Koordynator projektów marketingowych

Koordynator projektów marketingowych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
  • współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy
  • kontakt i współpraca z działem marketingu
  • tworzenie materiałów, narzędzi i kampanii marketingowych na potrzeby firmy
  • raportowanie swoich działań w wewnętrznym systemie
Wymagania
  • dobra organizacja czasu pracy
  • umiejętność prowadzenia zespołu
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie
  • śledzenie trendów rynkowych
Oferujemy
  • umowę o pracę
  • stabilną pracę w doświadczonym zespole
  • prywatną opiekę medyczną
  • zniżki pracownicze
  • szkolenia branżowe
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Doświadczeń Pracowników

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Projektowanie i wdrażanie działań wspierających pozytywne doświadczenie pracowników (m.in. onboarding, wellbeing, programy doceniania). Organizacja i koordynacja wydarzeń firmowych – od...

  • Starsza Specjalistka / Starszy Specjalista ds. Marketingu

    Medicover Stomatologia

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Al. Jerozolimskie 96

    Dodane: wczoraj

    Zgłoś się do nas jeśli: chcesz być częścią bardzo dynamicznie rozwijającej się firmy jaką jest Medicover Stomatologia posiadasz min. 3-letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu lub...

  • Specjalista ds. marketingu

    AGATA Spółka Akcyjna

    Lokalizacja: śląskie/ Katowice

    Dodane: wczoraj

    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Tworzenie materiałów wspierających sprzedaż, w tym gazetek promocyjnych, katalogów produktowych, ulotek, POSM itp.;...

  • Ekspert ds. Komunikacji Wewnętrznej

    Carrefour Polska Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: samodzielne prowadzenie projektów z obszaru korporacyjnej komunikacji wewnętrznej, współtworzenie strategii komunikacyjnej firmy, tworzenie i zarządzanie treściami w kanałach...