Główny specjalista

Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 153584

Warunki pracy


  • Praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;
  • Praca pod presją czasu;
  • Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury);
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych
  • Zagrożenie korupcją

Zakres zadań

  • Bierze udział w działaniach edukacyjno-promocyjnych prowadzonych w ramach bieżących prac Ministerstwa Zdrowia. Prowadzi, monitoruje i koordynuje kampanie edukacyjno-promocyjne oraz prowadzi konkursy o tematyce profilaktycznej.
  • Realizuje zamówienia publiczne, w tym szacowanie wartości zamówień publicznych, przygotowywania szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia, zapytań ofertowych do nadawców oraz zapisy do umów w celu prowadzenia działań edukacyjno-promocyjnych.
  • Na bieżąco współpracuje z nadawcami w zakresie produkcji audycji edukacyjnych i zakupu czasu antenowego w tv i radio, prasie.
  • Planuje, realizuje i koordynuje działania edukacyjno-promocyjne dotyczące ochrony zdrowia we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, w tym publikuje w serwisach internetowych dot. kampanii społecznych Ministerstwa Zdrowia oraz przygotowuje treści (posty, grafiki, video) do mediów społecznościowych Ministerstwa Zdrowia.
  • Inicjuje i bierze udział w przygotowaniu i implementacji projektów edukacyjno-promocyjnych oraz opracowaniu koncepcji ich komunikacji i promocji,
  • Prowadzi monitoring działań edukacyjno-promocyjnych prowadzonych przez resort zdrowia oraz jednostki podległe i nadzorowane przez Ministerstwo w celu wskazania wydarzeń, które mają wpływ na wizerunek Ministra Zdrowia i Ministerstwa Zdrowia oraz opiniuje i akceptuje działania promocyjne komórek organizacyjnych Ministerstwa oraz jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia. Udziela odpowiedzi na pytania wpływające do Departamentu w zakresie Wydziału.
  • Monitoruje dostępność materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich dystrybucję, w celu zapewnienia skuteczności i adekwatności działań informacyjno-promocyjnych Ministerstwa.
  • Nadzoruje produkcję telewizyjną, radiową, drukowaną, elektroniczną, kinową, outdoorową, prasową w ramach kampanii 360 stopni realizowanych przez podmioty zewnętrzne.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze marketingu, promocji, komunikacji
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość Narodowej Strategii Onkologicznej
  • Umiejętność prowadzenia kampanii edukacyjno - promocyjnych oraz organizowania eventów
  • Umiejętność formułowania i redagowania kluczowych przekazów i briefów
  • Przygotowanie contentu, administracja profili społecznościowych i stron internetowych oraz ich obsługa
  • Znajomość rynku mediów i umiejętność planowania mediów
  • Znajomość i umiejętność wykorzystywania narzędzi marketingowych
  • Znajomość i umiejętność wykorzystywania różnorodnych kanałów komunikacji
  • Umiejętność przygotowywania, opracowywania i implementacja strategii marketingowych/ promocyjnych
  • Komunikatywność
  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność pracy w zespole

Najnowsze oferty pracy:

  • Ekspert / Ekspertka ds. Komunikacji Zewnętrznej (segment B2B)

    POLPHARMA S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Zadania: Tworzenie i realizacja strategii komunikacji zewnętrznej Zarządzanie relacjami/ portale branżowe Tworzenie treści komunikacyjnych Koordynacja działań w social media Współpraca z...

  • Specjalista Produktowy

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: łódzkie/ Łódź

    Dodane: dzisiaj

    Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów sprzedażowych. Wprowadzanie nowych produktów i organizacja kampanii sprzedażowych. Analiza rynku ubezpieczeń i monitorowanie konkurencji....

  • Referent / Specjalista w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera

    Lokalizacja: kujawsko-pomorskie/ Bydgoszcz

    Dodane: dzisiaj

    referenta/specjalisty w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim CM UMK Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: udzielanie informacji o procesie rekrutacji na studia anglojęzyczne oraz...

  • Marketing Manager

    EZ LOG STRUCTURES

    Lokalizacja: małopolskie/ Tylmanowa, os. Rzeka 408 B

    Dodane: dzisiaj

    Canadian company requires a full-time office person for the following position located at the company office in Tylmanowa, Maloposka, Poland. Main duties include: Facebook, Google ad words, and...