.

Każdego dnia dostarczamy naszym klientom na całym świecie to, co najważniejsze - uchwycone wspomnienia i utrwalone emocje. Zawsze perfekcyjnej jakości i zawsze przykładając maksimum uwagi do tego, aby nie tylko nasz produkt, ale także doświadczenie zakupowe były dla każdej osoby wyjątkowe. 

Obecnie poszukujemy Specjalisty ds. SEM - osoby która swoim doświadczeniem, zaangażowaniem i pasją będzie wspólnie z zespołem mediowym wspierać realizację strategii Firmy.
Specjalista ds. SEM
Miejsce pracy: Zaczernie, k. Rzeszowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
  • planowanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii reklamowych w ramach platform reklamowych, takich jak Google Ads, Microsoft Ads;
  • efektywne zarządzanie budżetami reklamowymi;
  • monitorowanie i analiza wskaźników wydajności kampanii, takich jak CTR, CPC, współczynnik konwersji itp., oraz dostosowywanie strategii w oparciu o zebrane dane;
  • tworzenie i prowadzenie testów A/B w celu zoptymalizowania wydajności kampanii i zwiększenia zwrotu z inwestycji;
  • badanie i wprowadzanie nowych trendów, narzędzi i technik w dziedzinie marketingu internetowego, w celu ciągłego doskonalenia strategii SEM;
  • badanie rynku, analiza konkurencji i identyfikacja słów kluczowych dla optymalizacji kampanii SEM;
  • tworzenie efektywnych strategii reklamowych PPC w celu zwiększenia ruchu na stronie internetowej, generowania potencjalnych klientów i zwiększenia sprzedaży;
  • obsługa: Google Tag Manager, Google Search Console, Edytora Google Ads, Google Analytics, Google Looker Studio;
  • raportowanie wyników kampanii reklamowych i przygotowywanie analiz;
  • ścisła współpraca z innymi członkami zespołu marketingowego w celu koordynacji strategii SEM z innymi kanałami marketingowymi.
POSZUKIWANE KOMPETENCJE
  • minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu kampaniami SEM oraz w pracy z narzędziami i platformami reklamowymi, takimi jak Google Ads, Microsoft Ads, Google Analytics itp.;
  • umiejętność analizy danych i interpretacji wskaźników wydajności kampanii;
  • znajomość najlepszych praktyk SEM oraz trendów i nowości w dziedzinie marketingu internetowego;
  • znajomość technik optymalizacji kampanii SEM, takich jak optymalizacja słów kluczowych, negatywne słowa kluczowe, struktura kont, targetowanie lokalne, remarketing itp.;
  • umiejętność efektywnej komunikacji i pracy w zespole, w tym współpracy z innymi członkami zespołu marketingowego;
  • dbałość o szczegóły, umiejętność pracy w warunkach ograniczonego czasu i zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
OFERUJEMY
  • możliwość pracy w inhousowym zespole Performance Marketingu, co daje unikalną szansę na zaangażowanie w rozwój firmy i strategii marketingowych;
  • pracę w firmie z dużym potencjałem w obszarze marketingu cyfrowego;
  • dostęp do niezbędnych narzędzi wspomagających efektywną pracę;
  • pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, Multisport);
  • pracę hybrydową lub zdalną z regularnymi wizytami w nowoczesnym biurze w Zaczerniu k. Rzeszowa

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista / Specjalistka Marki

    Lotte Wedel Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Udział w rozwoju produktów i optymalizacji portfolio Współtworzenie i implementacja planów marketingowych...

  • Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Oferty Części Ciężarowych

    Inter Cars S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Cząstków Mazowiecki

    Dodane: dzisiaj

    Twoje zadania: Wyszukiwanie brakujących części i aktualizacja katalogu, Wspieranie handlowców w bieżących zgłoszeniach, Rozbudowa oferty o kluczowe produkty dla branży transportowej Czego...

  • Specjalista ds. Social Media i Marketingu

    Grupa Pascal

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Poznań

    Dodane: dzisiaj

    Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy. Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne. Monitorować i analizować trendy rynkowe. Budować relacje z klientami i...

  • Asystent ds. Marketingu Internetowego

    Transgourmet Polska

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Poznań

    Dodane: dzisiaj

    Twój zakres obowiązków nadzór nad bieżącą dokumentacją, tworzenie i zarządzanie treściami prezentowanymi na stronach internetowych, tworzenie i zarządzanie treściami w mediach...