Główny Specjalista w Departamencie Analiz i Strategii

PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Główny Specjalista w Departamencie Analiz i Strategii
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: GS/DAS/03/24
Główne zadania:

Przygotowanie i prowadzenie wybranych ewaluacji za które odpowiada PARP, zgodnie z Planem ewaluacji, w tym:

  • przygotowanie dokumentacji merytorycznej i metodologicznej;
  • nadzorowanie merytoryczne realizowanych badań przez wykonawcę zewnętrznego;
  • realizacja badań wewnętrznych oraz różnego typu analiz ad-hoc w ramach bieżących potrzeb;
  • opiniowanie dokumentów oraz opracowań przygotowanych przez instytucje zewnętrzne;
  • obsługa procesów administracyjnych, w tym m.in. upowszechnianie wyników, sprawozdawczość, zarządzanie danymi;
  • współpraca z zespołami projektowymi, osobami, wykonawcami zewnętrznymi, wewnętrznymi jednostkami merytorycznymi oraz z zewnętrznymi partnerami instytucjonalnymi zaangażowanymi w poszczególne zadania ewaluacyjne;
  • przygotowywanie tematycznych materiałów analitycznych ad-hoc (projekty badawcze, narzędzia, prezentacje, inne opracowania itp.) oraz prezentowanie wyników na wybranych spotkaniach roboczych.
Oczekujemy (wymagania konieczne):
  • wykształcenie wyższe;
  • minimum 5-letnie doświadczenie (z lat 2014-2024) i kwalifikacje (potwierdzone w dokumentach aplikacyjnych):
    • w projektowaniu metodyki oraz koordynacji realizacji badań społeczno-ekonomicznych i/lub ewaluacji programów publicznych;
    • w opracowywaniu raportów, prezentacji, syntetycznych informacji merytorycznych lub innych opracowań o charakterze analitycznym;
    • w wystąpieniach publicznych dot. wyników badań i/lub ewaluacji;
  • umiejętność pracy na zbiorach danych ilościowych, finansowych, administracyjnych, statystycznych, w tym pobierania z systemów, łączenia, przekształcania i prowadzenia różnego typu analiz w arkuszach kalkulacyjnych i pakietach statystycznych;
  • ogólna znajomość problematyki dotyczącej uwarunkowań rozwoju gospodarczego, programów wsparcia, przedsiębiorczości, innowacyjności, współpracy biznesowej i współpracy nauka-biznes;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w środowisku biznesowym (poziom co najmniej B2);
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Word, MS Excel, MS PowerPoint lub podobnym;
  • komunikatywność, w tym łatwość porozumiewania się w mowie i piśmie w języku polskim.
  • umiejętność współpracy w zespole.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
  • wykształcenie wyższe (socjologia, ekonomia i finanse, nauki o polityce i administracji, nauki o zarządzaniu i jakości);
  • minimum 3-letnie doświadczenie (z lat 2014-2024) i kwalifikacje:
    • w prowadzeniu ewaluacji na rzecz badań, rozwoju i innowacyjności realizowanych w ramach polityki spójności UE w Polsce (w tym w ramach programów regionalnych lub Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020);
    • w udziale w procesie zamówień publicznych;
  • umiejętność obsługi programów dedykowanych analizie danych (np.SPSS/PAWS Statistic, Stata, MAXqda, itp.);
  • doświadczenie w upowszechnianiu wyników badań, w tym w Internecie i/lub mediach społecznościowych).
Oferujemy:
  • umowa o pracę;
  • regulaminowa premia kwartalna;
  • prywatna opieka medyczna;
  • grupowe ubezpieczenia na życie;
  • szkolenia;
  • akcje charytatywne;
  • atrakcyjna lokalizacja;
  • wydarzenia integracyjne;
  • programy socjalne.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.

Najnowsze oferty pracy:

  • Pracownik Biura Obsługi Klienta / dział rozliczeń

    Dermotechnika Sp.j.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Łabiszyńska 21 AE

    Dodane: wczoraj

    Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi zajmował/a bieżącą obsługą...

  • Content System Manager (DAM)

    Aon

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: wczoraj

    What the day will look like Maintaining assigned library content, including incorporation of timely updates to existing material, building out new content, and retiring outdated content Coordinating...

  • Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać,...

  • Product Manager w branży produktów dla zwierząt

    Over Group

    Lokalizacja: łódzkie/ Łask

    Dodane: wczoraj

    Tryb pracy: hybrydowy (teren całej Polski + praca w siedzibie firmy + home office) Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie w postaci podstawy i systemu motywacyjnego,...