Młodszy specjalista ds. marketingu i rekrutacji

Gdański Urząd Pracy
Młodszy specjalista ds. marketingu i rekrutacji
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/24/3277
OBOWIĄZKI:
Rekrutowanie nowych pracowników, tworzenie planów marketingowych wraz z ich realizacją, wspieranie bieżących działań marketingowych, raportowanie wykonanej pracy oraz współpraca z przełożonymi. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 11-19 (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: podstawowe


Wymagania inne:

komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność. Mile widziane doświadczenie zawodowe oraz znajomość języków obcych.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o dzieło


Wynagrodzenie brutto:

od 4 500 do 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. e-marketingu

    CYFROWA FOTO - MPP

    Lokalizacja: podkarpackie/ Zaczernie, k. Rzeszowa

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków ścisła opieka nad strategią e-marketingową naszej marki aktywne uczestnictwo w opracowywaniu planów marketingowych oraz strategii komunikacji online monitorowanie i...

  • Personalized Internet Ads Assessor - German Speaker

    TELUS International AI Inc.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Who is suitable for this work? We are looking for dynamic people who have strong communication skills and use the Internet daily. This is a freelance, independent contractor position. You will have...

  • Specjalista ds. Promocji i e-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdańsk

    Dodane: dzisiaj

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej i PR. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Analizowanie i...

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. marketingu marek Bytom i Wólczanka

    VRG S.A.

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: dzisiaj

    Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: udział w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji w Social Media, kreacja tekstów edukacyjnych dla marki typu podstrony, mailingi,...