sprzedaż usług pharmamarketingowych skoncentrowanych na komunikacji ze środowiskiem medycznym– bezpośrednio do działów marketingu firm farmaceutycznych
prowadzenie spotkań i rozmów z Klientami, które zamieniają nasze kompleksowe usługi w unikalną wartość dla Klientów, przygotowywanie oraz prowadzenie prezentacji
koordynacja projektów marketingowych przy współpracy z działem realizacji projektów
analiza potencjału i potrzeb rynku farmaceutycznego
rozwój i obsługa aktualnych Klientów, pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z nowymi Klientami
Nasze wymagania
doświadczenie w sprzedaży usług B2B produktów marketingowych do działów marketingu firm farmaceutycznych (kampanie multichannelowe, kampanie content marketingowe, produkcja nowoczesnego kontentu, usługi szkoleniowe online i offline, powierzchnie reklamowe, kampanie display, eventy, usługi, doradztwo etc.) – warunek konieczny
znajomość branży firm farmaceutycznych i posiadanie branżowych kontaktów
proaktywność w podejmowaniu działań, umiejętność prowadzenia negocjacji i prezentacji
doświadczenie w tworzeniu, planowaniu i realizacji nowoczesnego procesu sprzedaży B2B
umiejętność diagnozy potrzeb Klienta
bardzo dobra organizacji pracy i samodzielności przy realizacji zadań
wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne oraz doświadczenie w pracy z projektami
znajomość pakietu Office
prawo jazdy kategorii B
biegła znajomość języka angielskiego
To oferujemy
ciekawą i pełną wyzwań pracę dla jednego z liderów w branży w obszarze pharmamarketingu
pracę w systemie hybrydowym
możliwość awansu i rozwoju zawodowego w strukturach firmy
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premia za sprzedaż
Najnowsze komentarze