Specjalista ds. Analiz i Zarządzania Bazą Użytkowników

Ogłoszenie numer: 9979747, z dnia 2025-06-24

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Analiz i Zarządzania Bazą Użytkowników

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie i bieżąca aktualizacja bazy użytkowników serwisu;
  • Segmentacja użytkowników oraz wsparcie kampanii marketingowych (np. e-mail, push);
  • Monitorowanie i analiza ruchu na stronie z wykorzystaniem narzędzi analitycznych;
  • Przygotowywanie raportów i rekomendacji na podstawie zebranych danych;
  • Współpraca z zespołami marketingu, IT oraz obsługi klienta w celu optymalizacji działań.

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy z bazami danych i systemami CRM;
  • Znajomość narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics, Google Tag Manager, Hotjar lub Posthog;
  • Umiejętność analizy danych i formułowania trafnych wniosków;
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel;
  • Podstawowa znajomość SQL;
  • Samodzielność, dokładność i dobra organizacja pracy;
  • Mile widziana znajomość zasad RODO dotyczących danych użytkowników.

Oferujemy

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z przyjazną atmosferą;
  • Możliwość rozwoju zawodowego i realny wpływ na działanie serwisu;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista / Specjalistka ds. Social Media i influencer marketingu

    NORMA Mariusz Bebłowski

    Lokalizacja: mazowieckie/ Teresin

    Dodane: dzisiaj

    Tworzenie i publikowanie treści na firmowych profilach w mediach społecznościowych (Instagram, tik-tok, Facebook, YouTube) 
 Tworzenie relacji (stories) oraz aktywne uczestniczenie w nagraniach...

  • Edytor / Edytorka tekstów w języku angielskim

    AIBY

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Twoje obowiązki: Redagowanie i korekta treści w języku angielskim (od pojedynczych fraz po długie teksty) Weryfikacja tekstów aplikacji pod kątem stylu, spójności i poprawności językowej...

  • Menadżerka / Menadżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.

    Lokalizacja: opolskie/ Opole

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o...

  • Specjalista / Specjalistka ds. mediów społecznościowych

    MUZEUM WARSZAWY

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Śródmieście

    Dodane: dzisiaj

    Dział Komunikacji Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla...