Specjalista ds. marketingu internetowego

Archibald od ponad 30 lat prowadzi kursy językowe dla klientów indywidualnych oraz pracowników firm i instytucji. Jakość szkoleń Archibalda potwierdzona została wieloma certyfikatami m.in. PASE (Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Jakości w Nauczaniu Języków Obcych), Medal Europejski BCC, Orły Edukacji. 

Specjalista ds. marketingu internetowego
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • Planowanie i realizacja strategii komunikacji marketingowej.
  • KLUCZOWE: Projektowaniem i egzekucja kampanii płatnych (Google Ads, Meta Ads). Monitorowanie i analiza efektywności kampanii marketingowych oraz działań konkurencji.
  • Zarządzanie stroną Archibald.pl – wprowadzanie, aktualizacja, optymalizacja treści.
  • Planowanie kalendarza publikacji w social mediach (FB, Instagram, Linkedin).
  • Udział w tworzeniu treści na stronie oraz social mediach.
Wymagania:
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu internetowego i komunikacji.
  • Znajomość narzędzi analitycznych i platform marketingowych takich jak Google Analytics, Meta Ads Manager.
  • Umiejętność korzystania z AI, Adobe, Canva, CAPCUT.
  • Praktyczna znajomość systemu Wordpress.
  • Znajomość najnowszych trendów w social mediach.
Oferujemy:
  • Możliwość pracy zdalnej (model hybrydowy).
  • Elastyczny grafik i godziny pracy.
  • Szkolenia językowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

  • Manager ds. Relacji z Klientami

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: opolskie/ Opole

    Dodane: dzisiaj

    Reprezentowanie standardów najwyższej jakości obsługi klientów oddziału banku Motywowanie zespołów do tworzenia kultury skoncentrowanej na klientach Nadzór nad procesami oddziałowymi, w tym...

  • Inspektor ds. promocji

    Urząd Miejski w Halinowie

    Lokalizacja: mazowieckie/ Halinów

    Dodane: wczoraj

    Prowadzenie badań i pozyskiwanie informacji na potrzeby Urzędu, w szczególności w zakresie strategii, polityk i kierunków rozwoju Gminy. Koordynacja i realizacja kampanii...

  • Pracownik ds. promocji kultury

    Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Głogów

    Dodane: wczoraj

    1. Promocja działalności statutowej MOK.2. Kreowanie pozytywnego wizerunku marki w środowisku lokalnym.3. Tworzenie, redagowanie i wysyłka not prasowych informujących o realizowanych przez MOK...

  • Kierownik ds. Customer Experience

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Tworzenie i rozwijanie inicjatyw ukierunkowanych na poprawę doświadczeń klientów Opracowywanie planów działań zwiększających satysfakcję klientów i ustalanie ich priorytetów Koordynowanie...