Work Type: Hybrid Working (3 days office/2 days home)
Reporting to: Team Lead
This position provides you with the opportunity to work alongside one of our high-profile clients who specialize in internet-based searching and video sharing platforms. As a Junior Content Analyst, you will be part of a multinational team creating and improving online advertising content for our client. This will require you to analyze what each advertiser is promoting on their website and consider what the online user will find the most useful. You will use these insights to extract relevant content to construct ad texts.
Work Type: Fully Remote Reporting to: Team Lead Overall Job Purpose This position provides you with the opportunity to work alongside one of our high-profile clients who specialize in...
Work Type: Hybrid Working (3 days office/2 days home) Reporting to: Team Lead Overall Job Purpose This position provides you with the opportunity to work alongside one of our high-profile clients...
ManpowerGroup
Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Dodane: wczoraj
Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań Analiza wzorców wydatków i...
CYFROWA FOTO - MPP
Lokalizacja: podkarpackie/ Zaczernie, k. Rzeszowa
Dodane: wczoraj
Zakres obowiązków ścisła opieka nad strategią e-marketingową naszej marki aktywne uczestnictwo w opracowywaniu planów marketingowych oraz strategii komunikacji online monitorowanie i...
TELUS International AI Inc.
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa
Dodane: wczoraj
Who is suitable for this work? We are looking for dynamic people who have strong communication skills and use the Internet daily. This is a freelance, independent contractor position. You will have...
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie/ Gdańsk
Dodane: wczoraj
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej i PR. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Analizowanie i...
Najnowsze komentarze